Μας ..βομβαρδίζουν φίλοι μου καθημερινά , με ειδήσεις τάχαμου..τάχαμου , απ’ την προεκλογική κίνηση των υποψηφίων για το Δήμο μας , λες και μας ..πολυνοιάζει , αφού ξέρουμε πολύ καλά , πως οι “ επαγγελματίες “ κομματικοί αυτοδιοικητικοί , είναι πάνω κάτω ίδιοι , αφού σκοπός τους , απ’ τη στιγμή που θα ..εκλεγούν , είναι ένας και μοναδικός , ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΟΎΝ ,
ΔΩΡΙΚΗ..ΕΜΜΕΤΡΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Την καημένη τη Δωρίδα
τηνε λεν’ μισή..μερίδα ,
οι λεβέντες οι ..δικοί μας
οι αυτοδιοικητικοί μας .
*
Kαι την έχουνε ..γραμμένη
στα παλιά τους τα ..κιτάπια ,
κι’αν το λόγο τους ζητήσεις
όλοι κάνουνε την..πάπια
*
Μα την πάθανε οι..έρμοι
λέγοντάς μας..παραμύθια ,
γιατί φαίνεται μας έχουν
φίλοι μου για..κουτορνίθια
*
Και μέχρι να πεις..αλεύρι ,
πριν ο..κόκορας λαλήσει
πέσανε μες στην παγίδα ,
που τους έστησε η..Φωκίδα .
*
Την πατήσανε αδέρφια
οι συντρόφοι οι..καημένοι
κι’ ενώ πήγαν για…μαλάκι
μας ..προκύψαν ..κουρεμένοι
*
Δίδαγμα ηθικό , το λένε
κι’ ο καθένας μας το ξέρει,
πως αν πεις το..ψεματάκι
θα σου βάλουνε..πιπέρι
*
Θα σας πούμε κάτι ακόμα
πουν’ γνωστό και στα..λιθάρια ,
πως τα ψέματα ..συντρόφοι
έχουνε κοντά..ποδάρια ..
*
Κι’ έχει πει και ο Λαός μας
Κάτι πουν’ γνωστό σε..όλους
“ Ότι τα μεταξωτά..βρακάκια
Θέλουνε και φίνους………λους “ …. .
Καλό σας βράδυ ….Κ.Κ.-
No comments:
Post a Comment