22.11.08

NOΣΤΑΛΓΙΚΟ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΙΚΟ ΠΑΛΙΟ...ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ....

 

001  Μιά παλιά οικογενειακή φωτογρφία , κλασσική οικογενειακή πόζα , της εποχής , καθιστός ο παππούς μου Κώστας Κάρλος , η...Καραίσκος , με τη γιαγιά μου Παρασκευή ( Παράσχω ) το γένος Πίτσιου , κι' ανάμεσά τους ο μπάρμπας μου Γιώργος Κάρλος , όρθιος από αριστερά ο μπάρμπας μου Ηλίας , η μάνα μου Αγγελική , η αδερφή της Θυμιούλα Φαλίδα με τον άντρα της Κώστα Φαλίδα και η άλλη αδερφή της Μαρία , μετά Χονδρονίκου , το άσχημο είναι πως δεν υπάρχει κανένας...επιζών , απ' τους εικονιζόμενους...

 

067 

Λιδορίκι , δεκαετία του 1960 , προς το τέλος της , τρεις φίλοι στο πατρικό μας σπίτι απέξω , Δημ .Θεοδώρου , Θόδωρος Σταύρου , νεοδιόριστοι καθηγητές , τότε , στο Γυμνάσιό μας , με τον αξέχαστο αδερφό μου Γιώργο .

 

189

 

 Και μιά νεανική φωτογραφία του αξέχαστου Γιαννάκη Πιττά , δεξιά , του Χρήστου Ευσταθίου και της..αφεντιάς μου ..αγκαλιά με κάποια ξανθιά ..καλλονή (...σε  φωτογραφία  φυσικά....) .

 

151 

Και η απαραίτητη  ..μαθητική μας φωτογραφία και μάλιστα από..εκδρομή στον Άι Νικόλα , από αριστερά , ο Τάσος Τσώνος , ο Μίμης Πέτρου , ο αξέχαστος  Γιώργος Καψάλης κι' ο Μίμης Παπαγεωργίου....

                      Καλό σας  ξημέρωμα .......Κ.-

No comments: