15.8.12

KAΡΑΜΕΛΏΜΕΝΗ ΤΑΡΤΑ ΛΕΜΟΝΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ

 

Καραμελωμένη τάρτα λεμονιού χωρίς κόπο

Ένα γλυκό χωρίς κόπο αλλά με τρόπο, με ένα τρόπο εύκολο γρήγορο και απολαυστικό!!

Σας αφήνω με την γλυκιά του αρωματική συντροφιά κι εγώ τρέχω να ανασκουμπωθώ γιατί έχω πολλές δουλειές.

Συν τοις άλλοις βιάζομαι γιατί έχω αφήσει στην μέση το γλυκό μου, στο τελευταίο πιατάκι κάτω κάτω!!

Τάρτα λεμονιού

Υλικά

Για την βάση
200 γρ μπισκότα γεμιστά με λεμόνι
50 γρ. μπισκότα πτι-μπέρ (8 μπισκότα)
60 γρ. βούτυρο λιωμένο
1 ασπράδι αυγού ελαφρά χτυπημένο

Για την κρέμα λεμονιού
1 κουτί γάλα ζαχαρούχο
2 αυγά
125 γρ. χυμό λεμονιού(3 λεμόνια περίπου)
Ξύσμα ενός λεμονιού

Δημιουργία

Τρίβουμε τα μπισκότα και προσθέτουμε το χτυπημένο ασπράδι. Ανακατεύοντας με ένα κουτάλι, ρίχνουμε και το λιωμένο βούτυρο, ανακατεύουμε πολύ καλά μέχρι να γίνει ένα ελαφρώς υγρό μείγμα.

Την πρώτη φορά που έφτιαξα το γλυκό είχα ένα ατύχημα, μου έπεσε παραπάνω βούτυρο και ήταν λίγο λιπαρό το μπισκότο, αλλά νόστιμο!!

Στρώνουμε αυτό το μείγμα στον πάτο μιας φόρμας 20 εκ και πατάμε καλά με ένα κουτάλι να απλωθεί λιγουλάκι και στα τοιχώματα.

Σε ένα μπολ ρίχνουμε το ζαχαρούχο γάλα, τα αυγά και ανακατεύουμε καλά με έναν αυγοδάρτη.

Αφαιρούμε το ξύσμα από το ένα λεμόνι και παίρνουμε το χυμό από τα 3 λεμόνια μέχρι να έχουμε 125 γρ. χυμό. Προσθέτουμε το ξύσμα και τον χυμό αργά αργά στο μείγμα με το γάλα , το οποίο θα πήξει.

Ρίχνουμε την κρέμα πάνω από τα μπισκότα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 10-15 λεπτά.

Αφήνουμε να κρυώσει, πασπαλίζουμε, αν θέλουμε,  με καστανή ζάχαρη και καραμελώνουμε με ένα φλόγιστρο την επιφάνεια.

Να σας πω την αλήθεια εμένα μου άρεσε περισσότερο χωρίς την ζάχαρη από πάνω, αλλά οφείλω να σας πω ότι έκανα και αυτή την παραλλαγή και σε όποιον αρέσει φυσικά την εφαρμόζει.

ΠΗΓΗ: mariplateau

No comments: