18.7.14

ΕΔΩ..ΛΙΔΟΡΙΚΙ…ΕΔΩ..ΛΙΔΟΡΙΚΙ..

DSCN1627

Ολόφρεσκη…φωτογραφία  του  χωριού  μας παρμένη  απ’ το  Γυφτομαχαλά  , φυσικά  με  το  μαγικό  φακό  του  Θάνου Κολοκυθά  .

 

Καλησπέρα αδέρφια  Λιδορικιώτες …

Χάσαμε τη  σειρά  μας  , αλλά που  θα  πάει , πάλι  θα..συντονιστούμε ..ύστερα  δυο  μήνες  , τουλάχισον , στο  χωριό , έχουμε  να  λέμε , και  υπάρχουν  τόσα και  τόσα  , προβλήματα  και  ..παράκξενα , που  δεν  μας  φτάνουν  ούτε  έξι..μήνες ..

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  ΣΗΜΕΡΑ  18  ΙΟΥΛΙΟΥ  2014

ΣΑΝ   ΣΗΜΕΡΑ

ΓΕΓΟΝΟΤΑ

π. Χ.

588

Ο βασιλιάς της Βαβυλώνας Ναβουχοδονόσορ,ύστερα από πολιορκία δύο ετών, καταλαμβάνει την Ιερουσαλήμ και την καταστρέφει.

μ. Χ.

64

Μεγάλη φωτιά στη Ρώμη καταστρέφει τα δύο τρίτα της πόλης. Ο εμπρηστής αυτοκράτορας Νέρων, μπροστά στη γενική κατακραυγή, διαδίδει ότι υπαίτιοι είναι οι χριστιανοί και ξεκινά τους διωγμούς εναντίον τους.

1870

Η Α' Βατικάνεια Σύνοδος υιοθετεί το δόγμα του Παπικού Αλάθητου.

1875

Εκλογές στην Ελλάδα, τις οποίες διεξαγάγει η κυβέρνηση του Χαρίλαου Τρικούπη. Διαρκούν έως τις 21 Ιουλίου και πλειοψηφεί η αντιπολίτευση με επικεφαλής τον Αλέξανδρο Κουμουνδούρο.

1925

Ο Αδόλφος Χίτλερ εκδίδει τον πρώτο τόμο της προσωπικής του διακήρυξης με τίτλο Mein Kampf (Ο Αγών μου).

1971

Ο Πελέ κάνει την τελευταία εμφάνισή του με τη Βραζιλία, στον φιλικό αγώνα εναντίον της Γιουγκοσλαβίας, που διεξάγεται στο Ρίο και λήγει ισόπαλος 2-2.

ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ

 

μ. Χ.

1887

Βίντκουν Κουίσλινγκ, κατοχικός πρωθυπουργός της Νορβηγίας (1942-45). Το επώνυμό του έγινε συνώνυμο της λέξης «προδότης», όταν συνεργάστηκε με τους Ναζί που ήταν έτοιμοι να κατακτήσουν τη χώρα του. Αυτός ήταν και ο λόγος που εκτελέστηκε το 1945. (Θαν. 24/10/1945)

1918

Νέλσον Μαντέλα, ηγέτης του αγώνα εναντίον των φυλετικών διακρίσεων στη Νότια Αφρική και πρώτος πρόεδρος της χώρας μετά την κατάργηση του Απαρτχάιντ. (Θαν. 5/12/2013)

1922

Τόμας Κουν, αμερικανός φιλόσοφος της επιστήμης, συγγραφέας του βιβλίου Η δομή των επιστημονικών επαναστάσεων. (Θαν. 17/6/1996)

ΘΑΝΑΤΟΙ

 

1610

Μικελάντζελο Μερίζι ντα Καραβάτζιο, διακεκριμένος ιταλός ζωγράφος του μπαρόκ. (Γεν. 29/9/1571)

1817

Τζέιν Όστεν, αγγλίδα συγγραφέας. (Λογική κι Ευαισθησία, Περηφάνια και Προκατάληψη) (Γεν. 16/12/1775)

Αποφθέγματα

1941

Διονύσιος Λαυράγκας, κεφαλλονίτης μουσουργός, από τους βασικούς εκφραστές της Εθνικής Σχολής. (Ελληνική Σουίτα, Διδώ) (Γεν. 17/10/1860)

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/1807#ixzz37pubYrpO

 

Νέλσον Μαντέλα
1918 – 2013

Νέλσον Μαντέλα

Εμβληματική μορφή του αγώνα για την εξάλειψη των ανισοτήτων και των διακρίσεων, φυλακισμένος για 27 χρόνια προτού γίνει ο πρώτος μαύρος πρόεδρος της Νοτίου Αφρικής στις πρώτες εκλογές χωρίς φυλετικούς διαχωρισμούς, ο Νέλσον Μαντέλα έχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία του 20ού αιώνα ως μαχητής εναντίον του τελευταίου ρατσιστικού καθεστώτος στον δυτικό κόσμο.

Ο Μαντέλα γεννήθηκε στις 18 Ιουλίου του 1918 στο μικρό χωριό Μβέζο, στο νοτιοανατολικό τμήμα της χώρας, και του δόθηκε το όνομα Ρολιλάχλα Μαντέλα. Το όνομα Νέλσον το πήρε από έναν δάσκαλό του την πρώτη του μέρα στο σχολείο, αλλά στη χώρα θα γινόταν αργότερα γνωστός και απλά ως Μαντίμπα, το όνομα της φυλής του.

Το 1937 στάλθηκε σε κολέγιο μεθοδιστών ιεραποστόλων, όπου για πρώτη φορά στη ζωή του απέκτησε φιλική σχέση με ανθρώπους από διαφορετική φυλή από αυτόν. Τελικά, για να αποφύγει ένα προξενιό, κατέληξε στο Γιοχάνεσμπουργκ, όπου ξεκίνησε σπουδές Νομικής.

Ως φοιτητής αγωνίστηκε για να δοθούν πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα στις πάμπολλες ομάδες αυτοχθόνων στην Νότιο Αφρική.Το 1944 μπήκε στην οργάνωση «Αφρικανικό Εθνικό Κογκρέσο» (ANC), ιδρύοντας μαζί με άλλους και τη Νεολαία του ΑΝC.

Στην πολιτική θεώρηση του Μαντέλα θα μπλέκονταν ο αντιαποικιακός αγώνας, η μάχη κατά των θεσμοθετημένων διακρίσεων βάσει φυλής, ο μαρξισμός και ακόμη και η αρχή της αντίστασης χωρίς βία του Μαχάτμα Γκάντι.

Το 1952 ήλθε αντιμέτωπος για πρώτη φορά με το δικαστικό σύστημα του Απαρτχάιντ,όταν του επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι για την πολιτική του δραστηριότητα, με βάση τον νόμο για την "αντιμετώπιση του κομμουνισμού.

Αργότερα τον ίδιο χρόνο άνοιξε, μαζί με τον Όλιβερ Τάμπο, το πρώτο δικηγορικό γραφείο της Νοτίου Αφρικής μόνο με μαύρους νομικούς. Εξασκώντας τη δικηγορία, ο Μαντέλα έκανε εκστρατεία για την καταπολέμηση του Απαρτχαϊντ και το 1956 κατηγορήθηκε για εσχάτη προδοσία. Μετά την πολύχρονη δίκη εναντίον του ίδιου και των συγκατηγορούμενών του, οι κατηγορίες τελικά κατέπεσαν.

Το καθεστώς του Απάρτχαιντ σκλήραινε όμως όλο και περισσότερο την στάση του και τελικά το 1960 το Εθνικό Αφρικανικό Κογκρέσο κηρύχθηκε παράνομο. Μαζί του πέρασε στην παρανομία και ο Μαντέλα, που απομακρύνθηκε από την αρχή της μη βίας.Τελικά, συνελήφθη ξανά, κατηγορήθηκε για σαμποτάζ και απόπειρα ανατροπής της κυβέρνησης και καταδικάστηκε το 1964 σε ισόβια.

Με τον Μαντέλα στη φυλακή και την ηγεσία του εξόριστη, τα μέλη του ANC οι αυτόχθονες της Νοτίου Αφρικής προχωρούσαν σε εξεγέρσεις που κατέληγαν σε αιματηρή καταστολή. Τα στελέχη του ANC που βρίσκονταν στο εξωτερικό επέλεξαν να ξεκινήσουν εκστρατεία στη διεθνή κοινότητα εναντίον του Άπαρτχαϊντ γύρω από ένα πρόσωπο -τον φυλακισμένο Νέλσον Μαντέλα.

Εντός και εκτός Νοτίου Αφρικής, ο Μαντίμπα έγινε το σύμβολο της καταπίεσης και το σύμβολο του αγώνα για ελευθερία και ισότητα.

Οι εξελίξεις, στις οποίες συνέβαλε και η διεθνής κατακραυγή, οδήγησαν στην αποκατάσταση του ANC και την απελευθέρωση του Μαντέλα στις 11 Φεβρουαρίου του 1990. Από την ηγεσία του ANC, ξεκίνησε τις συνομιλίες με την κυβέρνηση για ένα κράτος, στο οποίο όλοι οι πολίτες θα ήταν ίσοι απέναντι στο νόμο ανεξαρτήτως φυλής με την κατάρτιση νέου Συντάγματος.

Τιμήθηκε, μαζί με τον τότε πρόεδρο της χώρας Φρέντερικ ντε Κλερκ, με το Νόμπελ Ειρήνης το 1993. Στις εκλογές του επόμενου χρόνου, το ANC κέρδισε με απόλυτη πλειοψηφία και στις 9 Μαΐου ο Μαντέλα εξελέγη από το νέο Κοινοβούλιο ο πρώτος πρόεδρος της Νοτίου Αφρικής.

Μετά το τέλος της θητείας του το 1999, πήρε μέρος ως διαμεσολαβητής σε διάφορες ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις στην Αφρική. Τελικά, αποσύρθηκε οριστικά από τα κοινά το 2004 αντιμετωπίζοντας προβλήματα υγείας. Οι δημόσιες εμφανίσεις του έγιναν έκτοτε όλο και λιγότερες.

Ο Νέλσον Μαντέλα έφυγε από τη ζωή στις 5 Δεκεμβρίου του 2013.

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/738#ixzz37pumlu7e

 

Το Αλάθητο του Πάπα

Δόγμα πίστεως της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, το οποίο απορρίπτεται από τις λοιπές χριστιανικές ομολογίες, της Ορθοδοξίας συμπεριλαμβανομένης.

Στις 8 Δεκεμβρίου του 1869 ο Πάπας Πίος ο 9ος συγκάλεσε την Πρώτη Βατικάνεια Σύνοδο, η οποία ολοκλήρωσε τις εργασίες της στις 20 Οκτωβρίου του 1870. Ανάμεσα στις αποφάσεις που έλαβε ήταν η διαμόρφωση σε δόγμα του αλάθητου του Πάπα, που προϋπήρχε ως δοξασία της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας από την εποχή της Αντιμεταρρύθμισης.

Το δόγμα περί αλαθήτου περιλαμβάνεται στην εγκύκλιο «Pastor Aeternus» («Αιώνιος Ποιμήν»), που δημοσιοποιήθηκε στις 18 Ιουλίου του 1870 και αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι «Ο Ρωμαίος ποντίφικας όταν ομιλεί εκ καθέδρας, δηλαδή όταν υπό την ιδιότητα του ποιμένα και διδάσκαλου όλων των χριστιανών, δυνάμει της υπέρτατης αποστολικής του εξουσίας, ορίζει ότι κάθε διδασκαλία που αφορά στην πίστη και τη χριστιανική ηθική πρέπει να γίνει αποδεκτή ως αληθής από ολόκληρη την Εκκλησία, βάσει της Θείας Επιφοιτήσεως υποσχεθείσης σ' εκείνον δια του αποστόλου Πέτρου, τότε χαίρει του αλαθήτου εκείνου που ο Θείος Λυτρωτής θέλησε να χαρίσει στην Εκκλησία του.»

