( ΕΜΜΕΤΡΩΣ ΠΛΗΝ…ΣΑΦΩΣ ..)
Δεν μας έφταναν η..Τρόϊκα
και τα τόσα βάσανά μας ..
Που μας κάναν τη ζωή μας
Σαν μαρτύριο σωστό ,
Έχουμε και τα γελάδια
καθημερινό..μπελά μας
μέρα νύχτα να παιδεύουν
του χωριού μας το λαό .
Σαν φαντάροι στα σκοτάδια ,
Να φυλάμε στη σκοπιά ,
Να προγκάμε τα γελάδια
μη μας κάνουν τη ζημιά .
Πάν’ τα κήπια κι οι αυλές μας
Παν οι γλάστρες , τα λουλούδια
Και αντί για μια ..συγγνώμη
Μας ..δουλεύουν με..τραγούδια ..
Στα σοκάκια και τους δρόμους ,
Όπου και να περπατήσεις ,
Κινδυνεύεις , δίχως άλλο
Τους.. καρπούς τους να πατήσεις .
Μα αδέρφια μου δεν φταίνε
Τα γελάδια τα καημένα ,
Που αδέσποτα γυρνάνε
Έρμα κι’ εγκαταλειμμένα
Οι αρμόδιοί μας φταίνε
Που με ..ξόρκια προσπαθάνε .
Να μαζέψουν τα γελάδια
Που..ασκόπως τριγυρνάνε .
Μα ο λαός μας ο καημένος
Το’χει πει πολλές φορές ΄
Πως τα’αυγά για να τα βάψεις .
Δεν αρκούνε οι..πορδές ….Κ.Κ.-
Λιδορίκι 28-7-2012
Πριν μερικέ μέρες , αγαπημένοι μου φίλοι , οι αρμοδιοϋπεύθυνοι είχαν , ρητά και κατηγορηματικά δηλώσει , πως σε μια βδομάδα , όλα τα ..περί γελαδιών , θα μπούνε σε…σειρά και φυσικά θα ησυχάσουμε .
Δυστυχώς πέρασαν δυο και τρεις βδομάδες και “ φως “ ακόμα δεν είδαμε , αντίθετα , αυτό που είδαμε είναι τα..γνωστά “ επισκεπτήρια “ των γελαδιών σκορπισμένα σε όλο το χωριό .
Φαντάζεστε πιστεύουμε την ωραία εντύπωση που κάνουμε στους ξένους που επισκέπτονται το χωριό μας ..
Ας τα δουν όλα αυτά οι αρμοδιοϋπεύθυνοι και να δραστηριοποιηθούν , αρκετά….
Καλό σας βράδυ , να περνάτε καλά …..Κ.Κ.-
No comments:
Post a Comment