Ιδού του λογότυπο της Ελληνικής Προεδρίας, που στοίχισε 12.000€
12.000€ στοίχισε το παρακάτω λογότυπο, για την επερχόμενη Ελληνική Προεδρεία, στην ΕΕ......
Είμαι σίγουρος, ότι ο γραφίστας που έφτιαξε αυτό το λογότυπο, και έβγαλε κάποια μηνιάτικα εύκολα, είναι ο ίδιος που σχεδίασε και το λογότυπο-έκτρωμα της ΔΤ....
Kafeneio
No comments:
Post a Comment