15.11.13

I.TZAMTZHΣ Ν.Δ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ : “ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΣΚ…..ΤΟ ΤΟΥΣ ΠΑΞΙΜΑΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ “ ΜΕ 5.450 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ …

 

πίσω στα παλιά

“ ΛΙΔΩΡΙΚΙ “

Πανάκριβα  φίλοι  μου  τα “ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ …ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ “  …!!!

No comments: