Showing posts with label ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. Show all posts
Showing posts with label ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. Show all posts

6.12.16

OI ΕΥΠΑΛΙΩΤΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΑΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥΣ , ΕΜΕΙΣ ;;;;;;;


www.lidoriki.com 


" Λιδωρίκι "

Θερμά  συγχαρητήρια πρέπουν  στους Ευπαλιώτες  για  την  υπέροχη  αυτή  πρωτοβουλία  τους ,  στην εποχή  που  ζούμε  δυστυχώς , ΑΚΟΥΜΕ  ΜΟΝΟ..ΠΑΧΙΑ  ΛΟΓΙΑ , ΑΛΛΑ  ΛΕΙΠΟΥΝ  ΟΙ  ΠΡΑΞΕΙΣ 
Η σελίδα  μας , εύχεται ΟΛΟΘΕΡΜΑ ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ  ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑ   ΤΩΝ  ΦΙΛΩΝ  ΕΥΠΑΛΙΩΤΩΝ 
ΚΑΙ   ΚΑΛΕΣ   ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ  ΟΛΟΥΣ  ΤΟΥΣ  ΕΛΛΗΝΕΣ  

Κάθε  'αλλο σχόλιο 'η...ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ  ( ΑΠΟ..ΚΑΠΟΙΟΥΣ ..) ΕΙΝΑΙ  ΠΕΡΙΤΤΑ 
ΜΠΡΑΒΟ  ΣΑΣ    ΕΥΠΑΛΙΩΤΕΣ ....
www.lidoriki.com 

10.11.14

2000 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΥΓΚΕΜΤΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΊΟ ΑΓΡΙΝΊΟΥ

 

 

 

2000 κομμάτια τροφίμων συγκεντρώθηκαν για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του δήμου Αγρινίου (photos – audio)

Πολύ ευχαριστημένος από την χθεσινή Εκδήλωση Αγάπης που διοργάνωσε ο δήμος Αγρινίου σε 5 σημεία του δήμου, για να στηρίξει το Κοινωνικό Παντοπωλείο, δήλωσε ο αντιδήμαρχοςΚώστας Καλαντζής που είχε και το γενικό πρόσταγμα για τις χθεσινές εκδηλώσεις, μιλώντας στον Aeras fm και τη Δήμητρα Λαοπόδη. 1700 οικογένειες παίρνουν τρόφιμα από το Κοινωνικό Παντοπωλείο και σύμφωνα με τον κ. Καλαντζή τα τρόφιμα που προσέφερε ο κόσμος έφτασε τα 2000 κομμάτια.
Τα περισσότερα συγκεντρώθηκαν στην Πλατεία του Αγίου Κων/νου και στην πλατεία Δοκιμίου, ενώ κόσμος ενημερώνονταν για τις εκδηλώσεις πήγαιναν αγόραζαν τρόφιμα και τα προσέφεραν λίγη ώρα μετά. Ο αντιδήμαρχος Αγρινίου ευχαρίστησε του εθελοντές που προσέφεραν πολύ μεγάλο έργο και ιδιαιτέρως την κ. Μακρή και τους υπαλλήλους της υπηρεσίας Πρόνοιας οι οποίοι έμειναν μέχρι τα μεσάνυχτα για να μεταφέρουν τα τρόφιμα στο Κοινωνικό Παντοπωλείο. Ξεχωριστά ευχαρίστησε την ΠΑΕ Παναιτωλικός λέγοντας ότι πάντα βρίσκεται δίπλα τους και είναι η σημεία του δήμου μας.
Η επόμενη εκδήλωση για το Κοινωνικό Παντοπωλείο θα γίνει στο παιχνίδι του Παναιτωλικού με τον Παναθηναϊκό και όπως είπε ο κ. Καλαντζής αθ τοποθετηθούν καλάθια για να προσφέρει ο κόσμος τρόφιμα.

 

Ο δήμαρχος Γ. Παπαναστασίου, από την πλευρά του, μετά το πέρας των εκδηλώσεων ανήρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook την εξής δήλωση:

«Σήμερα ενώσαμε όλοι τις δυνάμεις μας και κάναμε μία γιορτή αγάπης. Για να πραγματοποιηθούν οι 5 συναυλίες υπήρξαν άνθρωποι που έτρεξαν και δούλεψαν αφιλοκερδώς και οικειοθελώς. Ευχαριστώ όλους για αυτή τη σύμπραξη.
Τους συντελεστές-διοργανωτές-εθελοντές, την εκκλησία ,τους υπαλλήλους του δήμου, τους μουσικούς , τους ηχολήπτες, την ΠΑΕ Παναιτωλικός ,τους συλλόγους ,τους φορείς, την Ένωση, τα ΜΜΕ και κυρίως όλους τους πολίτες που στήριξαν και θα συνεχίζουν να στηρίζουν την τεράστια προσπάθεια του Κοινωνικού Παντοπωλείου .Καταφέραμε απόψε από το Αγρίνιο και στείλαμε ένα μεγάλο μήνυμα αλληλεγγύης. Νιώθω υπερήφανος!»

http://www.aerasnews.gr/