Ήρθε η ώρα γι’ άρμεμα…Τρίσελη ή Σπιθάρια , σωτήριον έτος 1931 !!
Μια πολύ ευχάριστη έκπληξη σας επιφυλάσσουμε αγαπημένοι μου φίλοι , σύντομα , πολύ..σύντομα , θα αρχίσουν τη δημοσίευση μιας αυθεντικής αφήγησης των “ Ποιμενικών “ του χωριού μας , νια αυθεντική περιγραφή της τσοπάνικης ζωής , γραμμένη από χωριανό μας που την έζησε από…κούνια , που λέγαμε παλιότερα .
Η προσπάθεια καταγραφής της Λιδορικιώτικης τσοπάνικης ζωής , είναι άξια συγχαρητηρίων αλλά και λαογραφικά πολύτιμη .
Παρόμοιες προσπάθειες όμως θα μπορούσαν να γίνουν και για άλλες πλευρές της Λιδορικιώτικης ζωής και καθημερινότητας . Η σελίδα μας με μεγάλη χαρά θα φιλοξενήσει παρόμοιες εργασίες , που θα αποτελέσουν για το χωριό μας πραγματικό θησαυρό .
Περιμένουμε……
No comments:
Post a Comment