Το «αλάθητο» σε ζητήματα πίστεως μαζί με το «πρωτείο εξουσίας» προσδιορίζουν την παπική αυθεντία, η οποία συνδέεται με την ιδιαίτερη σχέση του Πάπα προς τον Απόστολο Πέτρο, ιδρυτή της Εκκλησίας της Ρώμης και πρώτο μεταξύ των 12 Αποστόλων (officium Petri). Σύμφωνα με τη Ρωμαιοκαθολική Θεολογία, το «αλάθητο» εδράζεται πάνω σε τρία εδάφια της Καινής Διαθήκης:

  • «Καγώ δε σοι λέγω ότι συ ει Πέτρος, και επί ταύτη τη πέτρα οικοδομήσω μου την εκκλησίαν, και πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής. Και δώσω σοι τας κλεις της βασιλείας των ουρανών, και ο εάν δήσης επί της γης, έσται δεδεμένον εν τοις ουρανοίς, και ο εάν λύσης επί της γης, έσται λελυμένον εν τοις ουρανοίς». (Ματθαίου ιστ΄18-19)
  • «Εγώ δε εδεήθην περί σου ίνα μη εκλίπη η πίστις σου. Και συ ποτε επιστρέψας στήριξον τους αδελφούς σου». (Λουκά κβ΄32)
  • «Λέγει αυτώ το τρίτον. Σίμων Ιωνά, φιλείς με; Ελυπήθη Πέτρος ότι είπεν αυτώ το τρίτον, φιλείς με, και είπεν αυτώ. Κύριε, συ πάντα οίδας, συ γιγνώσκεις ότι φιλώ σε. Λέγει αυτώ ο Ιησούς. Βόσκε τα πρόβατά μου» (Ιωάννου κα΄17)

Η κριτική της Ορθόδοξης Εκκλησίας εναντίον του δόγματος του «παπικού αλαθήτου» θεμελιώνεται στην πατερική παράδοση, κατά την οποίο το αλάθητο συνδέεται μόνο με τη μία, αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία και όχι με συγκεκριμένα πρόσωπα, εκφράζεται δε μόνο με την αυθεντία της οικουμενικής συνόδου. Το παπικό αλάθητο αποδοκιμάζεται από τις Προτεσταντικές ομολογίες, ενώ αμφισβητείται ακόμα και στους κόλπους του Καθολικισμού («Παλιοκαθολικοί»).

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/647#ixzz37pvABGYK

 

Αδόλφος Χίτλερ: «Ο Αγών μου»

23

«Ο Αγών μου», «Mein Kampf» (Μάιν Καμπφ) στα γερμανικά, είναι ο τίτλος του μοναδικού βιβλίου που συνέγραψε ο Αδόλφος Χίτλερ. Ένα πολύ μέτριο έως κακό συγγραφικό πόνημα, δίχως δομή, με αφηρημένες σκέψεις και απόψεις, και πάνω απ' όλα εξαιρετικά δυσανάγνωστο. Στις 500 σελίδες του ο Χίτλερ προσπάθησε να εμφανίσει τον εαυτό του ως ιδεολόγο ηγέτη. Συνδυασμός αυτοβιογραφίας και πολιτικού μανιφέστου, «Ο Αγών μου» είναι η Βίβλος του Εθνικοσοσιαλισμού και το αγαπημένο ανάγνωσμα των νοσταλγών του Ναζισμού.

Ο πρώτος τόμος του βιβλίου κυκλοφόρησε στις 18 Ιουλίου του 1925 με τίτλο «Εξόφληση Λογαριασμών». Ο δεύτερος ένα χρόνο αργότερα, με τον τίτλο «Το εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα», όπου διατυπώνεται η χιτλερική ιδεολογία που βασίζεται στον αντισημιτισμό, τον ρατσισμό και τον παγγερμανισμό. Το 1930 πήρε την οριστική του μορφή. Ο Χίτλερ επέλεξε τον τίτλο «Τέσσερα χρόνια Πάλης ενάντια στα Ψέματα, τη Βλακεία και τη Δειλία». Ωστόσο, ο εκδότης του Μαξ Άμαν έκρινε ότι ήταν πολύ μεγάλος και τον περιόρισε στον μονολεκτικό «Ο Αγών μου».

Ο Αδόλφος Χίτλερ έγραψε το «Μάιν Καμπφ» στη φυλακή Λάντσμπεργκ της Βαυαρίας το 1924, όταν είχε καταδικαστεί σε πέντε χρόνια φυλάκιση με την κατηγορία της σύστασης συμμορίας και απόπειρας ανατροπής του δημοκρατικού καθεστώτος, μετά το «Πραξικόπημα της Μπυραρίας», όπως έμεινε στην ιστορία η πρώτη προσπάθεια των ναζί να καταλάβουν την εξουσία. Πρώτα το υπαγόρευσε στον συγκρατούμενό του Εμίλ Μόρις και στη συνέχεια στον Ρούντολφ Ες.

Λίγο πριν από τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, ο νεαρός Αδόλφος Χίτλερ φθάνει από τη Βιέννη στο Μόναχο. Είναι πολύ φτωχός αλλά κρατά καλά κρυμμένο το παρελθόν και την καταγωγή του. Ο νεαρός είναι πεπεισμένος για την ανωτερότητα της γερμανικής φυλής και διέπεται από τον έντονο αντισημιτισμό που ήταν ευρύτατα διαδεδομένος στην Αυστρία των αρχών του αιώνα. Στη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου ο Χίτλερ υπηρέτησε με το βαθμό του δεκανέα στον γερμανικό στρατό και παρασημοφορήθηκε με το μετάλλιο της ανδρείας.

Ο Χίτλερ έρχεται στη Γερμανία σε μια χρονική περίοδο, της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης, που η χώρα κυριολεκτικά βράζει. Οι βίαιες οδομαχίες εθνικιστών και κομμουνιστών ήταν μέρος της καθημερινότητας. Την ίδια στιγμή η γερμανική οικονομία παράπαιε και επικρατούσε ατμόσφαιρα πλήρους παρακμής και γενικευμένης απογοήτευσης.

«Ο Αγών Μου» συνοψίζει την αποτρόπαια ιδεολογία του Ναζισμού, που οδήγησε στις εκατόμβες των νεκρών του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και στο Ολοκαύτωμα. Βαθύτατα αντισημιτικό, το βιβλίο επισείει σε κάθε ευκαιρία τον Εβραϊκό Κίνδυνο, κάνοντας λόγο για μία εβραϊκή συνομωσία με στόχο την παγκόσμια κυριαρχία. Εχθρός για τον Χίτλερ είναι και Κομμουνισμός, που έχει εβραϊκές ρίζες. Ως βασικό επιχείρημα για να ενοχοποιήσει τους Εβραίους για τα δεινά των Γερμανών χρησιμοποιεί τα «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών», ένα αντισημιτικό κείμενο, κατασκευασμένο από τις μυστικές υπηρεσίες του τσάρου.

Στο «Μάιν Καμπφ» ο Χίτλερ υιοθετεί τη θεωρία του Ζωτικού Χώρου (Lebensraum), σύμφωνα με την οποία ο γερμανικός λαός έχει ανάγκη νέων εδαφών, κυρίως προς Ανατολάς, για να εκπληρώσει την ιστορική αποστολή του.

Στο βιβλίο αναφέρονται τα στάδια για την επέκταση της Γερμανίας, μετά την ταπείνωση του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Αυτό θα επιτευχθεί με ένα πρόγραμμα μαζικού επανεξοπλισμού. Ο Χίτλερ πιστεύει ότι η χώρα του θα πρέπει να συμμαχήσει με τη Μεγάλη Βρετανία, την οποία θεωρεί αδελφή χώρα και τη φασιστική Ιταλία, εναντίον της Γαλλίας και των ανατολικοευρωπαίων συμμάχων της πρώτα και κατά του εβραιομπολσεβικικού καθεστώτος της Σοβιετικής Ένωσης στη συνέχεια. Η τελική μάχη για την παγκόσμια κυριαρχία θα δοθεί το 1980 ανάμεσα στις ΗΠΑ από την μία πλευρά και τη Μεγάλης Βρετανία και Γερμανία από την άλλη.

Ο Χίτλερ χωρίζει τους ανθρώπους αναλόγως της καταγωγής τους. Στην κορυφή βρίσκονται οι «Άρειοι» με τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια (Ο Χίτλερ είχε καστανά μαλλιά και γαλανά μάτια), ενώ στον πυθμένα κατατάσσει τους Εβραίους και του Τσιγγάνους. Πίστευε ότι οι εβραίοι προσπαθούν να αποτρέψουν την κυριαρχία της Άρειας φυλής, αλλοιώνοντας τα φυσικά της χαρακτηριστικά και πείθοντας τους ανθρώπους της να εγκαταλείψουν την υπεροχή τους, προς χάριν της ισότητας.

Ο Χίτλερ παρουσίαζε τον εαυτό του ως «Υπεράνθρωπο», διαστρέφοντας την έννοια αυτή, που συναντάμε στο έργο του Νίτσε «Τάδε έφη Ζαρατούστρα». Είναι αμφίβολο αν ο μετέπειτα «Φύρερ του Τρίτου Ράιχ» είχε διαβάσει κάποιο και κάποια αράδα από το έργο του σπουδαίου γερμανού φιλόσοφου, γιατί η έννοια του «Υπερανθώπου» στον Νίτσε είναι εντελώς διαφορετική από αυτή που εννοούσε ο Χίτλερ.

Για τον Χίτλερ η Δημοκρατία δεν εξυπηρετεί τα πραγματικά συμφέροντα του λαού. Συνεπώς χρειάζεται να καταργηθεί και να αντικατασταθεί με το σύστημα του «Γερμανικού Ηγετικού Κράτους», στο οποίο η εξουσία συγκεντρώνεται στα χέρια ενός ηγέτη, που υποτίθεται ότι εξυπηρετεί τα λαϊκά συμφέροντα.

Ως την ανάληψη της εξουσίας από τους Ναζί το 1933, «Ο Αγών μου» είχε διαβαστεί από ελάχιστους. Μετά την ανάδειξη του Χίτλερ σε Καγκελάριο της Γερμανίας κυκλοφόρησε σε περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα. Έγινε μάθημα στα σχολεία, ενώ κάθε νέο ζευγάρι στη χιτλερική Γερμανία έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράζει ένα αντίτυπο του βιβλίου.

Ο Χίτλερ κράτησε μέχρι τέλους τα δικαιώματα διανομής του βιβλίου του, θησαυρίζοντας στην κυριολεξία. Είναι δε αξιοσημείωτο ότι μήνυσε, με επιτυχία μάλιστα, έναν αμερικανό εκδότη που είχε προσπαθήσει να το κυκλοφορήσει σε αγγλική μετάφραση.

Στις μέρες μας το εκδοτικό δικαίωμα του «Μάιν Καμπφ» κατέχει, ως τις 31 Δεκεμβρίου 2015, η κυβέρνηση του κρατιδίου της Βαυαρίας. Ο μοναδικός κληρονόμος του Χίτλερ, ο μικρανεψιός του Πέτερ Ράουμπαλ, έχει αποποιηθεί των σχετικών δικαιωμάτων. Η κυβέρνηση της Βαυαρίας, σε συμφωνία με την ομοσπονδιακή κυβέρνηση του Βερολίνου, απαγορεύει την έκδοση του βιβλίου στη χώρα και βάζει εμπόδια στις διεθνείς εκδόσεις του

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/114#ixzz37pvWW5ox

meteo.gr

Σάββατο
19/7

03:00

18°C

74%

3 Μπφ B
16 Km/h

ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ

Υψηλή δραστηριότητα κουνουπιών


09:00

22°C

65%

3 Μπφ B
16 Km/h

ΚΑΘΑΡΟΣ

Πολύ Υψηλή δραστηριότητα κουνουπιών


15:00

29°C

42%

2 Μπφ N
9 Km/h

ΒΡΟΧΗ

Χαμηλή δραστηριότητα κουνουπιών


21:00

25°C

65%

3 Μπφ Δ
16 Km/h

ΒΡΟΧΗ

Πολύ Υψηλή δραστηριότητα κουνουπιών


 

Τρελαμένος  ο  καιρός  αγαπημένοι  μου  φίλοι , μία  βροχή  , μία..ζέστη,  μετά  το  διήμερο  με  τις  βροχές , που  αποδείξανε  πως  το χωριό  μας ΠΑΣΧΕΙ  ΑΠΟ  ΕΡΓΑ  ΥΠΟΔΟΜΗΣ  , και  κάποια  που  έχουν  γίνει κατά  καιρούς , δεν  είναι παρά…χαζομπαλώματα , ‘ετσι  για  στάχτη  στα  μάτια  του  κόσμου .

   Μήπως  το  χωριό  μας  , θα πρέπει  να  αντιμετωπιστεί με  περισσότερη  σοβαρότητα , και  να  αρχίσουν  οι  αρμοδιοϋπεύθυνοι , να “ μαθαίνουν “ τα  Λιδορικιώτικα  προβλήματα ; ΚΑΙ  ΤΟ  ΛΈΩ  ΑΥΤΌ ΜΕΤΑ  ΛΟΓΟΥ  ΓΝΩΣΕΩΣ ,  γιατί δυστυχώς , φοβάμαι  ως  στη  θητεία  που  πέρασε ΔΕΝ  ΕΓΙΝΕ  ΚΑΜΙΑ  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ  ΝΑ  ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΙ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ  ΜΑΣ  ΑΡΧΟΝΤΕΣ , ΔΕΝ  ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ  ΟΥΤΕ  ΤΩΝ  ΠΡΟΒΛΗΜΆΤΩΝ  ΤΗΣ “ ΠΑΝΩ “ ΔΩΡΙΔΑΣ , ΚΑΙ  ΦΥΣΙΚΌ  ΕΊΝΑΙ  ΑΦΟΎ  ΟΛΟΙ  ΤΟΥΣ  ΕΊΝΑΙ ΚΑΤΩ..ΜΕΡΙΤΕΣ , με  ό.τι  αυτό  συνεπάγεται ..

   Επιτρεπόταν  προχθές  να  πλημμυρίσει  Η  ΒΑΘΕΙΑ ΚΑΙ  ΝΑ  ΠΝΙΓΟΥΝ  ΤΑ  ΜΑΓΑΖΙΑ  ; Και  το  κυριότερο , να  μην  υπάρχει μια  στοιχειώδης οργάνωση  των αρμοδίων υπηρεσιών , που  απολάμβαναν  το  θέαμα  από  ..μακριά , σαν  τον  Νέρωνα  , αυτή  η  περίεργη  “ ασυλία “ την  οποία  απολαμβάνουν κάποιοι πρέπει  πάση  θυσία να “ κοπεί “, γιατί  μαζί  με  την περίφημη  ‘ εντοπιότητα “ έχουν χαντακώσει  το  χωριό  μας ..

    Υπάρχουν φωτογραφίες , που  αν  δημοσιευτούν θα  τινάξουν  στον  αέρα αυτή τη..” ραχατλίδικη  “ απαράδεκτη  κατάσταση που  έχει  γίνει  πια …καθημερινότητα …

    Καλό  θα  είναι  να  μη  φτάσουμε  εκεί , αλλά  αν  εξακολουθήσουν κάποιες   υπηρεσίες  μας  να  “ βαράνε “ το  ίδιο  βιολί  , θα  προτιμήσουμε να  μας  “ κόψουν την  καλημέρα “ όλοι  αυτοί  οι…Βολεψάκηδες , αλλά  να  υπάρξει νόμος  και τάξη  στο  χωριό  μας, Ν Ι Σ Α Φ Ι ….

No comments:

Post a Comment