1.7.07

ΕΔΩ...ΛΙΔΟΡΙΚΙ.......ΕΔΩ....ΛΙΔΟΡΙΚΙ.....

Χωριό μου...Α Γ Α Π Η Μ Ε Ν Ο .......
Τι δεν θα..δίνατε...να ...πάρετε έναν ..υπνάκο κάτω απ' τα ...έλατα.......

Καλημέραααα αδέρφια Λιδορικιώτες ....
Καλό μήνα , καλή Κυριακή να περάσουμε ..άντε και καλό Ιούλιο , τι θυμήθηκα τώρα .....
ξέρετε , βέβαια , αυτή την κατηγορία των χωριανών μας , που είναι ...σταθεροί..ακλόνητοι στις..πεποιθήσεις τους , εγώ τι..να σας πω , τους έχω μέσα..στην καρδιά μου , έχουν ..συνέπεια οι άνθρωποι , είναι..βράχοι είναι πάντα...Κυβερνητικοί !!!!
Ένας λοιπόν από αυτούς τους κουλτουροαστοιχείωτους ..προοδευτικούς , καλή του ώρα του ανθρώπου , και θα' χει και λόξυγγα , σε μιά συνάντησή μας , τέτοια εποχή , άρχισε να μου λέει τώρα το..Γιούλη και τώρα το Γιούλη , εννοώντας προφανώς τον Ιούλιο , και συν τοις άλλοις διαπίστωνα ότι είχε αλλάξει τελείως....ρότα , έγερνε ο άνθρωπος..επικίνδυνα , και όταν τον ρώτησα καλά ρε συ φίλε , τον περασμένο μήνα..άλλοιώς..μου τα'λεγες , τώρα τι Γιούληδες και πράσινα άλογα μου τσαμπουνάς , πενήντα χρόνια τον έλεγες Ιούνιο..άντε και Ιούνη ..άντε και...θεριστή , τώρα προς τι το...Γιούλης και τα κουροφέξαλα...δεν απάντησε ..και γιά καιρό μου κρατούσε..μούτρα , τι να κάνω κι' εγώ , μετά το... πλήγωμα ..αυτό ..πήγα σε..ψυχολόγο , ευτυχώς όλα...πήγαν καλά , μπορώ να πω ότι το...ξεπέρασα...

Έχω όμως φίλοι μου , μιά ..διαρκή..απορία...αυτοί οι..προοδευτικοκουλτουριάρηδες έχουν..άλλη..γραμματική και ..συντακτικό , δικά τους , πάνε σέ..άλλα..σχολεία , δεν μπορώ ..να καταλάβω βρε παιδί μου......

Κυριακή φίλοι μου σήμερα 1η Γιούλη..συγγνώμη..Ιουλίου 2007 , 182η μέρα του χρόνου , Κοσμά και Δαμιανού , θαυματουργών , Αναργύρων ( ομοιο..παθείς...) , σήμερα λοιπόν γιορτάζει , ο Κοσμάς , ο Δαμιανός και ο Ανάργυρος , ο Αργύρης και η Αργυρή .....να είναι όλοι καλά , και πολύχρονοι....
Α..πριν με ρωτήσετε απαντώ , πέρασα πρωί-πρωί απ' τ' Αλωνάκι , όλα είναι υπό..έλεγχον , τα σκουπίδια στη..θέση τους ...όπως ήταν και χθες και..προχθές και θα είναι , πολύ το φοβάμαι , και..αύριο..και ..μεθαύριο , βλέπετε ο ...Γιούλης έχει κάτι ...τέτοια....

Εσείς όμως ..γερά ..Ελληνολιδορικιώτικα..τι σχέση έχουμε οι Λιδορικιώτες με τα...σκουπίδια....
να περνάτε πάντα καλά....




Απ' το χωριό σας με...αγάπη....Κ.-

No comments: