30.10.16

Ο Κ.ΚΑΨΑΛΗΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ : " ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ ..."!!!

  






ΤΑ,,ΛΑΘΗ  ΜΟΥ...

Όλα  τα λάθη που ‘χω κάνει ,
αγαπημένα είναι ..παιδιά μου..
όλα είναι..σάρκα εκ της..σαρκός μου
κι έχουνε αίμα απ’ την καρδιά μου..

Μες στον καθρέφτη της ζωής μου ,
κάθε πρωί όταν κοιτάζω ,
στο τεφτεράκι της ψυχής μου
γράφω και..σβήνω , πολλά.. αλλάζω.

Όμως τα λάθη τα παλιά μου ,
όσα κι’ αν είναι , κι’ αν πληγώνουν ,
κυλάνε μέσα στην καρδιά μου ,
κι’ ας με πονούν , κι’ ας με ματώνουν .

Κι’ όσο κι’αν θέλω να τα σβήσω ,
να ξαλαφρώσω την ..ψυχή μου ,
δεν το μπορώ να ..διαγράψω
ένα κομμάτι απ’ τη ζωή μου…

Κωνσταντίνος  Ευθ. Καψάλης 
Λιδορίκι  15-09-2008

       «.      07-12-2008

" ΣΥΛΛΟΓΗ " 
ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ  ΣΤΗ  ΖΩΗ 
Λιδορίκι  2010





               Kαλό  σας  βράδυ 
             www.lidoriki.com 

No comments: