25
Ο Alex Dante με την κιθάρα του ερμηνεύει με έναν πρωτότυπο τρόπο τις μελωδίες του συνθέτη, το Σάββατο 27 Μαΐου, στο Vitruvian Thing • Αρθρο «δημοκρατίας» Β. Ελλάδος 
Θα μεταφέρει περίτεχνα τα «Νυχτερινά» του Σοπέν στην ηλεκτρική κιθάρα του και θα μας αλλάξει γνώμη για το πώς γνωστά ακούσματα αλλάζουν χαρακτήρα, αλλά όχι ποιότητα.

Με λίγα λόγια, θα επαναπροσδιορίσει την αισθητική και τον ήχο, περιγράφοντας μια διαδρομή από τον Wes Montgomerry και τον Joe Pass στον Pat Metheny και τον Kurt Rosenwinkel. Αυτό το Σάββατο 27 Μαΐου, με δύο συνεχόμενες μουσικές παραστάσεις, στις 22.00 και τις 24.00, στον χώρο του Vitruvian Thing, ο Αλέξανδρος Δανδουλάκης ή, σε πιο οικείους τόνους, Alex Dante, θα μας δείξει τον πιο εσωτερικό εαυτό του, έτσι όπως αυτός φιλτράρεται μέσα από τη μουσική.

«Πρόκειται για μια ενότητα με solo κιθάρα, εμπνευσμένη από παλιές εποχές. Η ιδέα ξεκίνησε τυχαία, καθώς διάβαζα ένα άγνωστο κείμενο από τα “Νυχτερινά” του Σοπέν και ήμουν απογοητευμένος, γιατί δεν μπορούσα να παίξω καμία νότα. Ηταν τεράστια η πρόκληση για μένα.
Αυτό με γοήτευσε και πέρασα έξι μήνες προβάροντας» αναφέρει ο Αλέξανδρος, οι καταβολές του οποίου μέχρι τώρα είχαν να κάνουν με rock 'n' roll και jazz.

«Το δύσκολο ήταν πως έπρεπε να παίξω από μνήμης ένα τόσο μεγάλο έργο και για 55 λεπτά να είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος. Ηταν η πρώτη φορά που έπρεπε να εκτεθώ μόνος. Ηταν σαν να παίζω πρώτη φορά, ενώ με τα συγκροτήματα, στα οποία συμμετέχω, έχω πραγματοποιήσει τετραψήφιο αριθμό εμφανίσεων.
Από το άγχος και την αγωνία, όμως, κατέληξα στη λύτρωση, στην ευχαρίστηση και τη συγκίνηση» εξομολογείται ο νεαρός καλλιτέχνης.

Το συγκεκριμένο project έχει φιλοξενηθεί σε θεατρικούς χώρους στην Αθήνα και μετά τη Θεσσαλονίκη φιλοδοξεί να ταξιδέψει και εκτός ελληνικών συνόρων.
«Εχω ένα αρκετά χαλαρό πλάνο, επειδή είμαι μόνος μου σε αυτό το εγχείρημα, και η χαρά που παίρνω από τον κόσμο με ωθεί να το κάνω και να το ξανακάνω» τονίζει. Είναι από τη φύση του τελειομανής και θέλει να είναι πάντα συνεπής τεχνικά. Οι φίλοι του τον αποκαλούν guitar nerd, αλλά δεν τον πειράζει καθόλου.

«Η καθημερινότητά μου και η ζωή μου περιλαμβάνουν τέσσερις ώρες πρόβα την ημέρα και δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτή τη ρουτίνα. Ασχολούμαι με το jazz trio μου Egg lemon sauce, αλλά και με ένα νέο ντουέτο που είναι στα σκαριά με soul, rock και blues στοιχεία» αναφέρει ο Αλέξανδρος Δανδουλάκης και μας περιμένει στο Vitruvian Thing, για να μας κάνει να αναρωτηθούμε για την ύπαρξη ή μη των διακριτών μουσικών στιλ.
ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟΥ  ΣΟΠΕΝ 
dimokratianews