22.8.12

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ ΜΑΣ ..

Η σημαία και η ξανθιά

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Η σημαία και η ξανθιά

Μια ξανθιά μπαίνει σε ένα κατάστημα:

- Γεια σας, έχετε σημαίες; λέει στον υπάλληλο.

- Βεβαίως, κυρία μου, στο κατάστημά μας έχουμε ό,τι σημαία θέλατε.

- Μια ελληνική σημαία θα ήθελα… Σε τι χρώμα βγαίνει;

- Μα φυσικά σε γαλάζιο και άσπρο!

– Ωραία, δώστε μου τότε μια… γαλάζια!

tsantiri.gr

No comments: