27.11.16

ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ..ΞΥΠΝΗΜΑ


Καλημέρα  αδέρφια  Λιδορικιώτες  ...
δύσκολη η  χθεσινή βραδιά , ο  καιρός  βλέπεις  ..αλλάζει όποτε  θέλει μα  μακάρι  να  ήταν   μόνο τα..καιρικά  προβλήματα που  μας  ταλανίζουν , εμείς 'ομως..σταθεροί  ..βράχοι  , το  χωριό  μας  και  τα..μάτια  μας ..τώρα ποιο  είναι  το  χωριό  του  καθεμός  μας ....ΑΥΤΟ  ΕΙΝΑΙ  ΜΙΑ  ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ 

  Ήρθε , νομίζω , η ώρα  για το  καφεδάκι μας  και  ένα..τσιγαράκι..

ΝΑ  ΠΕΡΑΣΕΤΕ  ΜΙΑ  ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΥΡΙΑΚΗ , ΣΑΣ  ΤΟ  ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ  ΟΛΟΨΥΧΑ  ΚΑΙ  ΣΑΣ  ΕΧΟΥΜΕ  ΚΑΙ  ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ  ΜΟΥΣΙΚΗ  ΓΙ' ΑΥΤΟ ...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ  ΛΙΔΟΡΙΚΙ.....
                     ΚΑΛΗ      ΚΥΡΙΑΚΗ 




  ΔΕΗΣΗ

Ανοίγω το παράθυρο χαράματα ,
με βαλαντώνει τ’ αηδονιού η λαλιά ,
Θεέ μου,  σου κάνω χίλια τάματα ,
γύρνα με πάλι , πίσω , στα παλιά .

Κρατάω την αγκαλιά μου ολάνοιχτη ,
κάθε πουλί κυνηγημένο να χωθεί ,
κι’ είν’ η  μπουκιά μου πάντα ανάγγιχτη
νάβρει ο  πεινασμένος , να γευτεί

Tους φίλους , όλους τους συγχώρεσα ,
τώρα , απομένει μοναχά ο εχθρός  μου  ,
χρόνια το προσπαθώ , μα δεν το μπόρεσα ,
γιατ’είναι , βλέπεις , ο ίδιος  ο εαυτός   μου ….

Kωνσταντίνος  Ευθ. Καψάλης 

 Λιδορίκι   15 05 07 .

ww.lidoriki .com 


No comments: