Showing posts with label ΤΑ ΕΝ ΔΗΜΩ. Show all posts
Showing posts with label ΤΑ ΕΝ ΔΗΜΩ. Show all posts

5.8.11

Η ΑΘΕΑΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ…ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ..

 

(  ΕΙΚΟΝΙΚΗ  ΚΑΙ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ..ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ )

 

  Πολλές  φορές αγαπημένοι μας  φίλοι έχουμε σχολιάσει την “ επικρατούσα εξ’..απανέκαθεν αντίληψη “ , να κάνουμε έργα βιτρίνας , αφήνοντας  τα παρα..πίσω , στην τύχη τους , λες και το Λιδορίκι είναι μόνο η..Βαθειά και  κάπως  το ..Αλωνάκι .

   Ό,τι κι’ αν γίνεται , κατά  κανόνα γίνεται σ’ αυτό το κομμάτι του χωριού και κανένας  δεν νοιάζεται για  τα παραπέρα ή..παραπίσω..Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός ότι το χωριό μας από απόψεως καθαριότητας , τουλάχιστον , βρίσκεται αυτή την εποχή σε ικανοποιητική  κατάσταση , χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να  βελτιωθούμε .

   Αρκετά  πράγματα , στον τομέα  αυτό , έχουν  γίνει , αλλά και πολλά ακόμα  πρέπει να γίνουν για να είμαστε περήφανοι  , και μείς αλλά και οι επισκέπτες  , για την εικόνα  του  χωριού μας ..

   Υπάρχουν όμως  και κάποια  πράγματα που σηματοδοτούν την εν γένει “ πολιτιστική μας  κατάσταση “ , κάποια απλά πράγματα , που όμως  έχουν τη  σημασία  τους ..

   Το καλοκαίρι κοντεύει να  περάσει , απ’ ότι γνωρίζουμε  έγιναν , και εξακολουθούν να  γίνονται , κάποιες  προσπάθειες αποψίλωσης οικοπέδων και οικοπέδων , μέσα  στο χωριό μας , αλλά παραμένουν “ ακούρευτα “ κάποια κομμάτια , που δεν μπορούμε  να γνωρίζουμε το γιατί , αλλά πιστεύουμε , πως καλό θα είναι να προσεχθούν .

   Σήμερα  ξεκίνησαν τα  μαθήματα  ζωγραφικής του Π.Ο.Λ , που γίνονται δωρεάν , στις  αίθουσες  του Ομίλου , πίσω απ’ το Γυμνάσιο , όταν όμως  ανεβήκαμε για  να  τακτοποιήσουμε  τις  αίθουσες αντικρίσαμε  τις παρακάτω  εικόνες …

DSCN3998

DSCN3997

DSCN4000

DSCN3999

…και όχι μόνο  εμείς , που γνωρίζουμε την γενική  κατάσταση , αλλά και οι γονείς που έφεραν τα  παιδιά τους στη ζωγραφική , όλες  οι φωτογραφίες είναι  σημερινέςαπ’ το χώρο του κτιρίου του Γυμνασίου  και την  τελευταία με το σκουπιδομάνι , τη βγάλαμε  μετά από υπόδειξη κάποιου γονιού , που είχε την ατυχία να κάνει μια  βόλτα γύρω απ’ το Γυμνάσιο .

    Βέβαια έτσι δικαιολογείται και η επικεφαλίδα  του σχολίου μας , γιατί αυτό το κομμάτι του χωριού μας είναι ..αθέατο απ’ το δρόμο αλλά  και λόγω διακοπών . Βέβαια μέσα στην ατυχία  μας σταθήκαμε  ..τυχεροί , γιατί αν έρχονταν οι γονείς  με τα παιδιά 20 λεπτά νωρίτερα και έβλεπαν την κατάσταση της  αίθουσας , ε΄’ιναι ανφίβολο αν άφηναν τα  παιδιά τους , ευτυχώς όμως όταν ήρθαν είχαμε  σκουπίσει …

    Κατεβαίνοντας όμως  στο δρόμο μας  περίμενε άλλη ωραία  έκπληξη , απολαύστε  και…φρίξτε , αγαπημένοι μου  φίλοι , σε κρατικό  κτίριο αντί για  σημαία υπάρχει ένα κουρελόπανο ,   και φοβάμαι πως είναι από πολύ  καιρό , καλά είναι ΄σύντροφοι τα  πανηγύρια και τα …” πολιτιστικά ..τριήμερα “ , αλλά διαθέστε και 18 ευρώ , να  πάρετε μια  σημαία , το σύμβολο της  Πατρίδας  μας , εκτός αν έχετε την ίδια  άποψη με κάποιους που μας “ ενημέρωσαν “ πως η σημαία δεν είναι παρά  ένα..κουρελόπανο …αν πάλι δεν υπάρχουν τα λεφτά , να την αγοράσουμε οι ..Δημότες , φτάνει μόνο να μας  το πείτε , για να μην κατηγορηθούμε για..παρέμβαση στο έργο  σας …

DSCN3683

Ατέλειωτα  όμως  τα Λιδορικιώτικα  βάσανα , χίλες φορές με  έχουν ρωτήσει ξένοι άνθρωποι για το που βρίσκεται το Κέντρο Υγείας μας , και όταν τους  έλεγα πως υπάρχει πινακίδα …κρυφογελούσαν , και τελικά  είχαν  δίκιο , γιατί καιρό τώρα η πινακίδα είναι όπως  τη  βλέπετε  στην παρακάτω φωτογραφία , τι να  πει  κανείς…

DSCN3791

   Η αθέατη  όμως  πλευρά  του  χωριού μας δεν τελειώνει  εδώ , υπάρχει  και  συνέχεια , αλλά όχι  σήμερα….

      Καλό  σας  απόγευμα , να περνάτε  καλά ….Κ.Κ.-

4.8.11

ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΓΙΑ…ΤΙΠΟΤΑ

      ΔΗΜΟΤΙΚΑ  ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ

DSCN3956

  Η αριστερή πλευρά , όπως μπαίνεις στην αίθουσα , είχε καταληφθεί απ΄την..” συμπολίτευση “ , έτσι για  να χρησιμοποιήσουμε όρους κεντρικής  πολιτικής …σκηνής , με τον κ. Δήμαρχο στο βάθος και στελέχη  δίπλα  του .

   ΟSCAR  κακοπαιγμένης Σαιξπηρικής  παράστασης  του έργου  “ Πολύ  κακό  για  τίποτα “ εμπλουτιασμένης με ..εμβόλιμα  κομμάτια φαρσο…κωμωδίας και προσωπικές  κοκορομαχίες  , ήταν τελικά  η χθεσινοβραδυνή συνεδρίαση του Δ.Σ του  Δήμου Δωρίδας ..

   Απ’ όλα  είχε ο “ μπαξές “ αγαπημένοι μου φίλοι , κι’ όταν λέμε  απ’ όλα εννοούμε  απ’ όλα ..μέχρι φίδια  , ποντίκια  κι’ αλεπούδες , πολιτισμό πάσης  φύσης και ..είδους και φυσικά για κάθε  ..γούστο και…βαλάντιο , ευτυχώς όμως που πλήρωνε  για όλους  και για  όλα  ο Δήμος  μας , κι’ έχεις  και κάποιους  αχάριστους και..κρυφοσυκοφάντες που βγαίνουν και λένε πως τάχαμου ..τάχαμου δεν υπάρχουν λεφτά , είναι  σοβαροί ; Λεφτά  υπάρχουν , το λέει κι’ ο Πρωθυπουργός  μας , άλλο πράγμα  είναι αυτό που μας  λείπει , δυστυχώς …

DSCN3961

  Στη δεξιά  πλευρά της  αίθουσας , πάντα  όπως  μπαίνουμε , η μείζων αντιπολίτευση , τυχαία ; δεν ..νομίζουμε , με τον επικεφαλής  της κ. Παγώνη ( με  το λευκό πουκάμισο ) , την κ.Πλούμη κ.α .

DSCN3959

  Και στο άκρο της  δεξιάς πλευράς ( μάλλον από..λάθος ) ή ελάσσων αντιπολίτευση με τον κ. Τριανταφύλλου καιτην κ . Μήτρου – Θεοχάρη .

  “ Είμαστε  μια  ωραία …ατμόσφαιρα  “ που έλεγε κι’ ο αλησμόνητος  Ντίνος  Ηκιόπουλος , εμείς , με την άδειά  σας , θα  συμπληρώναμε , όχι  μόνο μια  ωραία  ατμόσφαιρα αλλά και μια..” μικρογραφία “ , δυστυχώς σε όλα , της ..Βουλής  μας , μια μικρούλα ( με το..συμπάθιο )  …Βουλή  δηλαδής..

  Βέβαια , για να κάνουμε και ..ολίγην πολιτικο..πολιτιστικο..κοινωνικο..οικονομο..ανθρωπολογικήν ανάλυσιν , αυτό που αντιλαμβανόταν ο ..πάσα  ένας , ακόμα  και..τυφλός , ήταν , διατί να το κρύψωμεν..άλλωστε , η εντελώς …τελεία έλλειψη Λιδορικιωτών στην συμπολίτευση , κάτι που εμάς τους Λιδορικιώτες , μας έκανε  να νοιώθουμε κάπως ..άβολα , “ σαν τους μετανάστες  στη δική μας  γη “ όπως λέει και το γνωστό άσμα του Μουστακί ..και βέβαια γυρνώντας ολόγυρα και μη  βλέποντας δικό μας άνθρωπο να μας ..εκπροσωπεί όλο και…φοβόμασταν , γιατί να το κρύψουμε…και φυσικά οι φόβοι μας επιβεβαιώθηκαν με το πέρασμα  της  ώρας …

     Κι’ όταν λέμε  …Βουλή , εννοούμε …βουλή ..πραγματική , με τις ψιλοκουβεντούλες παρέες..παρέες , τα σούρτα  φέρτα μας κι’ απ’ ούλα  τα  καλούδια  της  Βουλής ..

  Τα θέματα αγαπημένοι μου  φίλοι πολλά και..διάφορα , από χαλασμένα  δίκτυα  ύδρευσης μέχρι …πολιτισμό και..καφενειοποίησης του χώρου δίπλα  στην προτομή  Σκαλτσοδήμου . δείτε  τα….

ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση σύγκλισης Δημοτικού Συμβουλίου».

Καλείστε να προσέλθετε στη δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Καταστήματος Δωρίδος στο Λιδωρίκι στις 2 Αυγούστου 2011, ημέρα Τρίτη και ώρα 19:00΄, για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

  1. Αποκατάσταση ζημιών και λειτουργικότητα δικτύου ύδρευσης Τοπικής Κοινότητας Παλαιοξαρίου.

(Εισηγητής: Δημοτικός Σύμβουλος Κατσούδας Αθανάσιος).

  1. Λήψη ειδικών μέτρων ύδρευσης της Τοπικής Κοινότητας Φιλοθέης για το καλοκαίρι του 2011.

(Εισηγητής: Αντιδήμαρχος Ευσταθίου Ανδρέας).

  1. Έγκριση σύναψης προγραμματικής σύμβασης συνεργασίας με την ΑΝ.ΦΩ. Α.Ε. κατά την 4η προγραμματική περίοδο.

(Εισηγητής: Γενικός Διευθυντής ΑΝ.ΦΩ. Α.Ε. Γάτος Χρήστος).

  1. Αναμόρφωση Προϋπολογισμού εσόδων και εξόδων του Δήμου οικονομικού έτους 2011, τροποποίηση τεχνικού προγράμματος έργων και ψήφιση πιστώσεων.

(Εισηγητής: Αντιδήμαρχος Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος).

  1. Επιχορηγήσεις σε Πολιτιστικούς Συλλόγους και Σωματεία.

(Εισηγητής: Αντιδήμαρχος Τσιλίκης Χρήστος).

  1. Χαρακτηρισμός Κοινοχρήστου Χώρου στην Τοπική Κοινότητα Λιδωρικίου (θέση «Αντώνης»), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ. 3 παρ. 2 Ν. 1080/80.

(Εισηγητής: Αντιδήμαρχος Ράπτης Ιωάννης).

  1. ΄Εγκριση για εκτός έδρας μετακινήσεις αιρετών.

(Εισηγητής: Δημοτικός Σύμβουλος Καραχάλιος Δημήτριος).

  1. Εγκαταλειπόμενα αδέσποτα ή έκθετα ζώα – είσοδος και περιφορά αυτών εντός οικισμών και κοινόχρηστων χώρων – δημιουργούμενα προβλήματα: Κανονισμός λειτουργίας βοσκοτόπων και ελέγχου αυθαίρετης – άνομης βόσκησης.

(Εισηγητής: Δημοτικός Σύμβουλος Κοκμοτός Αθανάσιος).

  1. Σύσταση Εθελοντικής Ομάδας Δήμου Δωρίδος.

(Εισηγητής: Αντιδήμαρχος Τσιλίκης Χρήστος ).

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΖΕΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

DSCN3958

Μετά  τα σχετικά …τυπικά , απ’ τον Πρόεδρο του Δ.Σ κ. Ζέτο , στο αριστερό του κ. Δημάρχου , ξεκίνησε η συνεδρίαση , που αν θέλαμε  να της δώσουμε ..λογοτεχνικο..θεατρικό τίτλο , θα χρησιμοποιούσαμε , σίγουρα , τον τίτλο του θεατρικού έργου του Ευγενίου Ο’ Νηλ  “ Το μακρύ ταξίδι της  μέρας  μέσα  στη….νύχτα “ .

  Βέβαια πριν απ’ τα  θέματα της ημερήσιας , βραδυνής..μάλλον , διάταξης , φαγώθηκαν και δυο ώρες περίπου για θέματα  εκτός  ημερησίας  διάταξης , οπότε αν λάβετε  υπόψη πως η συνεδρίαση άρχισε στις 7 μ.μ  καταλαβαίνετε ότι μέχρι να ξεμπλέξουμε  μ’ αυτά φτάσαμε στις  9 μ.μ .

   Και για  να  σας  φύγει η περιέργεια , για το ποιά ήταν αυτά  τα θέματα , θα σας  αναφέρουμε τοπρώτο και..” σοβαρότερο “ , που βέβαια ήταν προσωπική διαμάχη του πρώην προέδρου του τοπικού Συμβουλίου , που αφορούσε στο “ γκρέμισμα “ απ’ την νέα Δημοτική  αρχή της περίφημης ..μαντρόβρυσης ,το “ υπέροχο “ εκείνο ..έκτρωμα ,  που είχαν  χτίσει οι  προηγούμενοι πάνω στον πλάτανο της  Βαθειάς , κάτι που είχε  αγανακτήσει όλους  τους Λιδορικιώτες , και που φυσικά είχε  γίνει , χωρίς  να γνωρίζουμε από ποιόν , για ποιό  λόγο και με  τίνος  χρήματα , ενώ λίγα  μέτρα παραπέρα υπάρχει η υπέροχη παλιά  πέτρινη  βρύση , στολίδι  του  χωριού μας , δείτε  και κρίνετε..

%c2%92%c2%b1%c2%b8%c2%b5%c2%b9%c2%ac-%c2%91%c2%b3 

5-4-09  Βαθειά 004 

  Στο πρώτο θέμα μετά από αρκετή  ώρα προσωπικών , έσω..έξω διαπαραταξιακών διενέξεων , που ήταν χωρίς  καμιά απολύτως  αξία , προς  το τέλος μάθαμε κάτι συγκλονιστηκό , μετά από πολλά..τερτίπια , κάτι που ειλικρινά  μας  ανατρίχιασε όλους , ΄κι’ αυτό το χρωστάμε στον εκπρόσωπο του Κ.Κ.Ε κ. Τριανταφύλλου που ..” πίεσε “ τα  πράγματα , γνωρίζοντας την αλήθεια , η οποία επιμελώς …κρυβόταν , διαβάστε  λοιπό και…κρατηθείτε  καλά στη  θέση  σας …

   Σε  δεξαμενές δικτύου  ύδρευσης κάποιου χωριού του Δήμου μας , βρέθηκαν κατά καιρούς , φίδια , ποντίκια  σε  αποσύνθεση καθώς  και μια  αλεπού , όταν  βέβαια έγινε  καθαρισμός , χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι δεξαμενές άλλων χωριών , μηδενός  εξαιρουμένου , δεν έχουν τα ίδια , αφού δεν έχουν  καθαριστεί , δυστυχώς  αυτή είναι  η σκληρή πραγματικότητα την οποία πρέπει κάποτε να αντιμετωπίζουμε  κατάμουτρα , αν θέλουμε  να μην έχουμε  προβλήματα .

   Κατά τη συζήτηση του θέματος αυτού , ήταν εν πολλοίς “ εκτός θέματος “ και η περισσότερη ώρα αναλώθηκε  με  προσωπικές διαμάχες , που τελικά κούρασαν τους παρακολουθούντες  τη συνεδρίαση , που φανερά  δυσανασχέτησαν ..

   Να  σημειώσουμε  εδώ , πως ο αρμόδιος αντιδήμαρχος για την υδροδότηση , δεν κατάφερε να δώσει πειστικές  απαντήσεις δείχνοντας πως μάλλον δεν είχε καν..ενημέρωση , κάτι βέβαια που συνέβη και στα θέματα  καθαριότητας .

DSCN3972

   Σε γενικές  δε  γραμμές , η συμπολίτευση έδειχνε..μουδιασμένη και εκτός πραγματικότητας με  αποκορύφωμα το θέμα  της αναμόρφωσης του προϋπολογισμού  , που πρόσφατα είχε  ψηφισθεί αλλά και ξανααναναμορφωθεί ,  και με διάφορες αδικαιολόγητες  αλχημείες και μεταφορές  από κωδικό σε κωδικό , στους κωδικούς που αφορούσαν στα  πολιτιστικά , ήταν ολοφάνερο πως όλα  γίνονταν για να ..χαθεί η..μπάλα , όπως  λέμε , και να μη μπορεί κανένας  να  βγάλει  άκρη .

   Βέβαια  όλος  ο πολιτιστικός σχεδιασμός του , δεν αντέχει  σε  κριτική , αφού αποδείχτηκε περίτρανα , πως επικράτησε ένα  απίθανο  αλαλούμ , κυρίως στην κατανομή των πιστώσεων , αφού κοινή πεποίθηση ήταν πως ή είχαν άγνοια  των πολιτιστικών  αναγκών και εκδηλώσεων ή σκόπιμα δημιούργησαν αυτή την εντύπωση για να καλύψουν ενέργειες που ήταν αντίθετες και στη λογική αλλά και στα όσα προεκλογικά ,  αλλά και μετεκλογικά , και μέχρι προ τινος μας  διαβεβαίωναν .

   Ας μη  ξεχνάμε ακόμα πως στην αναμόρφωση του προϋπολογισμού , αλλά και στα πολιτιστικά , ήταν ολοφάνερη η αδυναμία της δημοτικής   αρχής να  διαχειριστεί το θέμα και να δώσει απαντήσεις .

   Πέρα  όμως από αυτό , και όποιες ενέργειες έκανε ειδικά στα  πολιτιστικά , ήταν αδικαιολόγητες , αψυχολόγητες και καμία  σχέση δεν είχαν όχι μόνο  με τις προγραμματικές  τους δηλώσεις , αλλά και με την κοινή λογική , αφήνοντας να πλανιέται η εντύπωση πως όλα  έγιναν στο γόνατο , χωρίς κανένα  σχεδιασμό και καμιά αξιοκρατική αξιολόγηση ,  αυτό όμως βέβαια δεν θα πρέπει να  μας  ξεγελάσει , γιατί κατά την ταπεινή μας  γνώμη , ο φαινομενικός μη..σχεδιασμός , ήταν  επιμελώς ..” σχεδιασμένος “..για να επιτευχθεί το συγκεκριμένο  αποτέλεσμα ..

   Θα πρέπει ακόμα  να τονίσουμε , πως κάποιες στιγμές ήταν διάχυτη η εντύπωση μιας ..” αλαζονικής  “ διάθεσης , κάτι που επεσήμανε , κάποια  στιγμή , πολύ ευγενικά και χαμηλότονα , προς  τιμήν του , ο κ. Παγώνης που ευτυχώς δεν ακολούθησε τους υψηλούς  τόνους ενός  εκ των αντιδημάρχων , βέβαια  δεν έλειψαν και τα ..εσωκομματικά  παρατράγουδα , που επιβεβαίωσαν την.. περιρρέουσα φημολογία , περί εσωκομματικής  “ σφαγής “ κάτι που σίγουρα  δεν βοηθάει στην καλή  λειτουργία του θεσμού , γιατί δυστυχώς , όταν μαλώνουν τα βουβάλια , την πληρώνουν τα …βατράχια και βατράχια  στην προκειμένη  περίπτωση είναι οι Δημότες και φυσικά  και ο Δήμος ..

  Δεν μας  ενδιαφέρουν τα εσωκομματο..παραταξιακά τους και δεν θα πληρώσει το Λιδορίκι και ο Δήμος  γενικότερα τις  διάφορες  κόντρες και  αντιπαραθέσεις ..

Απ’ ότι θα διαβάσατε στο πρόγραμμα της συνεδρίασης , υπήρχαν και άλλα θέματα για  συζήτηση αλλά δυστυχώς ο κακός  προγραμματισμός και οι εκτός θέματος παρεμβάσεις  και καθυστερήσεις που μάκρυναν πάρα πολύ το χρόνο της  συνεδρίασης , δεν μας  επέτρεψαν να  τα παρακολουθήσουμε , αλλά θα προσπαθήσουμε να ενημερωθούμε  και να ενημερώσουμε  και σας , πέρα  όμως  από αυτό θα επανέλθουμε αύριο , με τις  απόψεις  μας αλλά και παρατηρήσεις  μας , ειδικά στο θέμα  των πολιτιστικών , των “ συνδιοργανώσεων “ πολιτιστικών  εκδηλώσεων καθώς και του τρόπου κατανομής  των πιστώσεων , που θα πρέπει  να  δικαιολογηθούν επαρκώς ..

   Ες  αύριον λοιπόν τα..σπουδαία ..

   Καλό  σας  ξημέρωμα …..Κ.Κ.-

8.7.11

ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ …” ΕΝ ΔΗΜΩ “…

 

”®¼¿Â ”ÉÁ¯´±Â_thumb[2]

       Με ..απορία μας , αλλά με κάποιες επιφυλάξεις για το..περιεχόμενο του σχολίου του αγαπητού κ. Δωριάδη , για τα..Εν Δήμω , διαπιστώσαμε πως άλλα  έγραφε το πρωί , που άφησαν μάλιστα πολλά  “ Ερωτήματα “ και προκάλεσαν και πολλές αντιδράσεις σε όλους τους..” Πανωδωριείς “ γιατί κανένας μας δεν κατάλαβε γιατί χρησιμοποιήθηκαν κάποιες εκφράσεις απολύτως..απαράδεκτες , που αφορούσαν βέβαια  , στη στάση του Δημοτικού Συμβούλου της .. συμπολίτευσης , που δεν έκανε τίποτα περισσότερο απ’ το να εκφράσει τις απόψεις του  , κάτι που κατά την ταπεινή μας γνώμη  ήταν  όχι μόνον δικαίωμά του αλλά και υποχρέωσή του , αν θέλουμε να λειτουργεί “ Δημοκρατικά “ ο  Δήμος , εκτός αν κάτι δεν πάει καλά..

   Πραγματικά νιώσαμε πιο..άνετα ,  βλέποντας  την..” αφαίρεση  “ του αδικαιολόγητου σχολίου που ήταν ..εξόχως προσβλητικό για τον κ. Παπαγεωρίου , στον οποίο προσήπτε κάποιες ..απίθανες  ιδιότητες , που όσοι τον γνωρίζουμε , στην αρχή πιστέψαμε πως δεν είναι  ο Τάκης  που γνωρίζουμε αλλά πιθανώς κάποιος..άλλος  , δυστυχώς όμως ..’’ ηταν για των γνωστό μας  Τάκη Παπαγεωργίου και έτσι ανησυχήσαμε περισσότερο , διαβάζοντας και την τελευταία παράγραφο , που ούτε λίγο ούτε..πολύ “ κάποιοι Σύμβουλοι “ διαμαρτυρήθηκαν στον Δήμαρχό μας κ Καπετζώνη , αφήνοντας κάποια υπονοούμενα  , που παρέπεμπαν σε κάποιες ενέργειες των κομμάτων , όταν κάποιος εκφράσει διαφορετική άποψη , ενέργεια που είναι απολύτως “ συμβατή “ με τους όρκους που δίνονται .

  Εμείς βέβαια , δεν ήμασταν παρόντες στη συνεδρίαση , αλλά ούτε και ο συντάκτης του σχολίου πιστεύουμε , αλλά η πληροφόρηση ήταν από ..” μέσα “ όπως λέμε , κάτι που δεν ήταν ιδιαιτέρως ..κολακευτικό για τους “ διαμαρτυρηθέντες  και φυσικά δεν έδινε και την καλύτερη εικόνα της παράταξης , πιστεύουμε όμως ακράδαντα , πως ο κ. Καπετζώνης ή κάποιο άλλοι απ’ τη Δημοτική αρχή , ευτυχώς , παρενέβησαν , “ μαλακώνοντας “ την αρχική φρασεολογία . Γιατί , κακά τα ψέματα , το εν λόγω blog , έχει άμεση και , εκ των ..έσω , πληροφόρηση , κάτι που κάνει μάλλον κακό στην Δημοτική αρχή , και το λέμε αυτό γιατί όταν εστάλη σε μας η “ Πρόσκληση “ για την εν λόγω συνεδρίαση το εν.. λόγω blog  , δημοσίευε  “ ολόκληρο το σχέδιο λειτπυργίας  του Δήμου , τυχαίο ; Δεν..νομίζουμε . Και για να μη …κρυβόμαστε πίσω απ’ το ..δάχτυλό μας , θα περιμέναμε να αναφερθούν και τα ονόματα  των Συμβούλων που “επαναστάτησαν …

   Πάντως παρόμοια ..σχόλια δεν πολυ..βοηθάνε στην  αποτελεσματική λειτουργία  του Δ.Σ και βέβαια και στην..” ειρηνική “ συνύπαρξη , που έγινε  αναγκαστικά , των   πάνω και κάτω Δωριέων . Ελπίζουμε , πως ο Δήμαρχός μας θα λάβει κάποια..μέτρα και για τη σωστή και..” ταυτόχρονη “ ενημέρωση και των άλλων Δωρικών αλλά και την  “ ανακίνηση “ κάποιων θεμάτων που και Νομοθετικά έχουν ρυθμισθεί και αδικαιολόγητα  είναι .

   Τελειώνοντας , θα θέλαμε να δηλώσουμε πως η στάση του κ. Παπαγεωργίου δεν νομίζουμε πως ήταν..” ξεκάρφωτη “ είχε  βάση και , διατί να το κρύψωμεν άλλωστε , διερμήνευε την άποψη πολλών Δωριέων , πιστεύουμε ακόμα πως δεν μπορεί όλα να έγιναν επειδή ο κ. Παπαγεωργίου είδε κάποιο κακό..όνειρο , όχι βέβαια , κάτι θα του “ μύρισε “ όπως εξάλλου και σε πολλούς άλλους .

   Εδώ θα πρέπει να εκφράσουμε την “ ευχή “ να μη ξανασυμβεί κάτι ..παρόμοιο , έστω κι’ αν κάτι δεν είναι αρεστό σε  κάποιους , γιατί αν ξανασυμβεί , ή θα έχει κάποιους σκοπούς ή ..η επαγγελθείσα  δημοκρατία είναΙ..ελειμματική , κολοβή …

              Καλό  σας  βράδυ ….Κ.Κ.-

    Αυτή είναι αγαπημένοι μου φίλοι , η ..” επίμαχη “ παράγραφος , μετά βέβαια απ’ το..” λίφτινγκ “ που , ευτυχώς “ υπέστη “

“ Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε στο σώμα η τοποθέτηση του δημοτικού συμβούλου της πλειοψηφίας Παν. Παπαγεωργίου, που χαρακτήρισε το σχέδιο «κατάπτυστο» γιατί κατά την κρίση του δεν διασφαλίζει την νομιμοποίηση της έδρας του Δήμου στο Λιδωρίκι. Στην τοποθέτηση του ήταν ο μόνος που έφερε στο τραπέζι το θέμα της έδρας του Δήμου, παρουσιάζοντας διάφορες ανεξήγητες φοβίες και ανασφάλειες, όπως χαρακτηριστά ανέφεραν άλλοι συνάδελφοί του και μάλιστα από την ίδια περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου .” dorida blogspot.com

TA “ EN ΔΗΜΩ “ ..

ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΗ Εσωτερικού Κανονισμού Δήμου Δωρίδας

 

”®¼¿Â ”ÉÁ¯´±Â_thumb[2]

Του Παύλου Δωριάδη
Πανηγυρική αποδοχή και έγκριση με συντριπτική πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο, είχε ο Εσωτερικός Κανονισμός λειτουργίας του Δήμου Δωρίδας που έφερε για συζήτηση και ψήφιση η Δημοτική Αρχή.
Το Σχέδιο των 100 σελίδων του Κανονισμού , που ετοίμασε και εισηγήθηκε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Κώστας Αντωνόπουλος , ήταν να συζητηθεί στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά ζητήθηκε και δόθηκε ο χρόνος μιας εβδομάδας , ώστε οι Σύμβουλοι να έχουν την ευκαιρία να τον μελετήσουν και να κάνουν και τις δικές τους προτάσεις.
Ουσιαστικά , με μικρές τροποποιήσεις, εγκρίθηκε το Σχέδιο Εσωτερικού Κανονισμού , που τα βασικά του σημεία παρουσίασε πριν λίγες ημέρες το DORIDA NEWS.
Μετά την παρουσίαση και ανάλυση του Σχεδίου από τον εισηγητή Κώστα Αντωνόπουλο, έγιναν τοποθετήσεις και παρεμβάσεις από τους Συμβούλους και ακολούθως ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Παναγιώτης Ζέτος έθεσε το Σχέδιο σε ψηφοφορία για έγκριση.
Απουσίαζαν από τη διαδικασία οι Κώστας Φλετούρης για οικογενειακούς λόγους και ο Αλέξανδρος Τσακούμης.
Από τον Συνδυασμό της πλειοψηφίας του Δημάρχου Γιώργου Καπεντζώνης ψήφισαν όλοι υπέρ , εκτός του Παναγιώτη Παπαγεωργίου που καταψήφισε.
Από τον Συνδυασμό της μείζονος αντιπολίτευσης υπέρ του Σχεδίου Κανονισμού ψήφισαν οι Μαρία Πλούμη, Αντώνης Γιαννόπουλος και Κώστας Υφαντής , παρών ψήφισαν οι Τάσος Παγώνης, Κώστας Παλασκώνης και Γιώργος Καραχάλιος, όχι ψήφισε ο Κώστας Κουτσούμπας και υπέρ μιας άλλης δικής του πρότασης ψήφισε ο Κώστας Ζωητός.
Από την έλασσον αντιπολίτευση ψήφισαν υπέρ του σχεδίου οι Χρήστος Τριανταφύλλου και η Βάγια Μήτρου-Θεοχάρη.
Είχαμε δηλαδή τελικά στην ψηφοφορία , από τους 25 παρόντες Δημοτικούς Συμβούλους, 19 ΝΑΙ, 2 ΟΧΙ, 3 ΠΑΡΩΝ και 1 ΑΛΛΟ.
Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε στο σώμα η τοποθέτηση του δημοτικού συμβούλου της πλειοψηφίας Παν. Παπαγεωργίου, που χαρακτήρισε το σχέδιο «κατάπτυστο» γιατί κατά την κρίση του δεν διασφαλίζει την νομιμοποίηση της έδρας του Δήμου στο Λιδωρίκι. Στην τοποθέτηση του ήταν ο μόνος που έφερε στο τραπέζι το θέμα της έδρας του Δήμου, παρουσιάζοντας διάφορες ανεξήγητες φοβίες και ανασφάλειες, όπως χαρακτηριστά ανέφεραν άλλοι συνάδελφοί του και μάλιστα από την ίδια περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου.
Αιτιολογώντας την παράξενη και περίεργη αυτή στάση του ο κ. Παπαγεωργίου, μίλησε για στήριξη και ανάπτυξη του Λιδωρικίου μέσα από το σύστημα των Υπηρεσιών του Δήμου, (ένα συγκεντρωτικό σύστημα που έχει δοκιμαστεί και αποτύχει) αδιαφορώντας για την σωστή , ορθολογική και περιφερειακή ανάπτυξη συνολικά του Δήμου καθώς και την αποτελεσματική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών του Δήμου.
Οι θέσεις αυτές του κ. Παπαγεωργίου σε συνδυασμό με τις απαράδεκτες εκφράσεις, και όχι η αρνητική του ψήφος, που είναι δικαίωμά του, στηλιτεύτηκαν από συμβούλους της πλειοψηφίας με δυσμενή σχόλια, που έθεσαν υπ΄ όψιν του Δημάρχου Γιώργου Καπεντζώνη, ζητώντας να φέρει το θέμα σε συζήτηση στη Δημοτική Παράταξη της πλειοψηφίας, εφ΄ όσον ο κ. Παπαγεωργίου θέλει να συμμετάσχει σ΄ αυτήν.

doridanews