
Σύμφωνα με την ΠΟΕ-ΔΟΥ, οι εφοριακοί «δεν αντέχουν άλλο»:
«Τη διάλυση των υπηρεσιών, μέσω της στοχοποίησης, απαξίωσης και κατασυκοφάντησης του κλάδου, άλλες μειώσεις στους μισθούς, απολύσεις μέσω εφεδρειών κ.λπ., τους άδικους φόρους και τα χαράτσια».
No comments:
Post a Comment