19.8.07

Η ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΜΑΣ.......

Δεκτή η πρότασή σου καλέ μου φίλε , Shades , με...μεγάλη χαρά , αντιπροσκαλώντας σε στο χωριό μου για λάιτ ..μεζεδοτσιμπούσι με...σπληνάντερο και κοντοσούβλι...
ΣΗΜ .Η πρόσκληση ισχύει ..όχι μόνο για τη μέρα των...εκλογών........

Κώστα , Κατερίνα τι γίνεστε ; εμείς εδώ περνάμε πολύ..ωραία , από αύριο δε ακόμα καλύτερα...τελειώνουν βλέπεις απόψε τα πολιτιστικά..τριήμερα .
Κατερίνα χθες βράδυ τα λέγαμε με τους δικούς σας , είναι μιά χαρά , χάσατε που δεν ακούσατε τον Παν. Λάλεζα , θάθελα να μου πεις αν στην εργασία σου ( την..περιμένω...) συμπεριλαμβάνεται ένα κλέφτικο που αναφέρεται στον Λιδορικιώτη ληστή Κάγκαλο , αν ξέρεις κάτι σχετικό στείλτο μου .
Να είστε καλά , να περνάτε καλά και καλή...αντάμωση (γρήγορα ..) .
Κατερίνα , μου...χρωστάς ένα email και μιά..φωτογραφία....

Λιδορικιώτη νοσταλγέ , έχεις απόλυτο δίκιο , αλλά που...να το βρείς , δυστυχώς η...λεγεώνα των...ξένων έχει ...καταλάβει όλα τα...πόστα και δεν έχει...πλοίο ..δεν έχει..οδό.....πάντως δεν θα επιτρέψουμε την παραπέρα..αλλοτρίωση , αρκετά.....

Όπως διάβασες αγαπητέ μου Σ.Γ . η..επιλογή μας είναι...αποχή , και όχι μόνο...λόγοις αλλά και...έργοις ....όχι..φίλε μου , απέχω..από..επιλογή , αφου έτσι κι' αλλοιώς θα μετανοιώσω που δεν ...ψήφισα κάποιον άλλον , γιατί λοιπόν να...ταλαιπωρηθώ....άσκοπα....


Προς το παρόν...καλό...βραδάκι.......Κ.-

1 comment:

Shades said...

Ωραία μάλλον θα δεχτώ τη πρόταση και θα είμαι στη πόλη σας στις 16..