8.7.07

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ....ΞΕΣΠΑΣΜΑ.......

Μαύρη...Κυριακή η σημερινή , αγαπημένοι μου φίλοι....λες και ...ξύπνησα από βαθύ...λήθαργο , τόσο πολύ..εκτός..τόπου και..χρόνου είμαστε μερικοί άνθρωποι....
Ξεκίνησα να πάω μιά βόλτα στον Αντώνη , στην άκρη του χωριού , και εκεί με πήρε μιά..μπόχα..απερίγραπτη , τι γίνεται βρε παιδιά γιατί αύτή η ...δυσοσμία ; α..μου λένε έσπασε κάποιο σιφόνι της αποχέτευσης και ...έχουμε..πρόβλημα , σήμερα έσπασε βρέ παιδιά ; μπα...έχει μέρες ..καιρό ..καλά και τί γίνεται ; όπως βλεπεις , μου λένε..τίποτα δεν...γίνεται...
Σωτήριον...έτος...2007...όπου κοιτάξεις..δεξιά κι' αριστερά παντού...πινακίδες...πρόγραμμα Θησέας...πρόγραμμα...τάδε και το...χάλι...απερίγραπτο , τι γίνεται αδέρφια εδώ πέρα , όλο..ταμπέλες...ταμπέλες...ταμπέλες , μας πνίξαν οι ταμπέλες και τα σκουπίδια , χθες η κατάσταση στο Αλωνάκι ήταν...άθλια , ξέχειλοι οι...κάδοι , και γύρω σκόρπια...πάσης ...φύσεως...σκουπίδια , στην πλατεία ( πρώην...γιατί τώρα...δεν ξέρουμε ..ακόμα τι είναι ) έχουν αδειάσει , δυό-τρεις μέρες χώμα , θα την...μπαζώσουν...φαίνεται...οικτρό...θέαμα , τι να πεις.....
Κάθομαι στον πλάτανο , να πιώ ένα καφεδάκι στη..δροσιά , βλέπω μιά...περίεργη..κινητικότητα , τι γίνεται χωριανοί ; να...ξέρεις..λένε πως υπάρχει κάποιο..πρόβλημα με ..κάτι λεφτά που ήταν γιά την εκκλησία και ..χαθήκαν , κάτι περίεργα πράγματα , που κυκλοφόρησαν όμως...εέντονα στο χωριό , και όσο νάναι φαρμακώνουν την...ατμόσφαιρα , φεύγω γιά το σπίτι μου και βλέπω του Μπιμβέ ..αραγμένο ( σας..έβαλα φωτογραφία το πρωί ) ιντιλώς..τιλείους ...παράνουμα πάν στ' ράμπα γιά τσ' αναπήροι...το οποίο όπως έμαθα τώρα το βράδυ ανήκει σε ένα ..Αντιδήμαρχο...ναι φίλοι μου , η... εξουσία σταθμεύει..όπου...θέλει , βέβαια ο εν λόγω δεν έχει σχέση με το Λιδορίκι , όπως εξ' άλλου και όλη...η Δημοτική..αρχή , ΄φίφτι...φίφτι που λέμε...στα ..Ελληνικά... δυό Πενταπολίτες και δυό...Πλεσσιώτες , ναι όπως το διαβάζετε ...Δήμος...Λιδορικίου...ερήμην...των..Λιδορικιωτών....δεν είναι..ωραίο..ανέκδοτο...γι' αυτό και κανένας δε νοιάζετε γιά τη μπόχα του... Αντώνη , το σκουπιδαριό του..χωριού , το χάλι της πλατείας κλπ...κλπ , οι άνθρωποι κάνουν το...ωράριό τους και πάνε στα...χωριά τους στα...σπίτια τους , και μεις οι Λιδορικιώτες ; μένουμε ...απάθείς υποταγμένοι στα κομματικά...κελεύσματα , τόσο μυαλό έχουμε....
Διαννοείστε..φίλοι μου να ξυπνήσουμε κάποια μέρα μέ Πρωθυπουργό απ' την...Ουγκάντα , γιατί αυτός πήρε το...χρίσμα απ' το ...κόμμα ; και μη μου πείτε οι...Έλληνες τι κάνουν ; γιατί...ποιός τους..ρωτάει , ας είναι καλά οι...τοπικές , οι...κλαδικές και όοοολες αυτές οι...πληγές... (που...όλοι ξέρουμε από ποιούς...αποτελούνται ) εμείς , οι μη ..ενταγμένοι , οι...μη...υποταγμένοι ...στα κόμματα , ιδανικοί...κι' ανάξιοι...εραστές του Λιδορικιού...τι ρόλο παίζουμε ; φυσικά...κανένα , ιντιλώς...τιλείους...κανένα , ημείς ..είμαστι μαναχά για τσ' φόροι.....διαλέγουν οι...άνθρωποι..πριν από μας...για μας.....
Μέσα όμως στα τόοοοσα Κυριακάτικα ...χαμπέρια νάσου και τα προβλήματα της...εκκλησίας , πολυτελή...αρχονταρίκια , μεγαφωνικές εγκαταστάσεις , φρου-φρου...αρώματα και...μεγαλεία....και...και...και...καημένε Αγιε Κοσμά Αιτωλέ...πόσο μακριά ..ήσουν..νυχτωμένος.. " εγώ , έλεγε στον πάσχοντα λαό , με τη χάρη του Θεού , μήτε σακκούλα έχω , μήτε σπίτι , μήτε άλλο...ράσο , και το σκαμνί που έχω δικό σας είναι και εικονίζει τον τάφο μου " , φαντάζεστε να ζούσε τώρα ο πραγματικά Άγιος αυτός άνθρωπος ; λέτε να κυκλοφορούσε με...πολυτελές..όχημα , χρυσοκέντητα ράσα..Αρμάνι και...κινητό ; όχι φίλοι μου , ούτε παπα-Σούζας θα γινόταν ούτε παπα...κινητός....ξυπόλυτος θα ..σεργιάναγε , μοιράζοντας τη...μπουκιά του και βοηθώντας τους ...φτωχούς και την πατρίδα του....κι' ο Χριστός με..δανεικό..γάιδαρο...κυκλοφορούσε και ...ξυπόλυτος....όχι με...Κλάρκς.... μαράζι τόχω αδέρφια να συναντήσω ξανά , γιατί είχα συναντήσει κάποτε , στη ζωή μου ένα ιερωμένο , ένα παπά , με ..βιβλική μορφή , ξερακιανό , σεμνό , ταπεινό , ΦΤΩΧΟ , με χαρακωμένο μέτωπο , απ' τις σκέψεις και τον πόνο γιά τους συνανθρώπους του , ΄που να μη νοιάζετε γιά το...στομάχι το δικό του αλλά του..διπλανού , του πονεμένου , του δυστυχισμένου , του..άστεγου , του κατατρεγμένου..άμποτε να έχω την τύχη να συναντήσω ένα τέτοιο άνθρωπο στην υπόλοιπη ζωή μου , θάναι το ωραιότερο δώρο γιά μένα....επειδή όμως είναι δύσκολο να κάνουμε τους... άλλους..έτσι , ας προσπαθήσουμε να ...γίνουμε...εμείς... κι' ΕΣΥ...ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ κατέβα να δεις γιά ποιούς....μαρτύρησες.....

Το τραγούδι φίλοι μου..πάει κι' αυτή η Κυριακή , ας... καρτερούμε μιάν...άλλη ...το ξέρετε ;
άλλη μιά...πικραμένη , λοιπόν , Κυριακή.....νάστε όλοι καλά , απλοί , σεμνοί και...Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο Ι.....απ' το Λιδορίκι με...πραγματική , ιντιλώς...τιλείους , ...αγάπη.........Κ.-

No comments: