26.7.12

“ ΕΓΩ..ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑ ΙΤΑΛΙΑ “ !!

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΛΙΑΜ ΠΟΥ ΈΚΑΝΕ ΡΕΖΙΛΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

 

PHOTO: THE SUN

Και το όνομα αυτού Λίαμ Κορκόραν – Φορτ!

Αυτός είναι ο 11χρονος που έγινε αιτία της… καταιγίδας που ξέσπασε για τα μέτρα ασφαλείας στην Αγγλία, λίγες ώρες πριν από την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων. Ο Λίαμ Κορκόραν – Φορτ είναι ο πιτσιρικάς που κατάφερε να ταξιδέψει από το Μάντσεστερ μέχρι την… Ρώμη, δίχως να διαθέτει διαβατήριο και κάρτα επιβίβασης.

Ενας μικρός … λαθρεπιβάτης προκάλεσε… πανικό και απολύσεις στην εταιρεία «Jet2», με αεροσκάφος της οποίας πέταξε για την ιταλική πρωτεύουσα. Τον νεαρό «ανακάλυψε» ο βρετανικός Τύπος και συγκεκριμένα η «The Sun», στην οποία αποκάλυψε πως «κανείς δεν μου έκανε έλεγχο. Το να μπω στο αεροπλάνο και να ταξιδέψω, όταν τελικά ευκολότερο και από τα… μαθήματά μου. Δεν είχα τίποτα μαζί μου και κανείς δεν με ρώτησε το οτιδήποτε.

    Μάλιστα, οι υπάλληλοι μου χαμογελούσαν καθώς έμπαινα στο αεροσκάφος. Μπήκα στην τουαλέτα και κλείστηκα, δεν μπορούσα να βγω. Τελικά, τα κατάφερα αλλά το αεροπλάνο ήταν ήδη στον ουρανό»… Σοκαρισμένη από το συμβάν, εμφανίστηκε η μητέρα του, Μέρι: «Με πήραν από την αστυνομία και μου είπαν πως το παιδί μου βρέθηκε στην… Ιταλία. Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που συνέβη. Σκεφτόμουν πόσο εύκολο θα ήταν για κάποιον τρομοκράτη.

    Τόσο καιρό διαβάζουμε για τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και το πόσο ασφαλή είναι τα αεροδρόμια. Είμαι αηδιασμένη και θα ζητήσω εξηγήσεις». Ο μικρός Λίαμ συνόδευε την μητέρα του σε σούπερ μάρκετ της περιοχής όταν βαρέθηκε, χρειαζόταν τουαλέτα και σκέφτηκε να… επισκεφτεί το αεροδρόμιο που ήταν κοντά.

    «Εγώ... τουαλέτα έψαχνα και βρέθηκα Ιταλία»!

    Μάλιστα, βρήκε πεταμένο ένα εισιτήριο λεωφορείο, το τσέκαρε ότι είχε την σωστή ημερομηνία και επιβιβάστηκε στο όχημα που τον μετέφερε στο αεροδρόμιο. Εκεί, χωρίς να το καταλάβει, βρέθηκε να… ταξιδεύει για την Ιταλία.

    «Μου αρέσουν τα αεροπλάνα αλλά δεν ήθελα να… πετάξω. Εγώ τουαλέτα ήθελα να πάω», είπε ο μικρός. Πράγματι, βρέθηκε από το πουθενά στην αίθουσα αναχωρήσεων, «πήγα εκεί που πήγαινε και άλλος κόσμος και βρέθηκα να… πετάω»…

    Η απίστευτη αυτή ιστορία έχει προκαλέσει αναστάτωση στην Μεγάλη Βρετανία που μπορεί να έχει διαθέσει χιλιάδες στρατιώτες, αστυνομικούς και ιδιωτικούς για στα μέτρα ασφαλείας, αλλά οι υπεύθυνοι θα βλέπουν για καιρό στον ύπνο τους τον Λίαμ Κορκόραν – Φορτ!

    No comments: