23.11.13

ΤΖΑΜΠΑ …ΠΡΑΜΑ …!!!

Ιδού του λογότυπο της Ελληνικής Προεδρίας, που στοίχισε 12.000€


12.000€ στοίχισε το παρακάτω λογότυπο, για την επερχόμενη Ελληνική Προεδρεία, στην ΕΕ......

Είμαι σίγουρος, ότι ο γραφίστας που έφτιαξε αυτό το λογότυπο, και έβγαλε κάποια μηνιάτικα εύκολα, είναι ο ίδιος που σχεδίασε και το λογότυπο-έκτρωμα της ΔΤ....

Kafeneio

No comments: