25.8.13

“ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΤΑΣ ..”

 

«Εγώ είμαι η Τζένη Καρέζη δεν γίνεται να με απατάς»! Σε ποιόν το είπε Ήταν σίγουρη...

    Εκείνη ήταν μια από τις καλύτερες ηθοποιούς του ελληνικού κινηματογράφου και εκείνος δημοσιογράφος, συγγραφέας και μόλις ξεκινούσε στον χώρο της ναυτιλίας. Οι δυο τους συναντήθηκαν για πρώτη φορά σε μια δεξίωση...Ο λόγος φυσικά για τον Ζάχο Χατζηφωτίου!

    «Όταν φάνηκε να κατεβαίνει από το επάνω μέρος της σκάλας, έμεινα άφωνος. Ήταν το πιο όμορφο πλάσμα που είχα δει ως τότε στη ζωή μου» έγραψε αρκετά χρόνια μετά ο Ζάχος Χατζηφωτίου στην αυτοβιογραφία του.
    Ο γάμος τους κράτησε πέντε ολόκληρα χρόνια και ήταν έντονος. «Εκείνη μου ζήτησε να χωρίσουμε και αμέσως το δέχτηκα. Η τελευταία ατάκα που μου είπε ήταν: «Εγώ είμαι η Τζένη Καρέζη δεν γίνεται να με απατάς».
    Υπήρχαν διάφοροι Έλληνες καλοθελητές που με έβλεπαν στο εξωτερικό και έρχονταν και της έλεγαν τα πλέον παράλογα πράγματα. Τον είδαμε με μια καλλονή εδώ, τον είδαμε με μια άλλη εκεί. Φυσικά την αγάπησα την Τζένη, ήταν πολύ καλό παιδί, με άσχημα παιδικά χρόνια».

    πηγή

    Ο Ζάχος ο Χατζηφωτίου πατάει τα 90....
    Ίσως από τους λίγους ανθρώπους που έζησε τέτοια ζωή περιστοιχισμένος
    πάντα από ωραίες γυναίκες.
    Έχει στο Α΄νεκροταφείο έτοιμο τον τάφο του με την επιγραφή
    "....έζησα όπως ήθελα...Χαίρετε...."
    πίσω στα παλιά

     πίσω στα παλιά

    No comments: