Παντός τόπου και..καιρού η μπάντα του Π.Ο.Λ , αγαπημένοι μου φίλοι , πρέσβης καλής θελήσεως και πολιτιστικής αδερφοποίησης της Δωρίδας με τη συμμετοχή της σε διάφορες θρησκευτικές και όχι μόνο , εκδηλώσεις στα Δωρικά χωριά , έκανε για άλλη μια φορά μια υπέροχη εμφάνιση .
Χθες , μετά από την ευγενική πρόσκληση α’ το Δήμαρχό μας κ. Καπεντζώνη και απ’ τον Πολιτιστικό Σύλλογο Γλύφας , παραβρέθηκε στη λιτανεία της εικόνας της Παναγίας και τη συνόδευσε στην περιφορά της .
Για πρώτη φορά χθες , η Λιδορικιώτικη μπάντα έπαιξε πλάι στο..κύμα , όπως είπε και ο κ. Καπεντζώνης και φυσικά ήταν μια υπέροχη εμπειρία για τα παιδιά , που έχουν ωριμάσει πλέον και το αποδείχνουν σε κάθε περίπτωση .
Πολλοί οι προσκυνητές που ακολούθησαν την πομπή , στην παραλιακή της διαδρομή που για πρώτη φορά είχε έγινε με τη συνοδεία μουσικής μπάντας .
Ο Δήμαρχός μας κ. Καπεντζώνης κρατώντας την εικόνα της Παναγίας .
Ένας γνωστός Λιδορικιώτης , ο Γιάννης Αθ. Λατσούδης , που μένει στη Γλύφα τα καλοκαίρια και όχι μόνο .
Μετά τη λιτανεία , κι’ αφού έγιναν οι από..μικροφώνου χαιρετισμοί απ’ τον Πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου , τον κ. Καπεντζώνη και την Αντιπεριφερειάρχη κ. Γαζή , ξεκίνησε το γλέντι που , όπως τα πράγματα έδειχναν , θα ήταν ολονύχτιο .
Στα παιδιά , αλλά και στους συνοδούς , ο Σύλλογος παρέθεσε δείπνο στην όμορφη πλατεία που είναι δίπλα στην εκκλησία , και όπου γινόταν το πανηγύρι .
Εκτός του κ. Καπεντζώνη και της κ. Γαζή , είδαμε τον Αντιδήμαρχο κ. Χρ. Τσιλίκη , τον Πρόεδρο του Δ.Σ κ. Ζέτο και τους Δημoτικούς Συμβούλους κ.κ. Γ.Γκόλφη , Παν. Παπαγεωργίου , Γ. Καραχάλιο ενώ για μας υπήρξε και μια πολύ ευχάριστη συνάντηση – έκπληξη , συναντήσαμε τον αγαπημένο μας νονό , γνωστό Λιδορικιώτη , Γιάννη Λατσούδη με τη σύζυγό του Χρυσούλα , την κόρη του και τα εγγόνια του .
Μια υπέροχη πραγματικά εκδήλωση και φυσικά μια δροσερή βραδιά πλάι στο κύμα με ζεστή φιλοξενία που δυστυχώς τέλειωσε για μας κάπως γρήγορα , αφού είχαμε και το ταξίδι της επιστροφής .
Χρόνια πολλά σε όλους για τη σημερινή γιορτή και να είμαστε καλά και του χρόνου να βρεθούμε πάλι στην όμορφη Γλύφα .
Απ' το πανέμορφο " Λιδωρίκι " με αγάπη ...Κ.Κ.-
No comments:
Post a Comment