15.8.12

H MΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑ

DSCN5235
    Παντός  τόπου  και..καιρού η  μπάντα  του  Π.Ο.Λ , αγαπημένοι  μου  φίλοι , πρέσβης καλής  θελήσεως  και πολιτιστικής  αδερφοποίησης της  Δωρίδας με  τη  συμμετοχή της σε  διάφορες  θρησκευτικές και  όχι  μόνο , εκδηλώσεις στα  Δωρικά  χωριά , έκανε για  άλλη  μια  φορά μια υπέροχη  εμφάνιση .
    Χθες , μετά από  την  ευγενική  πρόσκληση α’ το  Δήμαρχό  μας  κ. Καπεντζώνη  και  απ’ τον  Πολιτιστικό  Σύλλογο Γλύφας , παραβρέθηκε  στη  λιτανεία  της  εικόνας  της  Παναγίας  και  τη  συνόδευσε στην  περιφορά  της .
DSCN5250
   Για  πρώτη  φορά  χθες , η  Λιδορικιώτικη  μπάντα έπαιξε πλάι  στο..κύμα , όπως είπε  και  ο κ. Καπεντζώνης και  φυσικά  ήταν  μια  υπέροχη  εμπειρία για  τα  παιδιά , που έχουν ωριμάσει πλέον και  το  αποδείχνουν  σε  κάθε  περίπτωση .
DSCN5254
  Πολλοί οι  προσκυνητές που  ακολούθησαν  την  πομπή , στην  παραλιακή της  διαδρομή που  για  πρώτη  φορά  είχε έγινε  με  τη  συνοδεία  μουσικής  μπάντας .
DSCN5270
Ο Δήμαρχός  μας κ. Καπεντζώνης κρατώντας την  εικόνα της  Παναγίας .
DSCN5269
DSCN5264
Ένας  γνωστός  Λιδορικιώτης , ο Γιάννης Αθ. Λατσούδης , που  μένει  στη  Γλύφα  τα  καλοκαίρια  και  όχι  μόνο .



   Μετά τη  λιτανεία , κι’ αφού  έγιναν οι  από..μικροφώνου χαιρετισμοί απ’ τον  Πρόεδρο  του  Πολιτιστικού  Συλλόγου , τον  κ. Καπεντζώνη  και  την  Αντιπεριφερειάρχη κ. Γαζή , ξεκίνησε το  γλέντι  που  , όπως  τα  πράγματα  έδειχναν , θα  ήταν  ολονύχτιο .
   Στα  παιδιά , αλλά  και  στους  συνοδούς , ο Σύλλογος παρέθεσε δείπνο στην  όμορφη  πλατεία που  είναι  δίπλα  στην  εκκλησία , και όπου γινόταν το  πανηγύρι .
  Εκτός του  κ. Καπεντζώνη και  της  κ. Γαζή , είδαμε τον  Αντιδήμαρχο κ. Χρ. Τσιλίκη , τον Πρόεδρο  του  Δ.Σ κ. Ζέτο και  τους  Δημoτικούς  Συμβούλους κ.κ. Γ.Γκόλφη , Παν. Παπαγεωργίου , Γ. Καραχάλιο ενώ  για  μας  υπήρξε  και  μια  πολύ  ευχάριστη  συνάντηση – έκπληξη , συναντήσαμε τον  αγαπημένο μας νονό , γνωστό Λιδορικιώτη ,  Γιάννη  Λατσούδη με  τη σύζυγό  του  Χρυσούλα , την  κόρη  του  και  τα  εγγόνια  του .
   Μια  υπέροχη  πραγματικά  εκδήλωση  και  φυσικά μια  δροσερή  βραδιά πλάι στο  κύμα   με  ζεστή  φιλοξενία  που  δυστυχώς τέλειωσε  για  μας  κάπως  γρήγορα , αφού  είχαμε  και το  ταξίδι της  επιστροφής .
   Χρόνια  πολλά σε  όλους  για  τη  σημερινή  γιορτή και να  είμαστε  καλά  και  του  χρόνου  να  βρεθούμε πάλι στην  όμορφη  Γλύφα .



 

                 Καλό σας  βράδυ , ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΆ
         Απ'  το  πανέμορφο  " Λιδωρίκι " με  αγάπη ...Κ.Κ.-

No comments: