22.11.07

ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΩΝ....ΣΥΓΓΝΩΜΗ.....

Αγαπημένοι μας φίλοι , αδέρφια Λιδορικιώτες και όχι..μόνο , για την …πενθήμερη σιγή μας , αισθανόμαστε την ανάγκη να σας ζητήσουμε , τουλάχιστον , μια..συγγνώμη , παρ’ ότι η ευθύνη δεν βαρύνει..αποκλειστικά εμάς.
Σάββατο πρωί-πρωί φύγαμε για το χωριό μας , το αγαπημένο , μ’ όλα μας τα..συμπράγκαλα , και με την…δέουσα…λαχτάρα , έχοντας βέβαια κατά νου να πούμε το..ΕΔΩ…ΛΙΔΟΡΙΚΙ…ΕΔΩ…ΛΙΔΟΡΙΚΙ , απ’ το Λιδορίκι , απ’ το χωριό μας , το αγαπημένο….
Μέχρι εδώ όλα καλά κι’ όμορφα , φτάνοντας όμως στο χωριό , μας περίμενε η…πρώτη..έκπληξη , το τηλέφωνο του σπιτιού δεν λειτουργούσε….και φυσικά δεν υπήρχε και σύνδεση με το Internet , μάλιστα , όπως ακριβώς το διαβάζετε , βέβαια δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα , παρά να περιμένουμε να ξημερώσει η..Δευτέρα .
Πρωί-πρωί τη Δευτέρα , ώρα 8οο , επικοινώνησα με το γραφείο του ΟΤΕ , αναφέροντας το γεγονός , και εκεί με περίμενε η δεύτερη..έκπληξη , όταν είπα πως δεν λειτουργεί το τηλέφωνό μου , πήρα μια ..εκπληκτική..απάντηση σε..απόλυτο ενικό…ευγενείας : Αφού δεν έχεις ..πληρώσει το λογαριασμό ; βέβαια δεν έχεις τηλέφωνο …..
Ρώτησα πόσα χρήματα είναι ο λογαριασμός , δεν μπορούσαν να μου πούνε , γιατί δεν είχαν , λέει , ανοίξει τα μηχανήματα , μου είπαν πάντως πως είναι πάνω από 200 e , και επικοινώνησα με το σπίτι στην Αθήνα να μάθω για το λογαριασμό , παρότι ήμουνα βέβαιος ότι είχε πληρωθεί , όπως και είχε γίνει , είχε πληρωθεί κανονικά .
Επικοινώνησα πάλι με το γραφείο του ΟΤΕ , δεν απαντούσε κανείς , επιχείρησα πάλι αργότερα και απάντησε μια κοπέλα , υπάλληλος του τεχνικού τμήματος , της εξήγησα το πρόβλημα , και ότι ο λογαριασμός έχει πληρωθεί στην προθεσμία του , αλλά τηλέφωνο δεν έχω , και η υπάλληλος μου είπε ότι θα κοιτάξει μήπως είναι…βλάβη , πράγματι η κυρία , πρόθυμη και εξυπηρετική μου τηλεφώνησε πως δεν ήταν κομμένο , αλλά είχε βλάβη , και υποσχέθηκε πως θα προσπαθήσει για την άμεση αποκατάσταση , όπως και έγινε , ο κύριος βέβαια που μου είχε πεί τα όσα μου είχε πει για το λογαριασμό , ούτε εμφανίστηκε στο τηλέφωνο , ενώ θάπρεπε να ζητήσει τουλάχιστον…συγγνώμη , για την επιπόλαια και..απρεπή συμπεριφορά του , δεν πειράζει , και όχι μόνο δεν κρατάμε κακία , αλλά και σε πρώτη..ευκαιρία θα του κάνουμε και δώρο..μιά γραμματική για να μάθει και τον…πληθυντικό αριθμό , και να τον χρησιμοποιεί..που και…που…..
Φτάνοντας στην Αθήνα , το μεσημεράκι , μας περίμενε και…Τρίτη έκπληξη , λόγω εργασιών στο..τετράγωνό μας , δεν είχαμε τηλέφωνο και Internet , και μέχρι αυτύ τη στιγμή , ώρα 0 25 Πέμτης , δεν έχει αποκατασταθεί η βλάβη , αλλά ελπίζω αύριο μέχρι το μεσημέρι να μπορέσω να έχω επικοινωνία μαζί σας .
Όπως καταλάβατε αδέρφια , τις λεπτομέρειες της …ζωής μας τις..ρυθμίζουν…όλοι οι άλλοι εκτός από…εμάς , ειδικά εν…Ελλάδι……
Ας ελπίσουμε πως δεν θάχουμε και καμιά…τέταρτη…έκπληξη………Κ.-

No comments: