7.9.07

ΕΔΩ...ΛΙΔΟΡΙΚΙ...ΕΔΩ...ΛΙΔΟΡΙΚΙ.....







Καλή μέρα αδέρφια Λιδορικιώτες , καλή μέρα , Ελλάδα , Αθήνα , Νίκαια , Θεσσαλονίκη , Πάτρα , Κοζάνη , αγαπημένο...Norman , και...φυσικά Λιδορίκι , σας ευχαριστούμε όλους γιά τη χθεσινή..επίσκεψη , καθώς και γιά τα καλά σας λόγια....
Παρασκευή λοιπόν σήμερα , 7 Αυγούστου 2007 , 250η μέρα του χρόνου , κακο...κοιμήθηκα απόψε αδέρφια , όλη τη νύχτα στριφογύριζα , με πείραξε φαίνεται το..ντιμπέιτ..μούπεσε..βαρύ , ήταν βλέπεις με..απ' όλα και μάλλον λίγο...ξυνισμένο , δεν ξέρω ..πάντως κάποια στιγμή άρχισα να νοιώθω μιά ..περίεργη..αναγούλα , και..εμετική...τάση , θα πρέπει νάταν όλα..πολύ..μπαγιάτικα...ταγγισμένα , σχεδόν...βρωμάγανε...ορκίστηκα να μη ..ξαναφάω..ντιμπέιτ στη..ζωή μου..χίλιες φορές...Θεονήστικος....χίλιες..φορές....
Κατάλαβα όμως , μέσες-άκρες , πως γιά όλα φταίνε οι...γκόμενες , οι..πρώην , οι..επόμενες , και φυσικά..οι..προ...πρώην και πάει λέγοντας , αλλά η..αναγούλα ..αναγούλα , βρε τι μααλόξ πήρα , τράβηξα και δυό..χαμομήλια κι' απάνω που άρχιζανα..συνέρχομαι με βρήκε άλλο βάσανο , άμα ο άνθρωπος είναι...ζαβός...μου καρφώθηκε , στα...άγρια..ξημερώματα , στο μυαλό (!!!) ένα ...σημαντικό..σημαντικό..ερώτημα , άκου φίλε μου , πρόβλημα που είχα , άραγε ο Γιώργος ο Καρατζαφέρης , ο...ΛΑΟ..αρχηγός νάναι συγγενής με τον ..πάτερ τον δικό μας ; τον ιερομόναχο του χωριού μας ; γιατί κι' αυτός Καρατζαφέρης λέγεται , θα μου πείς ..και τι σημασία έχει ..ε...πως δεν έχει , άλλο νάσαι ο..πάσα ένας ιερομόναχος κι' αλλο νάσαι συγγενής του προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ. άλλο...πράμα...κι' έτσι πέρασε η..νύχτα , μαυροπέρασε δηλαδή , αλλά εμένα το μυαλό μου ..εκεί...είναι η δεν είναι...συγγενής ; έλα μου ντε , αλλά πως να το μάθω ; μέσα στ' άγρια...ξημερώματα , έτσι αδέρφια πέρασε η νύχτα μου , μαύρη..κι' άραχνη και το κυριότερο μούμεινε και το..ερωτηματικό , βέβαια θα μάθω σήμερα , στην ανάγκη θα ρωτήσω τον ίδιο , θα τον πάρω στο...κινητό , θάχει...πιστεύω....
Πάντως μετά το...χθεσινοβραδινό ...δεν ξανατρώω...ντιμπέιτ..ειδικά ..βράδυ..ποτέ των...ποτών.....χίλιες φορές...νηστικός....άσε που όλοι τους ήταν...ξένοι , ιδέα...δεν είχαν περί τα...Ελληνικά , τώρα πρέπει νάχουν έρθει στην Ελλάδα , χθές..προχθές..πάντως δεν πρέπει νάχουν καιρό εδώ γιατί , απ' οτι κατάλαβα , δεν είχαν ..ιδέα απ' το πως περνάμε , πως...πορευόμαστε οι...έρμοι οι Έλληνες , ποιός ξέρει , μπορεί και νάταν....μετανάστες γιά το...μεροκάματο...μπορεί....ποιός...ξέρει....θα μάθω όμως ..που θα μου..πάει...θα μάθω....και θα σας..ενημερώσω...αυτουπρουσώπους......μέχρι τότε όμως ...νάστε καλά , να περνάτε πολύ καλά , με το μυαλό σας..εδώ στο...Λιδορίκι..μας.......

Με..πολλή-πολλή αγάπη απ' το χωριό μας..........Κ.-

No comments: