29.11.14

EΓΓΡΑΦΑ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΙΣ Η.Π.Α ΑΡΧΕΣ 20ου ΑΙΩΝΑ

1907 Andreas

1910 Panagiotis

1916 Christos

Τα  έγγραφα  απογραφής στο  νησί   Ellis , όπου  αποβιβάζονταν οι  μετανάστες , το Καστιγκάρι , όπως  το ‘λεγαν οι  πατριώτες  μας  , των  τριών  αδελφών  της  μητέρας  μου Αγγελικής  Κάρλου – Καψάλη , του  Ανδρέα , 1907 , Παναγιώτη  1910 και Χρήστου  1916. Τα  παιδιά ήταν  ηλικίας : Ανδρέας   11 , Παναγιώτης   11 και  Χρήστος  15,5  και  στο  ταξίδι συνοδεύονταν απ’ τον  πατέρα  τους  και  παππού μου , Κώστα  Κάρλο – Καραϊσκο , ενώ  η  μητέρα , γιαγιά  μου  , Παράσχω  Κ. Κάρλου είχε μείνει  στην  Ελλάδα με  τα  υπόλοιπα  παιδιά .   

   Τελικά  τα  αδέρφια  της  μάνας  μου  έζησαν και  πέθαναν  στην  Αμερική , χωρίς  να  γνωρίσουν  τα  μικρότερα  αδέρφια τους που έμειναν  στην  Ελλάδα . Τα  αποψινά στοιχεία  αλλά  και  όλα  τα άλλα , τα  σχετικά τα  ..” ανακαλύπτει “ ο  ανιψιός  μου  Θύμιος  Γ. Καψάλης , τον  οποίο  και  ευχαριστώ για άλλη μια  φορά .

Καλό σας  βράδυ …..Κ.Κ.-

No comments: