23.7.07

Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ..ΚΡΑΤΑΕΙ....ΑΚΟΜΑ.......

Το Σαββατόβραδο , αγαπημένοι μου φίλοι , θα πρέπει να καταλάβατε πως ήταν για την ταπεινότητά μου...ξεχωριστό ...
Ξεκινώντας απ' το Λιδορίκι για να κατέβω στην Ερατεινή , να συναντήσω τους αγαπημένους μου παιδικούς φίλους , τα..Σπυροπουλάκια , πνιγόμουνα κυριολεκτικά απ' τη συγκίνηση , ξέρετε αυτός ο κόμπος που καμμιά φορά μας πνίγει , τους έγραψα τότε ένα καλωσόρισμα και τους το έβαλα σέ ένα φάκελο , δώρο μέσα απ' την ψυχή μου , και τους το έδωσα μαζί με ένα τριαντάφυλλο , απ' την παλιά τους...γειτονιά.....δώρα..φτωχά ίσως , γίά μένα όμως πολύ-πολύ σημαντικά ...
Το καλωσόρισμα αυτό , επειδή ήταν ..απόσταγμα...ψυχής και απολύτως προσωπικό , δεν το έβαλα στη σελίδα μας πιστεύοντας πως έτσι έπρεπε , πρίν από λίγο όμως , στις 21 30' , με πήρε ο φίλος μου ο Θανάσης στο τηλέφωνο και μου είπε πως το ποιηματάκι αυτό το διάβασαν στο ταξείδι , συγκινήθηκαν και με ευχαρίστησε και εκ μέρους όλων ...΄
Προσωπικά , μετά από αυτό και απ' τα λόγια του Θανάση , είμαι πάλι...πνιγμένος απ' τον κόμπο που...λέγαμε πριν ,κι' όταν πνίγεσαι απ' την αγάπη φίλων είναι υπέροχος ο...πνιγμός ,θέλω να ευχαριστήσω βαθειά απ' την καρδιά μου όλα τα αδέρφια μας της Ρουμελιώτικης παρέας γιά την τόσο ζεστή κι' ευγενική τους συμπεριφορά αλλά και γιά το θερμό , όπως μου είπε ο φίλος μου , χειροκρότημα του ταπεινού αυτού...δείγματος της αγάπης μου γι' αυτούς , γιά μένα είναι...τίτλος..τιμής , και αφού οι...παραλήπτες το..κοινολόγησαν θα μου επιτρέψουν να το περάσω και στη σελίδα μας .......
Ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου όλα τα αδέρφια τους Ρουμελιώτες , κι' ήταν περίπου 85 , γιά τη χαρά που μούδωσαν αυτές τις λίγες ώρες που βρέθηκα κοντά τους , έννοιωσα υπέροχα και δεν σας κρύβω πως πήγα γιά να συναντήσω ΔΥΟ αγαπημένους φίλους και φεύγοντας 'εννοιωσα πως άφησα πίσω ΟΓΔΟΝΤΑ ΠΕΝΤΕ....γυρνώντας , αργά το βράδυ στο Λιδορίκι , που να με πάρει ο ύπνος , ξημερώθηκα....μα έμαθα κάτι αυτό το βράδυ , που γιά μένα είναι πολύ-πολύ σημαντικό , κατάλαβα πιά γιατί η πατρίδα μας η γλυκειά , η Ελλάδα μας ποτέ δεν πεθαίνει , γιατί έχει τέτοια παιδιά , που μπορεί να είναι σκορπισμένα στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα , μα η ψυχή , η καρδιά και η σκέψη τους είναι πάντα σ' αυτό τον τόπο το φτωχό τον...ρημαγμένο , και να σκεφτείτε φίλοι μου πως είχα την τύχη να γνωρίσω μόνο... 85 .
Τελειώνοντας θάθελα να αναφέρω άλλη μιά φορά πως με συγκλόνισαν τα λόγια του Προέδρου του κ. Βασ. Κότσαλου , που σεμνά , αφτιασίδωτα , χωρίς επικοινωνιακές...κορώνες κλπ τράβηξε την ...καρδιά του και μας την προσέφερε στη...χούφτα του...το πιό ακριβό ..δώρο που πήρα στη ζωή μου ΣΑΣ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.......Κ.-

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΣΤΑ...ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΑΚΙΑ.....

Αδέρφια καλώς ήρθατε , στης γέννα σας τον τόπο ,
στον τόπο που η..μοίρα μας , μας έφερε στον κόσμο..
σ’ αυτό σας το προσκύνημα , π’ όσο κι’αν έχει κόπο ,
θάχετε μόνη..ανταμοιβή , βασιλικό και δυόσμο…

Μαζί..ας.. ξαναζήσουμε τα…παιδικά μας ..χρόνια ,
με τα λαστιχοπάπουτσα..τα …ντρίλια..παντελόνια ,
που ήτανε λίγο το ψωμί , η αγάπη όμως περίσσια
κι’ ας τρώγαν κρέας μοναχά σε ..γάμους και βαφτίσια…

Τα λόγια..περισσεύουνε , λίγη αξία …έχουν
Όταν τα δάκρυα , καυτά , στα μάγουλά μας τρέχουν ,
από βαθειά..συγκίνηση , κι’ από χαρά..μεγάλη ,
που αδέρφια.. ανταμώνουμε μετά’πο χρόνια πάλι .

Τι κι’αν τα χρόνια πέρασαν κι’ ασπρίσαν τα…μαλάκια
Εγώ τα βλέπω όπως..παλιά τα δυό…Σπυροπουλάκια…

Λιδορίκι 21 07 07 ώρα 21 15'..........Κ.-

No comments: