11.6.07

ΔΙΟΡΘΩΣΗ...ΧΘΕΣΙΝΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ...ΠΤΗΣΕΩΝ....

Αγαπημένοι μας φίλοι , ζητάμε ταπεινά συγγνώμη , γιά την εντελώς..τελείως ..ξαφνική ματαίωση των προγραμματισμένων χθεσινών...ονειροπτήσεων , παρά τις απεγνωσμένες ..προσπάθειές μας δεν επετεύχθη η ..απογείωση..ένεκα επειδή επικράτησε ..κενό , απόλυτο κενό , στο οποίο έπεσαν ..φυσικά και οι προσπάθειές μας , η διερεύνηση των αιτίων ανετέθη σε ..επιτροπή ειδικών που σύντομα θα εκδόσει το...πόρισμά της , θα προσπαθήσουμε , στο μέλλον , να είμαστε...πιό...συνεπείς......
Αυτό όμως που μπορούμε να βεβαιώσουμε ( με όρκο ) είναι ότι η καυμένη...η επιτροπή συνέχεια αναρωτιέται , τάχα γιατί...έγινε αύτό , ΓΙΑΤΙ ..ΤΑΧΑ...
ΣΗΜ : Οι κυκλοφορούσες..φήμες πως η όλη...πτητική..ανωμαλία οφείλεται σε ..απρόσμενες παρεμβάσεις..αερικών κλπ ελέγχονται..ως ανακριβείς... Κ .-

3 comments:

~Αερικό~ said...

Πολλά τα κενά. Στον αέρα, στο μυαλό, στις ψυχές. Δοξασμένο τ' όνομα της πλήρους αδιαφορίας. Καλές πτήσεις σας εύχομαι.

Κώστας Καψάλης said...

Αερικό μου , σούχει τύχει ποτέ να αιωρείσαι γιά ώρες..στο ..απόλυτο κενό ; άσχημη..εμπειρία...να μη..σου λάχει...
Α..αλήθεια ..είσαι Πολυξένη , Πολυτίμη,Πολύμνεια,Πολυτάλαντη ;
τι απ' όλα ; εγώ θάλεγα...όλα..

Καλό..απόγευμα , γιά βράδυ είναι..νωρίς ακόμα... Κ.-

~Αερικό~ said...

Σας ευχαριστώ θερμά. Πολυξένη είμαι. Μέσα στις "τόσες μου χάρες" ξεχάσατε το "πολύξερη". Χαχαχα. Καλό βράδυ να μου εύχεστε πάντα, ακόμα και τα πρωινά μια και στην ψυχή μου το σκοτάδι βασιλεύει. Και κάποιες φορές είμαι τελείως "νυχτωμένη". Στο απόλυτο κενό αιωρούμαι συχνά. Ή καλύτερα βυθίζομαι και πνίγεται μαζί μου κάθετί ωραίο.