20.9.12

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ !

 

ΒΙΝΤΕΟ: Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ επιστολή μαθήτριας στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας!

Μια μαθήτρια, η Χριστίνα Κανέλλη, συγκίνησε το πανελλήνιο με την συγκλονιστική επιστολή που έστειλε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια.

Μέσα στην επιστολή, η μαθήτρια της δευτέρας γυμνασίου, εξιστορεί όλα τα προβλήματα που έχει το νησί της, το Αγαθονήσι, και κανείς δεν κάνει τίποτα γι΄αυτά!

Το πιο σημαντικό για την Χριστίνα, είναι ότι θα αναγκαστεί να εγκαταλείψει το νησί, αφού το σχολείο της δεν έχει καθηγητές.

Δείτε το βίντεο, αφού η μαθήτρια Χριστίνα Κανέλλη ήταν καλεσμένη σήμερα το πρωί στο «ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΤ1»

tsantiri,gr

No comments: