16.8.12

TA ΓΕΛΑΔΟ…ΒΑΣΑΝΑ ΜΑΣ ..

( ΕΜΜΕΤΡΩΣ ΠΛΗΝ…ΣΑΦΩΣ ..)

31-8-2010 Άμφισαα κλπ 021

Δεν μας έφταναν η..Τρόϊκα

και τα τόσα βάσανά μας ..

Που μας κάναν τη ζωή μας

Σαν μαρτύριο σωστό ,

Έχουμε και τα γελάδια

καθημερινό..μπελά μας

μέρα νύχτα να παιδεύουν

του χωριού μας το λαό .

DSCN3950

Σαν φαντάροι στα σκοτάδια ,

Να φυλάμε στη σκοπιά ,

Να προγκάμε τα γελάδια

μη μας κάνουν τη ζημιά .

Πάν’ τα κήπια κι οι αυλές μας

Παν οι γλάστρες , τα λουλούδια

Και αντί για μια ..συγγνώμη

Μας ..δουλεύουν με..τραγούδια ..

PICT0038

Στα σοκάκια και τους δρόμους ,

Όπου και να περπατήσεις ,

Κινδυνεύεις , δίχως άλλο

Τους.. καρπούς τους να πατήσεις .

DSCN4992_thumb[2]

PICT0036

Μα αδέρφια μου δεν φταίνε

Τα γελάδια τα καημένα ,

Που αδέσποτα γυρνάνε

Έρμα κι’ εγκαταλειμμένα

Οι αρμόδιοί μας φταίνε

Που με ..ξόρκια προσπαθάνε .

Να μαζέψουν τα γελάδια

Που..ασκόπως τριγυρνάνε .

PICT0037

Μα ο λαός μας ο καημένος

Το’χει πει πολλές φορές ΄

Πως τα’αυγά για να τα βάψεις .

Δεν αρκούνε οι..πορδές ….Κ.Κ.-

Λιδορίκι 28-7-2012

 

   Πριν μερικέ  μέρες , αγαπημένοι  μου  φίλοι , οι  αρμοδιοϋπεύθυνοι είχαν  , ρητά  και  κατηγορηματικά  δηλώσει , πως σε  μια  βδομάδα , όλα  τα ..περί  γελαδιών , θα  μπούνε  σε…σειρά και  φυσικά  θα  ησυχάσουμε .

   Δυστυχώς πέρασαν  δυο  και  τρεις  βδομάδες και  “ φως “ ακόμα  δεν  είδαμε , αντίθετα , αυτό  που  είδαμε είναι τα..γνωστά “ επισκεπτήρια “ των  γελαδιών σκορπισμένα  σε  όλο  το  χωριό .

  Φαντάζεστε πιστεύουμε την  ωραία  εντύπωση  που  κάνουμε  στους  ξένους  που  επισκέπτονται το  χωριό  μας ..

  Ας  τα  δουν όλα  αυτά οι αρμοδιοϋπεύθυνοι και  να  δραστηριοποιηθούν , αρκετά….

   Καλό  σας  βράδυ , να  περνάτε  καλά …..Κ.Κ.-

No comments: