15.2.08

ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ...ΒΡΑΚΙΑ....

Διαβάσαμε προ καιρού , αδέρφια , σε κάποια ιστοσελίδα , πως γιά την ιστοσελίδα του Δήμου Αθηναίων , ξοδεύτηκαν , κρατηθείτε , ένα , περίπου , εκατομμύριο ευρώπουλα , μάλιστα ένα εκατομμύριο , ζεστά-ζεστά λαχταριστά ευρωπουλάκια , βέβαια ήταν από συγχρηματοδότηση Ε.Ε και Ελληνικού Κράτους , αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τούψος της δαπάνης , γιά την οποία έχουν γίνει , κατά καιρούς , πολλά ερωτήματα , αναπάντητα φυσικά , από το γεγονός αυτό και επειδή πρι από μήνες είχαμε μπει στη σελίδα του Δήμου μας , που ήταν , τότε , απερίγραπτη , κάναμε μιά..απόπειρα να σεργιανίσουμε και στις σελίδες των υπολοίπων ΄Δωρικών Δήμων , έτσι γιά να δούμε που πάνε τα..λεφτά μας , γιατί , διατί να το..κρύψωμεν άλλωστε , δικά μας λεφτά είναι , δεν πρέπει να μαθαίνουμε πως και γιατί ξοδεύονται ;
Το..οδοιπορικό μας , άρχισε απ' το Δήμο Βαρδουσίων , που από χρόνια έχει..αποσχισθεί απ' τον κύριο Δωρικό κορμό , ακολουθώντας ανεξάρτητη πορεία , μετά τη δημιουργία της Ομοσπονδίας Β.Δ Δωρίδας .
Έχει αρκετά στοιχεία των χωριών η σελίδα , όπως έχει και πολλά πανέμορφα χωριά στη δικαιοδοσία του ο Δήμος , και θα περιμέναμε , να έχει περισσότερς πληροφορίες γιά τον υποψήφιο επισκέπτη , στο κάτω - κάτω , αυτό μας καίει , αυτό μας νοιάζει , να μας μάθουν οι ξένοι που ακούνε γιά τις ομορφιές του τόπου μας και δεν μπορούν να ενημερωθούν , για το πως θα έρθουν ( δρόμοι - αποστάσεις - κατάσταση δρόμων ) , που θα βρουν να φάνε , να κοιμηθούν , αν το θέλουν και φυσικά και τα αξιοθέατα της περιοχής .
Δυστυχώς , στο κομμάτι καταστήματα , οι φίλοι του Δήμου , δεν έχουν καμιά πληροφορία , εντελώς..τελείως καμία , εκτός βέβαια από μιά περίεργη , ξενόγλωσση , αν δεν κάνω λάθος , που αφορά σε κάποιο κατάστημα ..οπτικών(;) της ..Αθήνας , καλά βρέ φίλοι , χάθηκε να γράψετε πέντε πραγματάκια , αλλά την...αλήθεια , γιά τα πλέον απαραίτητα που πρέπει να ξέρουν οι επισκέπτες ; Δόξα τω Θεώ , και στο Κροκύλειο υπάρχουν μαγαζιά , και στην Πενταγιού και στην Αρτοτίνα , και το λέω από προσωπική γνώση , γιατί έχω επισκεφτεί τα χωριά αυτά με παρέα , ξένων , και περάσαμε υπέροχα , και φάγαμε και ..ήπιαμε .
Επίσης στην Πενταγιού , εκτός απ' το Δημοτικό ξενώνα , υπάρχει κι' ένας υπέροχος ιδιωτικός ξενώνας , υψηλών προδιαγραφών , γιατί δεν τα αναφέρετε ; υπάρχει συγκεκριμένος λόγος η ..από ..αμέλεια; Ελπίζω πάντως , και εύχομαι να μην συμβαίνει αυτό που...φοβάμαι . Με την ευκαιρία , και γιά να δείτε το πόσο κακό κάνουμε στα χωριά μας , με το να μη τα προβάλουμε σωστά , θα σας διηγηθώ ένα περιστατικό του περασμένου καλοκαιριού .
Καθισμένος στον πλάτανο της Βαθειάς , απολαμβάνω το καφεδάκι μου , οπότε σταματάει ένα αυτοκίνητο , με δυό ζευγάρια μέσα , κατάλαβα πως θέλουν κάτι να ρωτήσουν , τους καλημέρισα , και αμέσως με ρώτησαν , αν μπορούν να πάνε στην Πενταγιού , γιατί έχουν ακούσει πως είναι πολύ όμορφα , από που πρέπει να πάνε , αν ο δρόμος είναι καλός , κλπ..κλπ .
Πιάσαμε την κουβέντα , τους πρόσφερα καφέ , και τους εξήγησα πως τα χωριά μας , όλα , είναι πανέμορφα , κι' αξίζει τον κόπο , να πάνε , και τους καθοδήγησα γιά πως θα πάνε , βέβαια η μία απ' τις κυρίες , ήταν..επιφυλακτική , λέγοντάς μου πως , τους έχει συμβεί , αλλού , να τους δώσουν ..λάθος πληροφόρηση και να καταταλαιπωρηθούν , και επειδή ήταν και η οδηγός , επέμενε και ματαξαναεπέμενε , πόση ώρα είναι , πόσα χιλιόμετρα , είναι καλός οδρόμος ,κλπ , τελικά , μπήκαν στο αυτοκίνητο για να πάνε , οπότε η κυρία , με ..ξαναρώτησε , είναι καλός ο δρόμος , έχει λακκούβες , πόση ώρα θα κάνουμε , τα ίδια δηλαδή και τα ίδια , ήταν φαίνεται...καμμένη η κυρία , οι άλλοι της έβαλαν ..πάγο , οπότε κι' εγώ της είπα , επιγραμματικά , τα εξής : Κοιτάξτε κυρία μου , όταν πρόκειται να πάει κανείς στον ..Παράδεισο , δεν ρωτάει ούτε πόση ώρα είναι , ούτε αν..έχει λακκούβες , ο δρόμος , αυτό , φαίνεται , την..έπεισε τελικά , και έφυγαν , ευχαριστώντας με γιά τον..Παράδεισο ..
Εγώ , τους είχα πιά ξεχάσει , αλλά το απόγευμα , νάτους σκάσανε μύτη , και είδα ότι κάτι έψαχναν , όταν με είδαν ήρθαν προς το μέρος μου , λαμποκοπώντας από χαρά κι' ευχαρίστηση , και μου τόνισαν ότι ενώ έφευγαν προς Αθήνα , απ' την απέναντι μεριά , γυρίσαν πίσω στο Λιδορίκι γιά να με βρούν να μ' ευχαριστήσουν , γιατί χάρη στην επιμονή μου πέρασαν ένα υπέροχο πρωινομεσήμερο , και βέβαια μου τόνισαν πως παρα λίγο να μην πάνε γιατί δεν είχαν καμιά πληροφόρηση , αυτή είναι μιά περίπτωση που την έζησα , δεν την άκουσα , γι' αυτό λέω αδέρφια , κάντε σωστή δουλειά , αλλά ΑΛΗΘΕΙΕΣ , έχω το σκοπό μου που το επαναλαμβάνω , γιατί μούχει τύχει κι' άλλη περίπτωση , που κάποιοι παρασυρμένοι απ' τα ..γραφόμενα του δικού μας Δήμου , σχετικά με τα εστιατόρια - ταβέρνες , ήρθαν οι άνθρωποι και ψάχνανε να βρουν να φάνε , γιατί , δυστυχώς , τα μαγαζιά μας μεσημέρι δεν ανοίγουν , μάλιστα , αλλά που να ξέρουν οι άνθρωποι , όταν διαβάζουν πως υπάρχουν πολλές ταβέρνες για φαγητό , χάθηκε να γράψουν και το : ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ; τόσο δύσκολο έιναι ;...λέμε...
Προς τούτο και ο ..τίτλος , γιατί όπως λέει κι' ο σοφός μας λαός , εντάξει , φκιάξαμε τη σελίδα , αλλά αυτό δεν φτάνει , θέλει το κάτι τις..παραπάνω , νομίζω ;
Α...παραλίγο να το ξεχάσω , είδαμε στη...Σιωπή , πως στις 15 Μαρτίου , έχετε ...Αναπτυξιακό συνέδριο , στο Κροκύλειο , δεν το γράφετε΄, όμως, πουθενά ; πως θα το μάθει ο κόσμος ....