17.8.12

ΣΟΚ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ : ΤΟΝ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ !!

 

Τραγικός θάνατος 50χρονου στη Λαμία

news247.gr

Ο 50χρονος βρέθηκε, νωρίς το μεσημέρι, μέσα σε μονοκατοικία στη Ροδίτσα της Λαμίας από γείτονα, ο οποίος ειδοποίησε την αστυνομία.

Όπως αναφέρει το lamiareport.gr, ο άνδρας είχε να δώσει σημεία ζωής περίπου 3 ημέρες. Έμενε μόνος του σε ένα σπίτι τρώγλη και δυστυχώς η "παρέα" του τον τελευταίο καιρό ήταν το αλκοόλ. Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι το ένα χέρι του 50χρονου είχε φαγωθεί στο καρπό από τρωκτικά.

Νεκρός βρέθηκε και ένας 64χρονος ο οποίος βρέθηκε αργά το βράδυ της Τετάρτης σε υπόγειο διαμέρισμα στην οδό Μακροπούλου όπου διέμενε, από αστυνομικούς , οι οποίοι ενημερώθηκαν από τους γείτονες για την έντονη δυσοσμία, που έβγαινε από το διαμέρισμα. Ο 64χρονος είχε να δώσει σημεία ζωής περίπου έξι ημέρες και η σορός από την ζέστη ήταν σε αποσύνθεση.

Η αστυνομία και στις δύο περιπτώσεις απέκλεισε την εγκληματική ενέργεια, ωστόσο η νεκροψία νεκροτομή που θα γίνει, θα δείξει την αιτία θανάτου των δύο ανδρών.

No comments: