29.7.15

“ H .. OΠΕΡΕΤΑ “…!!!

  Πως  έρχονται  φίλοι  μου  καμιά  φορά  τα πράγματα , από   μια  λέξη , μια  φράση , γυρνάς  πίσω  δεκαετίες  ..
   Κάτι  τέτοιο  περίπου , φίλοι  μου , μου  ήρθε  στο  μυαλό , όταν ή  εφημερίδα Ώρα  της  Φωκίδας , όλως  ευρηματικά δημοσίευσε την υπέροχη γελοιογραφία του  “ πολυάσχολου “ …αόρατου Δημάρχου  μας , ξαπλωμένου  σε  κάποια  ..παραλία  με  τα φραπεδικά  του και  τα  λοιπά..συμπράγκαλα , αποκαλώντας  τον , ευρηματικά  πράγματι “ Τour  operator “
   Aυτόματα  λοιπόν το  μυαλό  μου  γύρισε  στα  παλιά  όμορφα  Λιδορικιώτικα  χρόνια και  συγκεκριμένα  στις  αρχές  της  δεκαετίας του  ΄70 , που  είχε έρθει  απ’ τις  Η.Π.Α ο  πρωτοξαδελφός  μου  Γιάννης  Καψάλης με  τη  γυναίκα  του  και  τη  μικρή  τους  κορούλα…
   Η  γυναίκα  του  δε  η  Φιφή , είχε  κάποια  παράπονα απ’την  εξυπηρέτηση  στην  Ελλάδα , αν  και  ήταν  Ελληνίδα , και  συνέχεια  μας  έλεγε  η  “ οπερέτα “ και  η..οπερέτα μας  στην  Αμερική μας  εξυπηρετεί  άψογα , και  δώστου..η  οπερέτα  και  η  οπερέτα , οπότε  τη  ρώτησα τι  είναι  τελικά  αυτή  η  οπερέτα , και  μετά  κατάλαβα πως  το  “ οπερέτα “ ήταν  απλούστατα το  “ operator “   Eλληνο..αμερικάνικα …γιατί  θα  ξέρετε  βέβαια  τα  παραφθαρμένα Αμερικάνικα  των Ελληνοαμερικανών ..
   Όταν  λοιπόν  είδα  το  υπέροχο  σκίτσο  του κ.Σκορλέτου , αναφώναξα…” Που  είσαι  καημένη  Φιφή να  δεις  κάτι  “ οπερέτες που  έχουμε  εμείς  εδώ…

   26-11230skitso
    Καλό  σας  μεσημέρι …..Κ.Κ.
   ΣΗΜ: Για  όσους  πιθανόν  δεν  γνωρίζουν τι  ακριβώς είναι  η “ οπερέτα “ , θα  σας  δώσουμε σε  άλλη  ανάρτηση ένα  αναλυτικό  σημείωμα ..Κ.Κ.

No comments: