26.6.12

ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο ΡΑΠΑΝΟΣ

 
Ψάχνουν για Υπουργό Οικονομικών

 

Οπως πρώτοι σας είχαμε γράψει από χθες το πρωί ο Ράπανος  εν θα αναλάμβανε το υπουργείο Οικονομικών.

Επιστολή με την οποία ενημερώνει τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά ότι δεν αποδέχεται τη θέση του υπουργού Οικονομικών, έστειλε ο Βασίλης Ράπανος.

Η επιστολή -που αποτελεί ουσιαστικά...........παραίτηση του κ. Ράπανου-, έγινε αποδεκτή από τον κ. Σαμαρά  και από το γραφείο τύπου αναφέρεται ότι αυτή έγινε «για λόγους υγείας».
Στην επιστολή του προς τον πρωθυπουργό ο κ. Ράπανος αναφέρει:
«Το πρόσφατο συμβάν, που οδήγησε στην εισαγωγή μου σε νοσοκομείο, δείχνει ότι το πρόβλημα της υγείας μου, δεν έχει ξεπεραστεί πλήρως. Μετά από συζητήσεις που είχα με τους θεράποντες ιατρούς μου, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η κατάσταση της υγείας μου, προς το παρόν, δεν είναι αυτή που θα μου επέτρεπε να ασκήσω με πληρότητα και επάρκεια τα καθήκοντά μου. Για το λόγο αυτό λυπούμαι πολύ που δεν μπορώ να αποδεχτών τελικά την τιμητική πρότασή σας.»
Στην απάντηση του ο Α. Σαμαράς γράφει:
«Θέλω πριν απ’ όλα να σου ευχηθώ περαστικά για το πρόβλημα της υγείας σου. Σε ευχαριστώ για την προθυμία με την οποία αποδέχθηκες το ρόλο που σου ανέθεσα, και εύχομαι να ανακτήσεις σύντομα τις δυνάμεις σου και να προσφέρεις στην εθνική προσπάθεια. Ξέρω ότι μπορούμε να υπολογίζουμε στις πολύτιμες υπηρεσίες σου και σε ευχαριστώ που, παρά την περιπέτεια σου, δηλώνεις 'παρών'. Και πάλι με τις καλύτερες ευχές μου και τις ευχαριστίες μου.»

kafeneio

No comments: