20.9.12

ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ

 

Απεργούν αύριο οι εφοριακοί

Σύμφωνα με την ΠΟΕ-ΔΟΥ, οι εφοριακοί «δεν αντέχουν άλλο»:

«Τη διάλυση των υπηρεσιών, μέσω της στοχοποίησης, απαξίωσης και κατασυκοφάντησης του κλάδου, άλλες μειώσεις στους μισθούς, απολύσεις μέσω εφεδρειών κ.λπ., τους άδικους φόρους και τα χαράτσια».

No comments: