12.7.07

ΕΔΩ...ΛΙΔΟΡΙΚΙ.....ΕΔΩ...ΛΙΔΟΡΙΚΙ.....


Αδέρφια αγαπημένα Λιδορικιώτες καλή σας μέρα.....η χθεσινή μέρα έμοιαζε γιά μένα ένας...αιώνας , κάτι μούλειπε , φυσικά ήταν μιά ...κακή...παρένθεση που δεν θα επαναληφθεί.....
Πέμτη λοιπόν σήμερα , 12 Ιουλίου 2007 , Πρόκλου και Ιλαρίου μαρτύρων , Βερονίκης , 193η μέρα του χρόνου και ουσουνούπου τουν φάγαμι κι τούτουν του μήνα....ας είμαστε όλοι καλά κι 'ας ...περνάει ο καιρός....

Το χωριό μας είναι ...τρέλλα , ελάτε να το απολαύσετε , ελπίζουμε σύντομα να υπάρξουν οι...προυποθέσεις και τα...κίνητρα , που θα σας κάνουν να μη θέλετε να...φύγετε απ' το Λιδορίκι μας , θα πρέπει όμως Ο Λ Ο Ι Μ Α Ζ Ι να προσπαθήσουμε να το πάμε το χωριό μας εκεί που του αξίζει...αρκετά.....θάφτηκε....
Σήμερα θα σας διηγηθώ μιά ιστοριούλα κωμικοτραγικο..γελοία ..έτσι γιά να ...γελάσει λίγο το...χειλάκι μας....
Πριν λοιπόν από 8 μήνες περίπου , η ταπεινότης μου δημιούργησε τις δύο..ταπεινές σελίδες με ΜΟΝΟ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ σκοπό την προβολή του χωριού μας , κίνητρο ; η...παθιασμένη..αγάπη μου γι' αυτό...
Φυσικά...σεμνά και...ταπεινά..χωρίς ..διαφημίσεις και...αυτοπροβολές , χωρίς φέιγ-βολάν και τα σχετικά , δεν πήρα ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑ στο τηλέφωνο να τον ...ενημερώσω σχετικά , κι' όσοι μπήκαν τόθελαν η μπήκαν τυχαία και συνεχίζουν να μπαίνουν , και δεν σας κρύβω ότι είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ , σας ευχαριστώ όλους απ' την ψυχή μου , γιά την υψίστη τιμή που μου κάνετε διαβάζοντας με , και κυρίως γιά το γεγονός ότι ενδιαφέρεστε και πονάτε για το χωριό μας....
Επειδή όμως προσπαθούμε να λέμε τα σύκα-σύκα κλπ , και θίγουμε ..εν πολλοίς..τα ..πολλά...κακώς κείμενα , και επειδή αυτό...χαλάει την σούπα...μερικών , δεν τύχαμε και της καλύτερης...υποδοχής από αυτούς που...φτιάχνουν..τη ..σούπα , με γιά τους με χαρά τους , κανένα πρόβλημα , γιά μας ΌΛΑ είναι...μονόδρομος που λέγεται ..Λιδορίκι , ούτε πολιτικές βέψεις ...έχουμε ούτε...Δημοτικές , το κάνουμε , γιά άλλη μιά φορά , Λ Ι Α Ν Α προς αποφυγήν...περεξηγήσεων....
Βέβαια , αυτό είναι..ολίγον...παράπονο... , δεν πήραμε ΠΟΤΕ απ' τους χωριανούς των Συλλόγων κλπ ένα ..μήνυμα , ένα σχόλιο , για το μικρούτσικο...χαλικάκι που προσπαθούμε να βάλουμε στο Λιδορικιώτικο...οικοδόμημα...δεν θάπρεπε η εφημερίδα της Γκιώνας να αναφερθεί...έτσι γιά τα ...μάτια , που λένε , σ' αυτή την προσπάθεια ; κάνοντας , γιατί όχι ; και ...κριτική ; τι να πουν όμως οι άνθρωποι ; μερικοί απ' αυτούς γνώρισαν τη Βαθειά στα...πενήντα τους , ούτε καν γνωρίζουν στοιχεία της Λιδορικιώτικης ζωής , χρόνια ζούσαν...ερήμην της , και τώρα..προσπαθούν να την ...καθοδηγήσουν....
Και τώρα μπαίνουμε...στο ψητό.....και τι ..ψητό.....πριν 1ο-15 μέρες συνάντησα τυχαία στο δρόμο , στο Λιδορίκι φυσικά , ένα παλιό αγαπημένο φίλο από γειτονικό χωριό , κάτσαμε στη Βαθειά , υπό τον...πλάτανον , και είπαμε..όλα τα παλιά , τα.. σχωρεμένα όπως λέμε , και κουβέντα στην κουβέντα ο φίλος μου είπε πως τυχαία η κόρη του μπήκε στις σελίδες μου , ενθουσιάστηκε κλπ..κλπ , μπήκα κι' εγώ μου λέει ο φίλος μου , συγκινήθηκα πάρα πολύ και μάλιστα σου έστειλα και email , δεν το διάβασες ; εγώ φυσικά και δεν το διάβασα...αφού δεν το έλαβα , βέβαια δεν σας κρύβω ότι κάτι άρχισε να μου...μυρίζει και τον ρώτησα που το έστειλε και ο φίλος φυσικά...φυσικά μου απάντησε ...στο ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΗ , έτσι λοιπόν εξηγήθηκαν ...όλα , Λιδορικιώτης είναι η εφημερίδα (;) των ...Γκιώνηδων...αυτών ντε που τους χαλάμε τις...σούπες και τα...ρυζόγαλα...ο φίλος πίστευε , προφανώς , πως έχουμε συνεργασία με το Σύλλογο , μη γνωρίζοντας ότι ο Σύλλογος (;) αυτός έχει...ξεστρατήσει από χρόνια ..και λειτουργεί υπό...ιδιότυπο...ιδιοκτησιακό...καθεστώς...
Μου ζήτησε συγγνώμη γιά το λάθος , κάνοντας και τα σχετικά σχόλιά του , και χθές μου έστειλε με fax το κείμενο το οποίο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ -ΔΙΘΥΡΑΜΒΙΚΑ ΜΑΛΙΣΤΑ - στο δικό μου , όποιο κι' αν είναι , ταπεινό έργο , όταν διάβασα το κείμενο έννοιωσα πολύ - πολύ άσχημα γιατί ...κανείς απ' το Σύλλογο δεν είχε την ευθιξία να με ενημερώσει μιά και το έγγραφο αυτό αφορούσε , ουσιαστικά σε μένα...και στάλθηκε την 2οη Ιουνίου του 2007...έτσι γιά την ..ιστορία και γιά των....γραφομένων μας το....αληθές δημοσιεύουμε το εν λόγω..email και...κρίνετε εσείς...μόνοι σας....τα σχόλια...δικά σας....
Να είστε πάντα καλά και είπαμε...Ελληνολιδορικιώτικα.... Π Α Ν Τ Α ...
Απ' το Λιδορίκι με πολλή-πολλή...αγάπη.......Κ. -

No comments: