18.7.07

ΕΔΩ...ΛΙΔΟΡΙΚΙ....ΕΔΩ....ΛΙΔΟΡΙΚΙ........

Στο βάθος η...λίμνη και μπροστά πάνω στο τραπεζάκι τα....χειροποίητα...λικεράκια μας πιρι για τσ' φίλοι οταν ...θαρθούνι να..ιδουθούμι.....
Έχετε...μήπως καμμιά...αντίρρηση , καμμιά αμφιβολία για τα...λεγόμενά μου ;...λέω...μήπως.....α...δεξιά..δεξιά είναι...μαιντανός.....

Καλή μέρα αδέρφια Λιδορικιώτες ...καλή μέρα και στους ...φίλους του χωριού μας , καλή μέρα σ΄όλο τον κόσμο , φτάνει να χτυπάει η καρδιά του....Ελληνολιδορικιώτικα ....ε...'οχι να με πείτε και...σωβινιστή...πολύ πάει...διατί να το κρύψωμεν..άλλωστε το αγαπάμε το χωριό μας..τ' αξίζει.....δεν τ' αξίζει....;

Τετάρτη σήμερα αδέρφια , 18 Ιουλίου 2007 , Αιμιλιανού , Υακίνθου , Παύλου μαρτύρων και Παμβώ οσίου...στις Αιμιλίες και τους Αιμίλιους που γιορτάζουν στέλνουμε τις πιό θερμές ευχές νάναι πάντα χαρούμενοι κι' ευτυχισμένοι , το γλυκό ..μας το...χρωστάτε....ευχές επίσης και στους αγαπημένους φίλους που μας τίμησαν χθες ( μαζόχες....είναι ; ) τους ευχαριστούμε εκ...βαθέων...καρδίας....
Δύσκολη η χθεσινή μέρα αδέρφια , πολύ δύσκολη , τ' αγκαθάκι που...λέγαμε , πέρασε όμως κι' αυτή η μπόρα , δεν ξέρω αν θυμάστε παλιά , σε κάτι μεγάλα φορτηγά έγραφαν μπροστά , πάνω απ' το παρ-μπρίζ : κι' αυτό...θα περάσει...πόσο δίκιο είχαν....
Κοιτάζω έξω φίλοι μου , απ' την μπαλκονόπορτα βλέπω την ομορφιά του χωριού μας , κι' ευχαριστώ το Θεό για τις ομορφιές που χάρισε στον ..τόπο μας , να σας θυμίσω ένα τετράστιχο ;

Να με χτυπάει του Βαρδουσιού , το παγωμένο αγέρι..
να τραγουδούν... ολάνθιστες οι..πικραμυγδαλιές ,
κι' εγώ , σεμνά ν' ασπάζομαι το Θεικό...το χέρι..
που σκόρπισε στον τόπο αυτό τις..τόσες..ομορφιές...

Βέβαια η ..εικόνα είναι από..χειμωνιάτικο..τοπίο , δεν πειράζει όμως , η ..ομορφιά δεν έχει...εποχές....
Στο μπαλκόνι , φίλοι μου , έχω μοσχομολόχες , ( αρμπαρόριζα ) δυόσμο , βασιλικό και δυό τσετσεκιές , και τα βραδάκια που κάθομαι , με παίρνει η μοσχοβολιά αλλά κι' η ..νοσταλγία....γυρνάω στα παιδικά μου χρόνια , ζούσαν οι γονείς κι' ο αδερφός μου , μπορεί να μας λείπαν , τότε , πολλά όμως τάχαμε...όλα ....η τσετσεκιά άνθισε , πούσαι βρε μάνα να τη δείς....κι' αυτός ο΄...άθλιος ο δυόσμος , με βαλαντώνει με την ...ευωδιά του...επειδή κάποιος φίλος εκεί...στο...βάθος δεν με πιστεύει και κάνει...γκριμάτσες...δυσπιστίας...σας βάζω και δυό ...φωτογραφίες γιά των λόγων μου το...αληθές , τις έβγαλα πριν ένα λεπτό..βέβαια λόγω...οικοδομικών...εργασιών υπάρχει ..ολίγη έως..πολλή...ακαταστασία , δεν πειράζει όμως....καλή καρδιά ...που λένε.....
Να είστε όλοι και πάντα ..καλά
Απ ' το Λιδορίκι μέ πολλή αγάπη .........Κ.-

No comments: