10.9.14

ΕΔΩ..ΛΙΔΟΡΙΚΙ…ΕΔΩ..ΛΙΔΟΡΙΚΙ…

DSCN6233

Όλα  τα  είχαμε  δει  φίλοι  μου  στο  χωριό  μας , αλλά  και …τούτο , δεν  το  περιμέναμε …

Μάθαμε , πως  ο  γνωστός  αερο..τέτοιος , ο  παρκαδόρος  του..” Άρμστρονγκ “ !!!!! , χάρισε  μισό  μέτρο γης  στο  Δήμο  για  να  ανοίξει λίγο ο  δρόμος , και  επειδή  δεν  του  έστησαν….” ανδριάντα “ μεγάλου…ευεργέτου , πριν  φύγει το…έφραξε , η γωνία  είναι  στον  Ψαλά , περάστε  να  το  δείτε για  να  γελάσετε , αχ  κακούργα  ..NASA  . τι  μας  έκανες….

Κι’ ύστερα  μου  λες  γιατί  δεν  σου …γράφω

Καλησπέρα  Λιδορικιώτες …

Μεγάλη  η  σημερινή  καθυστέρηση  στην  επικοινωνία  μας , αλλά  μέχρι  να  προσαρμοστούμε  στις  Αθηναϊκές  συνθήκες  ζωής , συνηθισμένοι  δυο  μήνες  στην  Λιδορικιώτικη  καλοπέραση , με  τις  τρέλες  μας  κάθε  βράδυ  στο  Αλωνάκι , επόμενο  ήταν  να…ξεφύγουμε …

   Ωραίο  το  φετινό  μας  καλοκαίρι , ας  ευχηθούμε  το  επόμενο  να  είναι  ..καλύτερο  άμποτε …

ΤΡΙΤΗ  ΣΗΜΕΡΑ   9  ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ  2014

ΣΑΝ  ΣΗΜΕΡΑ

ΓΕΓΟΝΟΤΑ

μ. Χ.

1821

Ο Γεωργάκης Ολύμπιος και ο Ιωάννης Φαρμάκης ηττώνται στη Μονή Σέκου στη Μολδαβία. Ο Ολύμπιος ανατινάζει το κωδωνοστάσιο της μονής, συμπαρασύροντας στο θάνατο δεκάδες Τούρκους.

1861

Το πρώτο μέρος του άρθρου «Aναρχία» δημοσιεύεται στην εφημερίδα «Φως» του Σοφοκλή Kαρύδη και θεωρείται το πρώτο αναρχικό δημοσίευμα στον τότε ελλαδικό χώρο. Ως συγγγραφέας του φέρεται ο φοιτητής Νομικής Δημήτριος Παπαρρηγόπουλος, γιος του ιστορικού Κωνσταντίνου Παπαρρηγόπουλου. Η εφημερίδα διώκεται και το φύλλο κατάσχεται.

1901

Η εφημερίδα Ακρόπολις αρχίζει να δημοσιεύει σε συνέχειες το Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο σε μετάφραση του Αλέξανδρου Πάλλη. (Ευαγγελικά)

1926

Ο Γεώργιος Κονδύλης καταστέλλει με αιματηρό τρόπο κίνημα των «παγκαλικών» αξιωματικών Ναπολέοντα Ζέρβα και Βασιλείου Ντερτιλή, οι οποίοι τον είχαν βοηθήσει στην ανατροπή του δικτάτορα Θεόδωρου Πάγκαλου. 300 νεκροί και τραυματίες.

1967

Ο δικτάτορας Γεώργιος Παπαδόπουλος συναντάται στον Έβρο με τον τούρκο πρωθυπουργό Σουλεϊμάν Ντεμιρέλ. Συζητούν τις ελληνοτουρκικές σχέσεις και το Κυπριακό.

1971

Σκοτώνεται σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα ο ολλανδός γεωπόνος Πάουλ Κάιπερς, πρωτοπόρος των θερμοκηπίων στην Ελλάδα. Ήταν ευρύτερα γνωστός στην Ιεράπετρα της Κρήτης ως ο «Ολλανδός».

 

ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ 

μ. Χ.

1882

Μίλτος Μανάκης, από τους πρωτοπόρους του ελληνικού κινηματογράφου, μαζί με τον αδελφό του Γιαννάκη. (Θαν. 5/3/1964)

1919

Τζίμι “Δε Γκρικ” Σνάιντερ, (Δημήτριος Συνοδινός), ελληνοαμερικανός αθλητικός σχολιαστής και «γκουρού» του στοιχήματος. (Θαν. 21/4/1996)

1922

Μανώλης Γλέζος, πολιτικός και συγγραφέας.

ΘΑΝΑΤΟΙ

1901

Ανρί Τουλούζ Λοτρέκ, γάλλος ζωγράφος, που έκανε την αφίσα τέχνη. (Γεν. 24/11/1864)

1976

Μάο Τσε Τουνγκ, ο μεγάλος τιμονιέρης της Κίνας. (Γεν. 26/12/1893)

2003

Έντουαρτ Τέλερ, ουγγροαμερικανός φυσικός, πρωτοπόρος επιστήμονας της μοριακής φυσικής, που θεωρείται «πατέρας» της βόμβας υδρογόνου. (Γεν. 15/1/1908)

← 8 Σεπτεμβρίου

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/0909#ixzz3Cqza6u7m

 

Λέων Τολστόι
1828 – 1910

Λέων Τολστόι

39

Ρώσος συγγραφέας, ένας από τους μεγαλύτερους λογοτέχνες του κόσμου. Είναι γνωστός για τα έργα του «Πόλεμος και Ειρήνη» και «Άννα Καρένινα», που συγκαταλέγονται στα σημαντικότερα μυθιστορήματα όλων των εποχών.

Ο κόμης Λεβ Νικολάγεβιτς Τολστόι, γνωστός στο ελληνικό κοινό ως Λέων Τολστόι, γεννήθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου 1828 (28 Αυγούστου, με το παλαιό ημερολόγιο) στη Γιάσναγια Πολιάνα της Ρωσίας από αριστοκρατική οικογένεια. Ορφάνεψε, όμως, προτού κλείσει τα δέκα του χρόνια και από πατέρα και από μητέρα.

Σπούδασε στο πανεπιστήμιο του Καζάν ανατολικές γλώσσες και νομικά, μα δεν πήρε το δίπλωμά του. Ήταν φύση ανήσυχη, γεμάτη σχέδια και αναμορφωτικές ιδέες, επηρεασμένος από τη Γαλλική Επανάσταση. Θέλησε να ανυψώσει τους Ρώσους χωρικούς και να μορφώσει τα παιδιά τους. Ίδρυσε, μάλιστα, και σχολείο και εξέδωσε παιδαγωγικό περιοδικό με τον τίτλο «Γιάσναγια Πολιάνα».

Έχοντας μεγάλα χρέη από τη χαρτοπαιξία, αποφάσισε να καταταγεί στο στρατό. Πήρε μέρος στον Κριμαϊκό Πόλεμο (1853-1856), όπου γνώρισε την ψυχή του ρώσου στρατιώτη και τη φρίκη του πολέμου. Στη συνέχεια επιχείρησε δύο ταξίδια και γυρίζοντας στη Ρωσία, παντρεύτηκε (1862), έκανε οικογένεια κι έζησε ευτυχισμένος «σαν πατριάρχης», όπως έγραψε ο ίδιος. Με την κατά 16 χρόνια μικρότερη σύζυγό του Σοφία Μπερς απέκτησε 13 παιδιά. Την περίοδο εκείνη έγραψε τα δύο αριστουργήματά του «Πόλεμος και Ειρήνη» (1869), το οποίο ζωντανεύει τη Ναπολεόντεια εποχή και την «Άννα Καρένινα» (1877), ένα δυνατό ψυχογραφικό και οικογενειακό δράμα.

Η ανησυχία του, όμως, ταράζει και πάλι τη ζωή του. Είχε τύψεις που ζούσε μέσα στα πλούτη, ενώ τόσοι άλλοι δυστυχούν. Θέλει να τα αφήσει όλα, περιουσία, οικογένεια, δόξα και να ζήσει απλά, σύμφωνα με τις ιδέες του. Τότε γράφει τα έργα του με τα μεγάλα προβλήματα και τις υψηλές ηθικές αρχές της αγάπης, της καλοσύνης και της συμπόνοιας: «Πάτερ Σέργιος» (1898), «Σονάτα του Κρόιτσερ» (1889), «Κύριος και δούλος» (1895) και «Ανάσταση» (1899). Έγραψε, ακόμα, ένα δραματικό έργο, «Το κράτος του ζόφου» (1886) κι ένα θαυμάσιο μεγάλο διήγημα «Ο θάνατος του Ιβάν Ίλιτς» (1866).

Το 1910 αποφασίζει να εγκαταλείψει τα «εγκόσμια», να τα αρνηθεί όλα και να ζήσει μία απλή ζωή μέσα στη φύση. Μα είναι πια 82 ετών και η υγεία του κλονίζεται. Στις 20 Νοεμβρίου (7 Νοεμβρίου με το παλαιό ημερολόγιο) ο σπουδαίος ρώσος συγγραφέας, «ο γίγας της ρωσικής γης», όπως τον αποκαλούν, άφησε την τελευταία του πνοή στη σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης Αστάκοβο της Ρωσίας.

Η ζωή του Τολστόι χαρακτηρίστηκε από μεγάλες αντιθέσεις, καθώς τα πρώτα άσωτα χρόνια της αριστοκρατίας τα διαδέχτηκε η ριζοσπαστική μεταστροφή του προς την άρνηση του πλούτου, τη φιλανθρωπία και προς έναν ιδιόμορφο ειρηνιστικό και χριστιανικό αναρχισμό, που έτυχε θαυμασμού από προσωπικότητες όπως ο Μαχάτμα Γκάντι και ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και επισφραγίστηκε με τον αφορισμό της Ρωσικής Εκκλησίας.

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/964#ixzz3Cqzo4sZD

Τα Ευαγγελικά ή Ευαγγελιακά

41

Με αυτή την ονομασία έμειναν στην ιστορία τα αιματηρά επεισόδια, που σημειώθηκαν στην Αθήνα στις 8 Νοεμβρίου 1901, με αφορμή τη μεταγλώττιση του Ευαγγελίου στη δημοτική.

Ένα χρόνο μετά την οδυνηρή ήττα στον ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897, η Ελλάδα πορεύεται ακροβατώντας ανάμεσα σε δύο γλώσσες, την καθομιλουμένη δημοτική και την επίσημη καθαρεύουσα. Ο εκδημοκρατισμός του εκπαιδευτικού συστήματος κρίνεται αναγκαίος και η αρχή επιχειρείται με τη μετάφραση του Ευαγγελίου στη δημοτική.

Η πρώτη απόπειρα έγινε το 1898, όταν η βασίλισσα Όλγα έδωσε τη σχετική εντολή στη γραμματέα της και λογία Ιουλία Σωμάκη, προκαλώντας τη μήνη των αρχαϊστών. Τη μεταγλώτισση των Ευαγγελίων στη δημοτική ενθάρρυνε και ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών Προκόπιος Β’ (Οικονομίδης).

Στις 9 Σεπτεμβρίου 1901 η εφημερίδα «Ακρόπολις» του Βλάση Γαβριηλίδη άρχισε να δημοσιεύει σε συνέχειες το Ευαγγέλιο του Ματθαίου σε μετάφραση του λογοτέχνη και μέγα δημοτικιστή Αλέξανδρου Πάλλη, υπό τον τίτλο «Το έργον της Βασιλίσσης η “Ακρόπολις” το συνεχίζει». Η αντίδραση των καθηγητών και φοιτητών της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών ήταν άμεση. Σε ανακοίνωσή τους χαρακτηρίζουν τη μεταγλώττιση του Πάλλη «γελοιοποίηση των τιμαλφεστέρων του έθνους κειμηλίων».

Τη σκυτάλη παραλαμβάνουν οι εφημερίδες «Σκριπ», «Καιροί» και «Εμπρός», που εμφανίζουν τους δημοτικιστές ως άθεους, προδότες και πράκτορες των Σλαύων, λόγω της ρωσικής καταγωγής της βασίλισσας Όλγας. Στις 17 Οκτωβρίου το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολεως με έγγραφό του προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος αποδοκίμασε τη μεταγλώττιση ως «βέβηλη». Ο εκδότης της «Ακροπόλεως» βρέθηκε στριμωγμένος από την πληθώρα των αντιδράσεων και τρεις ημέρες αργότερα αποφάσισε τη διακοπή της δημοσίευσης.

Τις επόμενες ημέρες το κλίμα φανατίστηκε περισσότερο. Στις 5 και 6 Νοεμβρίου, οι φοιτητές, με την ενθάρρυνση της «δεληγιαννικής» αντιπολίτευσης, πραγματοποίησαν θορυβώδεις διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας. Συγκρούστηκαν με την αστυνομία και λιθοβόλησαν τα γραφεία της «Ακροπόλεως».
Στις 8 Νοεμβρίου διοργανώθηκε μεγάλο συλλαλητήριο στους Στύλους του Ολυμπίου Διός, με αίτημα τον αφορισμό των υπευθύνων της μεταγλώτισσης. Στις συγκρούσεις που ακολούθησαν με την αστυνομία, τρεις φοιτητές και πέντε πολίτες έχασαν τη ζωή τους (Ν. Πάνστρας, Α. Παπαναστασίου, Ε. Παπαντωνίου, Ε. Δράκος, Ι. Διβάρης, Φ. Ρήγος, Ι. Στεφανίδης, Στράτος, αγνώστων λοιπών στοιχείων), ενώ άλλοι 70 τραυματίστηκαν. Για λίγες ακόμη ημέρες, οι φοιτητές θα παραμείνουν οχυρωμένοι στο πανεπιστήμιο και θα αποχωρήσουν τελικά στις 12 Νοεμβρίου.

Την ίδια ημέρα και υπό το βάρος των αιματηρών εξελίξεων παραιτήθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Προκόπιος Β’ και στις 11 Νοεμβρίου η κυβέρνηση του «τρικουπικού» Γεωργίου Θεοτόκη (11 Νοεμβρίου), αν και διέθετε την απόλυτη πλειοψηφία στη Βουλή και την προηγουμένη είχε λάβει ψήφο εμπιστοσύνης.

Ένα μήνα αργότερα, στις 12 Δεκεμβρίου, οι φοιτητές συγκρότησαν και νέο συλλαλητήριο, αυτή τη φορά ειρηνικό, στους Στύλους του Ολυμπίου Διός. Αφού πρώτα έκαψαν ένα αντίτυπο της μεταγλώτισσης του Ευαγγελίου, στη συνέχεια ενέκριναν ψήφισμα, με το οποίο αξίωναν τη λήψη μέτρων για τη μη κυκλοφορία του μεταγλωττισμένου κειμένου του Ευαγγελίου στη δημοτική και την αυστηρή τιμωρία καθενός που θα επιχειρούσε μεταγλώττισή του στο μέλλον.

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/27#ixzz3Cr07Z8Xi

 

Μανώλης Γλέζος

Μανώλης Γλέζος

15

Έλληνας δημοσιογράφος και πολιτικός, με διαδρομή στα κοινά που ξεκινά από τα χρόνια της μεταξικής δικτατορίας και φθάνει μέχρι το σήμερα. Τη νύχτα της 30ης προς 31η Μαΐου 1941 μαζί με τον Απόστολο Σάντα κατέβασε από την Ακρόπολη τη σβάστικα, κερδίζοντας τον παγκόσμιο θαυμασμό. Ηγετική προσωπικότητα της Αριστεράς, διώχθηκε επανειλημμένα για την πολιτική του δραστηριότητα και παρέμεινε κρατούμενος (φυλακή και εξορία) 16 χρόνια σε όλη τη ζωή του.

Ο Μανώλης Γλέζος γεννήθηκε στην Απείρανθο (στ’ Απεράθου, σύμφωνα με τη ντοπολαλιά της περιοχής) της Νάξου στις 9 Σεπτεμβρίου 1922. Ο πατέρας του Νικόλαος Γλέζος (1892-1924) ήταν δημόσιος υπάλληλος και δημοσιογράφος, ενώ η μητέρα του Ανδρομάχη Ναυπλιώτου (1894-1967) καταγόταν από την Πάρο. Τα παιδικά του χρόνια τα έζησε στο χωριό του, όπου τελείωσε το δημοτικό σχολείο. Το 1935 ήλθε στην Αθήνα μαζί με την οικογένειά του και ολοκλήρωσε τις γυμνασιακές του σπουδές, δουλεύοντας παράλληλα ως φαρμακοϋπάλληλος. Το 1940 πέτυχε στην ΑΣΟΕΕ (σημερινό Οικονομικό Πανεπιστήμιο).

Μαθητής γυμνασίου δημιούργησε αντιφασιστική ομάδα το 1939 για την απελευθέρωση της Δωδεκανήσου από τους Ιταλούς και την αποτίναξη της δικτατορίας του Μεταξά. Μόλις ξέσπασε ο ελληνοϊταλικός πόλεμος στις 28 Οκτωβρίου 1940 ζήτησε να καταταχτεί ως εθελοντής, αλλά λόγω του νεαρού της ηλικίας του δεν του επετράπη. Εργάστηκε, όμως, εθελοντικά στο Υπουργείο Οικονομικών (Γ' Ταμείο Εισπράξεων Αθηνών).

Την περίοδο της ναζιστικής κατοχής (1941-1944) ανέπτυξε έντονη απελευθερωτική δράση μέσα από τις γραμμές της ΟΚΝΕ, του ΕΑΜ Νέων και της ΕΠΟΝ, με αποτέλεσμα να υποστεί φυλακίσεις και διώξεις. Τη νύχτα της 30ης προς την 31η Μαΐου 1941 μαζί με τον Απόστολο Σάντα κατέβασε από την Ακρόπολη τη σβάστικα και καταδικάστηκε ερήμην σε θάνατο. Στις 24 Μαρτίου 1942 συνελήφθη μαζί με τον Απόστολο Σάντα από τα γερμανικά στρατεύματα και φυλακίστηκε ένα μήνα στις φυλακές Αβέρωφ, όπου βασανίστηκε απάνθρωπα, με αποτέλεσμα να προσβληθεί από φυματίωση βαρυτάτης μορφής. Στις 21 Απριλίου 1943 συνελήφθη από τα ιταλικά στρατεύματα κατοχής και παρέμεινε φυλακισμένος τρεις μήνες. Στις 7 Φεβρουαρίου 1944 συνελήφθη από συνεργάτες των αρχών κατοχής και παρέμεινε στις φυλακές επτάμισι μήνες, απ' όπου δραπέτευσε στις 21 Σεπτεμβρίου 1944. Κατά τη διάρκεια της κατοχής δούλεψε ως υπάλληλος στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό (1941-1943) και τον Δήμο Αθηναίων (1943-1945).

Μετά την απελευθέρωση δούλεψε στην εφημερίδα Ριζοσπάστης ως συντάκτης και από τις 10 Αυγούστου 1947 έως το κλείσιμό της ανέλαβε αρχισυντάκτης, εκδότης και διευθυντής. Στις 3 Μαρτίου 1948 συνελήφθη και παραπέμφθηκε συνολικά σε 28 δίκες για αδικήματα Τύπου. Καταδικάστηκε σε διάφορες ποινές, από τις οποίες μία φορά σε θάνατο, τον Οκτώβριο του 1948. Άλλη μία φορά καταδικάστηκε σε θάνατο, στις 21 Μαρτίου 1949 για παράβαση του Γ' Ψηφίσματος. Οι θανατικές καταδίκες δεν πραγματοποιήθηκαν, ύστερα από έντονες διαμαρτυρίες της ελληνικής και της διεθνούς κοινής γνώμης. Το 1950 οι θανατικές ποινές μετατράπηκαν σε ισόβια και τελικά αποφυλακίστηκε στις 16 Ιουλίου 1954.

Στις εκλογές της 9ης Σεπτεμβρίου 1951, αν και φυλακισμένος, εκλέχτηκε βουλευτής Αθηνών με την ΕΔΑ. Τότε κήρυξε απεργία πείνας, με αίτημα την αποφυλάκιση των δέκα εκλεγέντων βουλευτών της ΕΔΑ που ήταν εξορία και φυλακή. Σταμάτησε την απεργία πείνας τη 12η ημέρα, όταν έφεραν από την εξορία τους επτά εξόριστους βουλευτές. Μετά την αποφυλάκισή του εκλέχτηκε μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της ΕΔΑ και ανέλαβε οργανωτικός γραμματέας της. Τον Δεκέμβριο του 1956 ανέλαβε τη διεύθυνση της εφημερίδας «Η Αυγή». Στις 5 Δεκεμβρίου 1958 συνελήφθη με την κατηγορία της κατασκοπίας και καταδικάστηκε. Αποφυλακίστηκε στις 15 Δεκεμβρίου 1962, ύστερα από τις έντονες αντιδράσεις της ελληνικής και της διεθνούς κοινή γνώμης. Στις εκλογές της 29ης Οκτωβρίου 1961 εκλέχτηκε βουλευτής Αθηνών με την ΕΔΑ, παρά το γεγονός ότι βρισκόταν στη φυλακή.

Ο Λεωνίδας Κύρκος (αριστερά) και ο Μανώλης Γλέζος με χειροπέδες στο Στρατοδικείο.

Αμέσως μετά την εκδήλωση του στρατιωτικού πραξικοπήματος της 21ης Απριλίου συνελήφθη μαζί με άλλους πολιτικούς ηγέτες και κρατήθηκε στου Γουδή, στο Πικέρμι, στη Γενική Ασφάλεια, στη Γυάρο, στο Παρθένι Λέρου και τέλος στον Ωρωπό, απ' όπου αποφυλακίστηκε το 1971. Συνολικά, ο Μανωλης Γλέζος καταδικάστηκε 28 φορές για την πολιτική του δραστηριότητα, από τις οποίες τρεις φορές σε θάνατο και παρέμεινε στις φυλακές 11 χρόνια και 5 μήνες και άλλα 4 χρόνια και έξι μήνες. Παρέμεινε, δηλαδή, κρατούμενος (φυλακή και εξορία) 16 χρόνια σε όλη τη ζωή του. Το 1968 καταδίκασε την εισβολή των Σοβιετικών στην Τσεχοσλοβακία, αποκόπτοντας έτσι τους δεσμούς του με το ΚΚΕ.

Μετά τη Μεταπολίτευση εργάστηκε για την ανασυγκρότηση της ΕΔΑ, της οποίας διετέλεσε γραμματέας ως το 1985 και πρόεδρος από το 1985 έως το 1989. Παράλληλα, συνεργάστηκε με το ΠΑΣΟΚ σε τρεις εκλογικές αναμετρήσεις. Το 1981 εκλέχτηκε βουλευτής Αθηνών, το 1984 ευρωβουλευτής και το 1985 βουλευτής Β' Πειραιά.

Στις δημοτικές και κοινοτικές εκλογές του 1986 εξελέγη κοινοτάρχης Απειράνθου, του χωριού όπου γεννήθηκε, και εισήγαγε τον θεσμό της Άμεσης Δημοκρατίας στη λήψη και την εκτέλεση των αποφάσεων. Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2002 κατήλθε επικεφαλής του συνδυασμού «Ενεργοί Πολίτες» για τη διευρυμένη Νομαρχία Αθηνών-Πειραιώς, που υποστηρίχθηκε από τον Συνασπισμό και εξελέγη νομαρχιακός σύμβουλος, ενώ ο συνδυασμός του συγκέντρωσε το 11% των ψήφων. Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 εξελέγη δημοτικός σύμβουλος Πάρου, επικεφαλής του συνδυασμού «Κίνηση Ενεργών Πολιτών Πάρου».

Επανήλθε στην κεντρική πολιτική σκηνή το 2012, όταν στις διπλές εκλογές της 6ης Μαΐου και της 17ης Ιουνίου εκλέχτηκε βουλευτής Επικρατείας με τον ΣΥΡΙΖΑ. Με το ίδιο κόμμα εξελέγη ευρωβουλευτής στις ευρωεκλογές της 25ης Μαΐου 2014, για να κάνει γνωστό το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων στην Ελλάδα.

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/965#ixzz3Cr0SuhP9

 

Imagine

40

Το δεύτερο προσωπικό άλμπουμ του Τζον Λένον μετά τη διάλυση των Beatles. Κυκλοφόρησε στις 9 Σεπτεμβρίου 1971 στη Μ. Βρετανία από την Apple (EMI) και περιέχει 10 τραγούδια, με κορωνίδα το διαχρονικό Imagine. Είναι το πιο δημοφιλές άλμπουμ του Λένον, με πωλήσεις έως και τις μέρες μας.

To Imagine ηχογραφήθηκε μέσα σε 12 ημέρες, από τις 23 Ιουνίου έως τις 5 Ιουλίου 1971, στο προσωπικό στούντιο του Λένον στο Άσκοτ, με παραγωγούς τον ίδιο, τη Γιόκο Όνο και τον σπουδαίο Φιλ Σπέκτορ. Ως προς τη θεματολογία του, δεν διαφέρει και πολύ από το πρώτο προσωπικό του άλμπουμ, το προκλητικό και αγχωτικό John Lennon Plastic Ono Band, που είχε κυκλοφορήσει λίγους μήνες νωρίτερα (11 Δεκεμβρίου 1970). Είναι, όμως, μια συλλογή τραγουδιών με πιο γλυκερές μελωδίες, «με κουβερτούρα σοκολάτας για λαϊκή κατανάλωση», όπως έχει πει χαρακτηριστικά ο Λένον. Αυτό σε τίποτα δεν αναιρεί την ποιότητα των τραγουδιών, που όμοιά τους δεν θα ξαναγράψει ο δημιουργός τους στα δέκα χρόνια ζωής που του απέμεναν.

Το τραγούδι που κυριαρχεί στο άλμπουμ είναι φυσικά το Imagine, μία διαχρονική έκκληση για την παγκόσμια ειρήνη, για έναν κόσμο χωρίς θεούς, κράτη, ιδιοκτησία και κοινωνικές τάξεις. «Είναι το δικό μου Κομμουνιστικό Μανιφέστο» είχε δηλώσει κάποτε ο Λένον. Στο ίδιο μήκος κύματος το Ι Don't Want to Be a Soldier, ένα αντιπολεμικό κομμάτι, σε μια εποχή που μαινόταν ο πόλεμος στο Βιετνάμ.

Το Jealous Guy είναι ένα από τα δημοφιλέστερα τραγούδια του Λένον, με κοντά στις 100 διασκευές. Γράφτηκε κατά την παραμονή των Μπιτλς στην Ινδία το 1968 και στις συναντήσεις τους με τον γκουρού Μαχαρίσι Μαχές. Τα Oh My Love και How? αναφέρονται στις εμπειρίες του ζευγαριού από την ψυχανάλυση, ενώ το Oh Yoko! είναι ένας ύμνος του Λένον στη γυναίκα του.

Η αγάπη του Λένον για το ροκ εν ρολ εκδηλώνεται στα τραγούδια Cripple Inside, It's So Ηard και στο προκλητικό Gimme Some Truth. Το How Do You Sleep? είναι μια ενδομπητλική κόντρα, με τη συμμετοχή του Τζορτζ Χάρισον, μία ευθεία απάντηση του Λένον στον Πολ ΜακΚάρτνεϊ, ο οποίος του είχε επιτεθεί συγκεκαλυμμένα μέσα από το άλμπουμ του Ram (28 Μαΐου 1971).

To Imagine έγινε θερμά δεκτό από το κοινό, ανεβαίνοντας στο Νο1 του αμερικανικού και βρετανικού πίνακα επιτυχιών. Το ομώνυμο τραγούδι ανέβηκε και πάλι στην κορυφή μετά τη δολοφονία του Λένον τον Δεκέμβριο του 1981. Το 2003 το μουσικό περιοδικό Rolling Stone τοποθέτησε το Imagine στην 76η θέση του καταλόγου με τα 500 καλύτερα άλμπουμ της ποπ μουσικής.

Τα τραγούδια του άλμπουμ

1.
«Imagine» (Lennon)
3:01

2.
«Crippled Inside» (Lennon)
3:47

3.
«Jealous Guy» (Lennon)
4:14

4.
«It's So Hard» (Lennon)
2:25

5.
«I Don't Wanna Be a Soldier Mama» (Lennon)
6:05

6.
«Gimme Some Truth» (Lennon)
3:16

7.
«Oh My Love» (Lennon/Ono)
2:44

8.
«How Do You Sleep?» (Lennon)
5:36

9.
«How?» (Lennon)
3:43

10.
«Oh Yoko!» (Lennon)
4:20

Περί Πηγών...

ΠΟΛΥΜΕΣΑ

Jo

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/307#ixzz3Cr0rEa4Z

Ρώμος Φιλύρας
1888 – 1942

Ρώμος Φιλύρας

5

Κορίνθιος ποιητής και δημοσιογράφος, με τραγικό τέλος. Εντάσσεται στον κύκλο των νεορομαντικών ποιητών του Μεσοπολέμου.

Ο Ιωάννης Οικονομόπουλος, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα, γεννήθηκε στο Κιάτο και το 1902 εγκαταστάθηκε με την οικογένειά του στον Πειραιά, όπου ολοκλήρωσε τις εγκύκλιες σπουδές του. Η πρώτη εμφάνισή του στο λογοτεχνικό χώρο πραγματοποιήθηκε με ένα πεζογράφημα που δημοσιεύτηκε στο παιδικό περιοδικό της Μυτιλήνης «Χαραυγή». Από το 1903, μαθητής του Γυμνασίου ακόμη, άρχισε να συνεργάζεται με εφημερίδες και περιοδικά της εποχής (Νουμάς, Διάπλαση των Παίδων, Ακρόπολις, Πρόοδος, Νέα Ελλάς, Πατρίς κ.ά.), όπου δημοσίευσε  ποιήματα, χρονογραφήματα και παρουσιάσεις βιβλίων. Την ίδια χρονιά υιοθέτησε το λογοτεχνικό ψευδώνυμο Ρώμος Φιλύρας για τα ποιήματα, που δημοσίευε στο λογοτεχνικό περιοδικό Νουμάς. Το 1911 εξέδωσε την πρώτη του ποιητική συλλογή με τίτλο Ρόδα στον αφρό.

Το 1916 διορίστηκε αρχικά αρχειοφύλακας και στη συνέχεια γραφέας στο Δικαστικό Σώμα του Στρατού και έφτασε ως το βαθμό του υπολοχαγού. Κατά τη διάρκεια των Βαλκανικών Πολέμων πολέμησε στη Μακεδονία και την Ήπειρο, όπου έπαθε κρυοπαγήματα. Αποτάχθηκε το 1924, λόγω ανίατης αφροδίσιας πάθησης (σύφιλης).

Παράλληλα με την στρατιωτική του ενασχόληση, συνεργάστηκε με τα λογοτεχνικά περιοδικά Ηγησώ, Νέα Εστία, Κύκλος και Ξεκίνημα, ενώ εξέδωσε πέντε ποιητικές συλλογές:

  • Γυρισμοί 1912-1918 (1919)
  • Οι ερχόμενες (1920)
  • Κλεψύδρα (1921)
  • Πιερρότος (1922)
  • Θυσία (1923)

και το πεζογράφημα Ο θεατρίνος της ζωής (1916).

Το 1927 κλείστηκε στο Δρομοκαΐτειο (η σύφιλη του είχε προκαλέσει σοβαρή ψυχική νόσο), όπου παρέμεινε έως το τέλος της ζωής του, που επισυνέβη στις 9 Σεπτεμβρίου του 1942.

Το 1939 ο Αιμίλιος Χουρμούζιος επιμελήθηκε των Απάντων του και μόλις το 1974 ο ποιητής Τάσος Κόρφης εξέδωσε 70 από τα ποιήματα που είχε γράψει ο Φιλύρας κατά τη διάρκεια του δεκαπεντάχρονου εγκλεισμού του στο Δρομοκαίτειο (Ρώμος Φιλύρας. Συμβολή στη ζωή και το έργο του). Το 2013 κυκλοφόρησαν σε δύο τόμους «άπαντα τα ευρεθέντα» ποιήματα του Ρώμου Φιλύρα, σε φιλολογική επιμέλεια Χ. Λ. Καράογλου και Αμαλίας Ξυνογαλά (εκδ. University Studio Press).

Ο Ρώμος Φιλύρας τοποθετείται στον κύκλο των λεγόμενων νεορομαντικών Ελλήνων ποιητών του Μεσοπολέμου, ανάμεσα στους Λαπαθιώτη, Ουράνη, Καρυωτάκη, Άγρα, Κλέωνα Παράσχο, ενώ επιρροές δέχτηκε από τους παλιότερους Μαλακάση, Δροσίνη, Γρυπάρη, Πορφύρα και άλλους. Επηρεάστηκε, επίσης, έντονα από το ρεύμα του συμβολισμού και υπέταξε την τεχνική της γραφής του και τη γλωσσική του έκφραση στην ανάγκη να μεταδώσει τα συναισθήματά του με άμεσα αντιληπτό τρόπο. Στο έργο του υμνεί την ομορφιά της φύσης και της γυναίκας και προσπάθησε να συλλάβει και να μεταδώσει μια ιδανική εικόνα τους, που να υπερβαίνει τα συμβατικά πλαίσια.

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/692#ixzz3Cr1WtR6b

Ο  ΑΥΡΙΑΝΟΣ  ΚΑΙΡΟΣ  ΣΤΟ  ΛΙΔΟΡΙΚΙ

meteo.gr

Ημερομηνία

Ώρα
Θερμ/σία
Υγρασία
Διεύθ. ανέμου - Ένταση
Καιρός - φαινόμενα

Τετάρτη
10/9

03:00

19°C

82%

3 Μπφ Δ
16 Km/h

ΑΣΘΕΝΗΣ ΒΡΟΧΗ

Πολύ Υψηλή δραστηριότητα κουνουπιών


09:00

20°C

77%

2 Μπφ B
9 Km/h

ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ

Πολύ Υψηλή δραστηριότητα κουνουπιών


15:00

25°C

45%

2 Μπφ NA
9 Km/h

ΑΣΘΕΝΗΣ ΒΡΟΧΗ

Υψηλή δραστηριότητα κουνουπιών


21:00

22°C

61%

3 Μπφ Δ
16 Km/h

ΑΡΑΙΗ ΣΥΝΝΕΦΙΑ

Πολύ Υψηλή δραστηριότητα κουνουπιών


AΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ..ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ..

Η πανέμορφη Πενταγιού .

Έφυγε , πάει , κι’ αυτό το καλοκαίρι….
Τις φεγγαρόφωτες τ΄Αυγούστου τις βραδιές , ίσως ποτέ να μην τις ξαναζήσω…
Μα ένα λουλούδι , θα κρατώ πάντα στο χέρι ,
Και τραγουδώντας της ελπίδας το σκοπό , μια ευχή θα κάνω , να ξαναγυρίσω .

                     *                    *
Οι όμορφες στιγμές της μοναξιάς μου ,
Εκεί μακριά στου κουμαρόδασου , τη λαμπερή..σιγή , θα με προσμένουν ..
Κομμάτια της αιώνιας συντροφιάς μου ,
Καθώς το θρόισμα των φύλλων , τα τριζόνια θα τα κάνει ..να..σωπαίνουν…

                      *                   *
Πλημμυρισμένο , της ψυχής μου το τεφτέρι ,
Απ’ τις δροσιάς της πρωινής ,τις λαμπερές , τις διάφανες ,τις διαμαντοσταγόνες..
Που πέφτουνε, σκορπίζονται , στο ταπεινό μου χέρι ,
Καθώς το βλέμμα , τρομαγμένο , διασχίζει , του δειλινού τις ξέθωρες εικόνες .

                         *                *
Έφυγε ..πάει , κι’ αυτό το καλοκαίρι…
Ώρες , στιγμές και μήνες σβήστηκαν , απ’ της καρδιάς μας , το κρυφό το καλαντάρι ,
Το μαρτυράει του πόθου το τρεμάμενο το χέρι ,
Καθώς απλώνεται δειλά , ικετευτικά , του φεγγαριού που βγαίνει , λίγο φως να πάρει…

Λιδορίκι 2/11/2007 Κ.-

“ Τραγουδώντας  στη Ζωή ..”

Λιδορικι  2010

    Έφυγε , αγαπημένοι  μου  φίλοι , κι’ αυτό  το  καλοκαίρι , άλλος  ένας  χρόνος μας..αποχαιρέτησε μεν  , αλλά  προστέθηκε στους  άλλους  που..” μαζεύουν  “ τη..ζωή  μας ..

    Φυσικό , φυσικό  κι’ αναμενόμενο , και  μη..αναστρέψιμο , εκείνο  όμως  που  “ μετράει “ , είναι  ο  ετήσιος..απολογισμός της  ζωής  μας , να  έχει..θετικό  πρόσημο , κάτι  δηλαδή  να  προσθέσαμε στα..πεπραγμένα της  περσινής χρονιάς , που  κι’ εκείνη  ήρθε  κι’ έφυγε , με  τον  ίδιο  σχεδόν  τρόπο κι’ αποτέλεσμα , δηλαδή..μάλλον..αρνητικό ..

   Δεν  θα  κρίνουμε  τα ..δημοσιονομικά  μας , που  δυστυχώς , αποδεδειγμένα , τα..διαχειρίζονται  άλλοι , οι  οποίοι παίρνουν  , για  λογαριασμό  μας  και..ερήμην μας , τις  αποφάσεις και  εμείς  απλά  υποχρεωνόμαστε να..υλοποιούμε..υπακούοντας..

   Υπάρχει βλέπετε η..περίφημη  “ Τρόϊκα “ του  εξωτερικού , που ..” φροντίζει “ για  το  καλό  μας , σε  συνεργασία πάντα και  με την άλλη  Τρόϊκα , του  εσωτερικού  μας , τη..δική  μας  Τρόϊκα , που  τελικά  είναι  άνευ  αρμοδιοτήτων και..απλά ..προεδρεύει , όπως  παλιότερα  και  ο  αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου και  πρόσφατα ο  γιός του..Γεώργιος , κι’ εμείς  τελικά , τι  κάνουμε ; Ποιός  είναι  ο  ρόλος  μας ; Έχουμε  άραγε  κάποιο  ..ανθρώπινο  ρόλο , ή..απλά είμαστε τα..ανεγκέφαλα  ρομποτάκια , που  απλά  παίρνουν διαταγές  και  εκτελούν  χωρίς  να  ..σκέφτονται ;

   Βέβαια , στα..μακροοικονομικά οικονομικά , ο  απλός  Έλληνας πολίτης , ή  μάλλον..υπήκοος , ούτε  πρόσβαση  μπορεί  να  έχει σ’ αυτά  και  φυσικά κανένας απ’ τους εξω..εσω..Τροϊκανούς , δεν  μας  ρωτάει και  δεν  μας  ..επιτρέπει  να έχουμε  άποψη , να..ανακατευόμαστε  δηλαδή .

  Αν όμως ήταν  μόνο  αυτά  τα  βάσανά  μας , θα  ήμασταν ..καλά , αλλά  δυστυχώς , πέρα  απ’ τις  δύο αυτές ..Τρόϊκες , η  πατρίδα  μας έχει  και  πολλές  άλλες , που  κινούνται , καθημερινά  κοντά  μας , δίπλα μας , μη  αφήνοντάς μας να  κάνουμε  κάτι  για  να βελτιώσουμε  τη  ζωή  μας , όπως  κάποια  στιγμή , θυμάστε ,   αποδείχτηκε , ότι  η  Ελλάδα ήταν  γεμάτη , απ’ άκρου σ’ άκρο , με…Ζωνιανά , όσο  κι’ αν  κάποιοι  εθελοτυφλώντας , δεν  ήθελαν  να  παραδεχτούν , έτσι φίλοι  μου  , οσημέραι , αποδεικνύεται  περίτρανα , πως δεν  είναι μόνο..” κεντρικές “ Τρόϊκες  που  μας  ταλανίζουν , αλλά  υπάρχουν πολλές , πάρα  πολλές  γύρω  μας , που  καθημερινά , με  τον  ένα , ή  τον  άλλο  τρόπο , προσπαθούν να..” καλουπώσουν “ τη  ζωή  μας  , όπως  αυτοί  θέλουν και  φυσικά  τους..βολεύει , άσχετο  βέβαια , αν  το  πετυχαίνουν  πάντα , πολλές  φορές όμως  ..ναι..

   Κάντε  μια  σύγκριση  , αγαπημένοι  μου  φίλοι , στα  πεπραγμένα του  χωριού  μας , τα  περσινά  και  τα..φετινά , βλέπετε  καμιά  ουσιαστική  βελτίωση ; Βλέπετε  φέτος να  πήγαμε  καλύτερα  από  πέρυσι ; Και  αναφέρομαι  σε  όλο  το φάσμα της  Λιδορικιώτικης  ζωής , βλέπετε κάτι  να  βελτιώθηκε ; Άλλαξε  κάτι  προς  το  καλύτερο ; Φοβάμαι πως…όχι , αντίθετα , μάλλον προς  το  χειρότερο , γιατί  όμως ; Αναρωτηθήκαμε  ποτέ το  γιατί ; Ποιός και τι  δηλαδή  φταίει σ’ αυτή  την..οπισθοδρόμηση ;

   Και  δεν  χρειάζεται  να  έχουμε γνώσεις ..Οικονομικών , όοοχι βέβαια , ρίξτε  μόνο  μια  ματιά  στην..απλή  καθημερινότητά  μας και  θα  δείτε..

   Ξεκινάμε  απ’ το..κυκλοφοριακό και  το  πρόβλημα στάθμευσης , που  είναι..σιαμαία , μετά την πολύ  πετυχημένη  απόφαση  μονοδρόμησης , που  ήθελαν  δεν  ήθελαν  την  έκαναν , και την  παρακολούθηση  της  τήρησής  της , τον  πρώτο  καιρό , πέσαμε  πάλι  σε..αδράνεια με  αποτέλεσμα , φέτος  το  καλοκάιρι , να  παρουσιάζονται  καθημερινά κυκλοφοριακά προβλήματα και  ξέρετε γιατί ; Γιατί απλούστατα το  βασικό  στοιχείο της  εφαρμογής  Νόμων  και,,αποφάσεων είναι Η  ΣΩΣΤΗ  ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ , όχι  ..’ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΙΑ  βέβαια , απλά  και  μόνο  ΥΠΑΡΞΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ  ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ , κάτι  που  δυστυχώς δεν  υπάρχει , ούτε  στον  ελάχιστο βαθμό , και  τα  αποτελέσματα  της  έλλειψης αυτής  είναι  ορατά  και  από..τυφλούς .

   Καθημερινά  και  ειδικότερα  τα  βράδια , στο  Αλωνάκι , αλλά και  σε όλο  το  μήκος  του  δρόμου, που  είναι  ΕΝΑΣ  ΚΑΙ  ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ , ήταν  σταθμευμένα  εντελώς..τελείως..παράνομα , αυτοκίνητα , κατά  κανόνα  τα΄…ίδια , το  οποίον  κάτι  σημαίνει , ύστερα πάνε  σχεδόν δύο  χρόνια  απ’ την  καθιέρωση  της  μονοδρόμησης και  ακόμα ένα  αριθμός οδηγών , αυτοκινήτων και  δικύκλων  κυρίως , εξακολουθούν να ..κινούνται  όπως  παλιά , αντίθετα  δηλαδή , γράφοντας Νόμους  και  αποφάσεις στα..πολύ..παλιά  τους  παπούτσια   !! Και  ξέρετε γιατί ; Απλούστατα , γιατί  ξέρουν ( ;) πως  αστυνομία  δεν  υπάρχει ΄, οπότε  δεν  υπάρχει  και  κίνδυνος , αλλά και αν..υπάρχει ……

   Είναι  άραγε  τυχαίο , κάτι  που  μας  είπε με..πίκρα κι’ απογοήτευση στέλεχος της  Δημοτικής  αρχής ,  δηλαδή , πως  συμβαίνει , εμείς  να  βλέπουμε  καθημερινά ντόπιους να  κάνουν  τροχαίες  παραβάσεις , αλλά όλες  οι  κλήσεις..να  αφορούν  σε ..ξένους , που σταμάτησαν ,  ίσως , για  να πιουν  ένα  καφέ ;  Τι  ακριβώς  συμβαίνει ;

   Καθημερινά , εκτός…Κυριακών και…εορτών , αγαπημένοι  μου  φίλοι , ο  δρόμος που  περνάει  μπροστά  στο  Δημαρχείο ,και  ο πέριξ..χώρος με  πρώτο  και  καλύτερο  ένα  μικρό  δρομάκι που  υπάρχει  απέναντι ΕΙΝΑΙ  ΓΕΜΑΤΟ  ΑΠΟ  ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ  ΤΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , τα  οποία υποπτευόμαστε  σε  ποιούς  ανήκουν , αλλά δεν τα  ενοχλεί  ΚΑΝΕΝΑΣ , η  αστυνομία  και  εδώ…απούσα , όπως  πάντα ..

1-8-2012

DSCN4149

Τα..σχόλια νομίζω  πως  περιττεύουν , οι  φωτογραφίες  μιλάνε  μόνες  τους …

Από  αυτό  το  σοκάκι , στο  οποίο  υπάρχει  απογορευτικό , όπως  καθαρά , βλέπετε , ανεβοκατεβαίνουν  καθημερινά δεκάδες  αυτοκίνητα κάθε..κατηγορίας , κατά  κανόνα  όμως  αγροτικά , γιατί  άραγε κατεβαίνουν..άφοβα ; Γιατί ; Μήπως  οι  αρμοδιοϋπεύθυνοι  περιμένουν  να  γίνει  κάποιο δυστύχημα  για  να..καταλάβουν  τι  κάνουν , βάζοντας  σε  κίνδυνο  τις  ζωές των πολιτών ;

   Σήμερα , αγαπημένοι  μου  φίλοι στις  αστυνομικές  ειδήσεις , αναφέρθηκε πως  στην  Κρήτη συνελήφθη  κρεοπώλης γιατί βρεθήκανε στο  ψυγείο του , δύο  κομμάτια κρέατος που  δεν  είχαν υποστεί  έλεγχο . Βέβαια , βασική  προϋπόθεση  στη  στη  σύλληψη , είναι  φυσικά η..πραγματοποίηση  ελέγχων , κάτι  που  φοβάμαι  πως  στο  χωριό  μας  έχουν…δεκαετίες  να  γίνουν , γιατί  δεν  εξηγείται  αλλιώς , το  ότι , βράδια  πολύ αργά , ξεφορτώνονται σφάγια  απ’ τις ..καρότσες  αγροτικών , που  φυσικά  έχουν  σφαχθεί  στις..αγκορτσιές  και  τις..πουρνάρες , όπου  δυστυχώς …δεν  υπάρχει..κτηνίατρος , το  τραγικό  δε  είναι  πως ενώ οι  Λιδορικιώτες  το χουν…τούμπανο , οι  αρμοδιοϋπεύθυνοι  το χουν…κρυφό..καμάρι ..

   Ας  μας πουν ΠΟΣΟΥΣ  ΕΛΕΓΧΟΥΣ  ΕΧΟΥΝ  ΚΑΝΕΙ  ΤΗΝ  ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ; ΠΟΣΟΥΣ ; ΚΑΙ  ΦΥΣΙΚΆ  ΚΑΙ  ΤΑ  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ  ΤΟΥΣ  !!! Να  μας  πουν  επίσης αν  και  πόσοι  έλεγχοι των  καταστημάτων μας έχουν  γίνει , αν  έχουν  γίνει  ποτέ…

18-7-2012 2

  Αυτό  το..άθλιο  θέαμα , το  βλέπει  κανένας , όχι  σε  καμιά..κρυφή και  απομακρυσμένη Λιδορικιώτικη  γωνιά , όοοχι  βέβαια , αλλά ΑΚΡΙΒΩΣ  ΔΙΠΛΑ  ΑΠ’ ΤΗ  ΒΑΘΕΙΑ ΠΑΝΩ  ΣΤΟΝ  ΚΕΝΤΡΙΚΟ  ΜΑΣ  ΔΡΟΜΟ , η  ..ηλικία του΄θεάματος ; …αρκετά  μεγάλη ..

   Κάθε  μέρα  αγαπημένοι  μου  φίλοι , περνάνε  από  μπροστά οι  αρμοδιοϋπεύθυνοι , δεν  το ..βλέπουν ; Κι’ αφού σίγουρα το  βλέπουν τι..κάνουν ; Τα..στραβά  μάτια ;

   Μια δυο  μέρες μετά  την υποδοχή του  Τίμιου  Σταυρού  στο  χωριό μας, στις 30-7-2012 , μετά  από  έντονα  παράπονα χωριανών , για  την  ανυπαρξία  κλιματισμού , παρά  την  αφόρητη  ζέστη , κάναμε  ένα  σχετικό  σχόλιο , και  αναφερθήκαμε ευθέως  και..ευθαρσώς , στην  έλλειψη  αυτή , σε  αντιδιαστολή  με  την..ύπαρξη κλιματιστικών στο..περίφημο “ αρχονταρίκι “, που  κακώς  ..υπάρχει  στο  χωριό  μας  , αφού  ΔΕΝ  ΥΠΑΡΧΕΙ..ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ  ..

   Κάποιοι  ενοχλήθηκαν , μάθαμε , για  ΤΟ  ΥΠΑΡΚΤΟ  ΠΡΟΒΛΗΜΑ , που  συν  τοις  άλλοις  είναι  και..προκλητικό , και  ω του..θαύματος  , μέσα  σε  λίγες  μέρες , πριν  μάλιστα  απ’ τις 15-8 , ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ  ΣΤΗΝ  ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΜΑΣ  ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ , μάλιστα  όπως  το ..διαβάζετε , δηλαδή  εδώ  στο  χωριό  μας , πως  το  έχουν  δει  οι..διάφορες…τρόϊκες  : Πρέπει  να  τους  κυνηγάμε  από  κοντά  για  να  κάνουν  τη  δουλειά  τους ; Η μήπως  θα  πρέπει να  οργανώσουμε οι  Δημότες “ ΣΚΙΩΔΕΙΣ “ ..Δημόσιες  Υπηρεσίες , Αστυνομία , Δημοτική..αρχή , τοπικό  Συμβούλιο κλπ..για  να  τους  αναγκάζουμε  να  ΠΡΑΤΤΟΥΝ  ΤΟ…ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ , ΓΙΑ  ΤΟ  ΟΠΟΙΟ  ΚΑΙ..ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ; ΝΑ  ΚΑΝΟΥΝ  ΔΗΛΑΔΗ  ΤΗ…ΔΟΥΛΕΙΑ  ΤΟΥΣ …;;

   Τελειώνοντας , για  σήμερα , γιατί  υπάρχουν…πολλά ..πολλά  προβλήματα , που  δεν τα  θίξαμε , αλλά είναι  σοβαρά , θα  θέλαμε  να  σας  ενημερώσουμε , πως  οι  περιρρέουσες..φήμες , λένε και  επιμένουν πως  τις  μέρες  του..γνωστού  παραδοσιακού πανηγυριού  της  Βαθειάς , οι παροικούντες  την..Βαθειά και όχι  μόνον , έγιναν  μάρτυρες σκηνών  απείρου  κάλλους  σε  διαμάχες  των μελών της  Γκιώνας , μεταξύ  τους , αλλά  και  με  δημότες  που  είχαν  απόλυτο  δίκιο , δεν  ξέρουμε  τι  συνέβη , και  ούτε  και  μας  ενδιαφέρει το  τι  γίνεται  μεταξύ  τους  , μας  ενδιαφέρει όμως  , όπως  και  τους  Λιδορικιώτες όλους και  ειδικά  αυτούς  που  μας  έκαναν την  καταγγελία , η  ευπρεπής  εικόνα  του  χωριού  μας , και  μάλιστα τέτοιες  μέρες που υπήρχαν πολλοί ξένοι , μήπως συμβαίνει αυτό  που  λέει  “ Έις..ξιφύγ’ η…γλυκιά  Τασιούλα, στη…διαφήμιση ; Τα προσωπικά  μας προβλήματα , όχι..στις  πλατείες ..σύντροφοι , τα  εν ..οίκω , μη  εν..  Δήμω………Κ.Κ.

Δείτε  το  ωραίο  βιντεάκι

https://www.youtube.com/watch?v=5w8BtIiPw5c

 

Καλό  σας  βράδυ , να  περνάτε  καλά ….Κ.Κ

No comments: