6.10.13

Π Ρ Ο Ε Κ Λ Ο Γ Ι Κ Α …

”®¼¿Â ”ÉÁ¯´±Â_thumb[2]

   Μας ..βομβαρδίζουν  φίλοι  μου  καθημερινά , με  ειδήσεις τάχαμου..τάχαμου , απ’ την  προεκλογική κίνηση των  υποψηφίων για  το  Δήμο μας , λες  και  μας  ..πολυνοιάζει , αφού  ξέρουμε  πολύ  καλά , πως οι  “ επαγγελματίες “ κομματικοί  αυτοδιοικητικοί , είναι  πάνω  κάτω  ίδιοι , αφού  σκοπός  τους , απ’ τη  στιγμή  που  θα ..εκλεγούν , είναι  ένας  και  μοναδικός , ΠΩΣ ΘΑ  ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΟΎΝ  ,

 

ΔΩΡΙΚΗ..ΕΜΜΕΤΡΗ  ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Την καημένη τη Δωρίδα

τηνε λεν’ μισή..μερίδα ,

οι λεβέντες οι ..δικοί μας

οι αυτοδιοικητικοί μας .

               *

Kαι την έχουνε ..γραμμένη

στα παλιά τους τα ..κιτάπια ,

κι’αν το λόγο τους ζητήσεις

όλοι κάνουνε την..πάπια

            *

Μα την πάθανε οι..έρμοι

λέγοντάς μας..παραμύθια ,

γιατί φαίνεται μας έχουν

φίλοι μου για..κουτορνίθια

           *

Και μέχρι να πεις..αλεύρι ,

πριν ο..κόκορας λαλήσει

πέσανε μες στην παγίδα ,

που τους έστησε η..Φωκίδα .

             *

Την πατήσανε αδέρφια

οι συντρόφοι οι..καημένοι

κι’ ενώ πήγαν για…μαλάκι

μας ..προκύψαν ..κουρεμένοι

              *

Δίδαγμα ηθικό , το λένε

κι’ ο καθένας μας το ξέρει,

πως αν πεις το..ψεματάκι

θα σου βάλουνε..πιπέρι

               *

Θα σας πούμε κάτι ακόμα

πουν’ γνωστό και στα..λιθάρια ,

πως τα ψέματα ..συντρόφοι

έχουνε κοντά..ποδάρια ..

                 *

Κι’ έχει πει και ο Λαός μας

Κάτι πουν’ γνωστό σε..όλους

“  Ότι τα μεταξωτά..βρακάκια

Θέλουνε και φίνους………λους  “ …. .

 

       Καλό  σας  βράδυ ….Κ.Κ.-

No comments: