11.9.07

EKTAKTΩΣ...ΕΚΤΑΚΤΗ...ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ....

Αγαπημένοι μας φίλοι ελύθη το ..πρόβλημα των αιτίων της..πλατανοφωτιάς , όχι βέβαια από τις επίσημες αρχές γιατί , απ' όσα..γνωρίζουμε , δεν δόθηκε συνέχεια , σιγά τη..ζημιά.., αλλά από μιά περίεργη όσο και..αναπάντεχη επιστολή που λάβαμε πριν λίγο , με κούριερ..παρακαλώ....διαβάστε την και θα καταλάβετε , σημειοτέον πως απευθύνεται στην σελίδα μας .

Αγαπητό μου Λιδορίκι ,
με βαριά καρδιά και μεγάλη απελπισία , αποφάσισα να γράψω αυτό το γράμμα και να το στείλω , όχι με τα ΕΛΤΑ , αλλά με ..κούριερ , πρώτα-πρώτα γιά να αιτιολογήσω μιά πράξη μου , που θα στενοχωρήσει , θα πληγώσει και θα πικράνει όλους τους πραγματικούς Λιδορικιώτες , που τόσα χρόνια μ' αγαπάνε , με προσέχουν και μ' έχουν συντροφιά και ..αποκούμπι τους και τόστειλα με κούριερ γιά να το λάβεις σύντομα , πρι απ' τα..Χριστούγεννα ...
Εγώ , αγαπητό μου Λιδορίκι έβαλα τη φωτιά , εγώ και μόνον εγώ , το γιατί το..εξηγάω....όσο βέβαια μπορώ .
Αγαπητό μου Λιδορίκι , πενήντα ..δεκαετίες..περίπου , εδώ στη λιδορικιώτικη πλατεία , τη Βαθειά , είδα , άκουσα , πέρασα και έζησα πολλά , πάρα πολλά , ευχάριστα και δυσάρεστα , έζησα δόξες , μεγαλεία αλλά και ταπεινώθηκα και πληγώθηκα πολλές φορές , υπέμεινα χρόνια τώρα , όλα αυτά , χωρίς ποτέ να παραπονεθώ ...αγόγγιστα , καρτερικά , γιατί έτσι πίστευα πως 'επρεπε να κάνω .
Το ποτήρι όμως , Λιδορίκι μου , ξεχείλισε , ο κόμπος έφτασε στον..χτένι , ούτε μιά..σύνταξη δεν μου δίνουν , δεν έχω λέει ...ένσημα , τόσα χρόνια στην πιάτσα και δεν φτάνουν τα...ένσημα , και δεν φτάνει αυτό , νοιώθω..παραμελημένος , παραπεταμένος..εγκατελημένος απ' όλους , κανένας δε νοιάζεται αν πεινάω , αν διψάω , αν μου πετάνε σκουπίδια , αν δεις τα νύχια των ποδιών μου θα...φρίξεις , κατάμαυρα..τραυματισμένα , απ' τα μπουκάλια τα σπασμένα που πετάγανε οι γλεντοκόποι στα..πανηγύρια , τα ποδάρια μου ακόμα , είναι κάθε μέρα γεμάτα σκουπίδια , κουτάκια από λεμονάδες , σακουλάκια από γαριδάκια , ξυλάκια από παγωτά , χαρτοσακούλες , πλαστικές τσάντες κι 'οτι άλλο μπορεις να φανταστέις , χώρια που με..κατουράνε και με..κοπρίζουν τα...σκυλιά , και κινδυνεύω κι' απ' τα γελάδια , όταν αρχίσουν τις..φθινοπωρινές..επιδρομές τους , κι' ακόμα είμαι υποχρεωμένος ν΄ακούω και να ..βλέπω καθημερινά του ..κόσμου τα..παράξενα , και νάμαι υποχρεωμένος να κάθομαι...σούζα , έχω βέβαια και τα τζιρτζάνια , μέρα νύχτα εδώ , μου κρατάνε συντροφιά , ενοχλούνε όμως τον κόσμο και πότε-πότε τον..λερώνουν , ζωντανά είναι κι' αυτά παθαίνουνε κι' αυτά..διάρροιες , τι να τα κάνουμε ....
Κι' άλλα , κι' άλλα , που να στα μολογήσω όλα , θέλουμε..χρόνια και..δεν θα φτάσουν , αλλά όλα τα ..κατάπινα , αλλά όπως είπα το ποτήρι...ξεχείλισε , εδώ και καιρό ήρθαν κάτι εργάτες και χτίσαν στα πόδια μου μιά...μάντρα , δεν μπορώ ν' απλώσω τα ..ποδάρια μου , να ξεκουραστώ , έχω αυτόν τον ...καλικάντζαρο συνέχεια μπροστά μου , μέρα νύχτα , έτσι μούρχεται να του δώσω μιά..κλωτσιά και να τον...διαλύσω , έλα όμως που δεν μπορώ !!!
Θυμάμαι παλιότερα έρχονταν οι άνθρωποι , νοικοκυραίοι , με τις γυναίκες και τα παιδιά τους , κάθονταν πίναν τον καφέ τους , την πορτοκαλλάδα τους , παίρναν και κανένα ..υποβρύχιο , κανένα γλυκό..κουταλιού , κουβέντιαζαν , όμορφα , ήρεμα και νοικοκυρίσια . τώρα το τι ακούω και τι βλέπω , καλύτερα να μη σου πω , άσε που δεν λέγονται...
Ξύπναγα το πρωί , καλημέριζα τη Βασίλισσα της Βαθειάς , την Νεράιδα του χωριού , την βρύση , τόσα χρόνια μαζί , ακούει τον πόνο μου , τα βάσανά μου , με δροσίζει , μου σιγοτραγουδάει λες και με νανουρίζει , με καταλαβαίνει αν είμαι χαρούμενο η στενοχωρημένος , με κοιτάει στα ..μάτια , και μούφεραν αυτό το..σατανά στα ποδάρια μου , τον κακομούτσουνο , το...χοντροφτιαγμένο , την...ξερολιθιά , το...ξέρασμα...
Γι' αυτό σου λέω δεν πάει άλλο , δεν αντέχω άλλο , δεν είναι ζωή αυτή , το σκέφτηκα ..το ξανασκέφτηκα , και δεν υπάρχει άλλη...λύση , θα φύγω..ήσυχα..ήρεμα κι' απλά...θα αυτοπυρπολήθώ , ναι θα ΑΥΤΟΠΥΡΠΟΛΗΘΩ.......μόνο σου ζητάω μιά τελευταία χάρη , το γράμμα μου να το κολλήσεις στο΄..κορμί μου , αν δεν καεί..φυσικά .

Λιδορίκι 8 Σεπτεμβρίου 2007 .

Σ' ευχαριστώ και σε..αποχαιρετάω......

Ο ΠΛΑΤΑΝΟΣ...ΤΗΣ...ΒΑΘΕΙΑΣ.....

ΣΗΜ: Όπως καταλάβατε αγαπημένοι μου φίλοι , ο αγαπημένος μας πλάτανος...αυτοπυρπολήθηκε , η μάλλον έκανε...απόπειρα ..............Κ.-

No comments: