19.3.14

ΠΕΡΑΣΑΝ 70 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠ’ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ









ΑΚΟΥΣΤΕ  ΤΟ  ΤΡΑΓΟΥΔΙ - ΜΟΙΡΟΛΟΪ  ΓΙΑ  ΤΟ  ΚΑΨΙΜΟ  ΤΟΥ  ΛΙΔΟΡΙΚΙΟΥ  ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΜΕΝΟ   ΑΚΑΠΕΛΑ  ΑΠ' ΤΗ  ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ  ΜΑΣ  ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΠΗ - ΑΝΑΔΙΩΤΗ

25


    Φέτος , στις  29  Αυγούστου , συμπληρώνονται  70  χρόνια  απ’ το  κάψιμο  του  χωριού  μας , για  70  λοιπόν  χρόνια τίποτα δεν  έκαναν οι  δημοτικοί  μας  άρχοντες για  να  “ τιμήσουν “ το  χωριό  μας  που  καταστράφηκε  απ’ τους “ φίλους  “ και  αγαπημένους ..εταίρους μας  Γερμανούς .
   Ήδη , όπως  είναι  γνωστό το  Δ.Σ του  Δήμου  Δωρίδας επήρε  απόφαση για  την  ανακήρυξη  , της   θλιβερής αυτής μέρας  για  το  χωριό μας , σε  μέρα πένθους ,  μνήμης και  τοπική  αργία , θεού  θέλοντος  δε ,  μέσα  στο  τριήμερο 29-31/8/2014 , θα  πραγματοποιηθούν ( κατά  πληροφορίες  μας ) απ’ το  Δήμο κάποιες  σεμνές  και  ταπεινές  εκδηλώσεις  και  έτσι  θα  δοθεί  ένα  τέλος  στις  αθλιότητες που  γίνονταν  τα  τελευταία  χρόνια , τα  περίφημα  εκείνα ..” χαρμάνια “  ετεροχρονισμένης “ ΓΙΟΡΤΗΣ “ του  ολοκαυτώματος , τραχανόπιτας…,μπάρμπεκιου και  λοιπών …μεζεδο..συνάξεων ..
   Με  την  ευκαιρία  της  εκδήλωσης  που  θα  γίνει , και  που  δεν  θα  έχει…” πανηγυρικό  και  εορταστικό “ χαρακτήρα  φυσικά , αλλά καθαρά  τιμητικό και  επετειακό , η  αγαπημένη μας  “ Λιδορικιώτισσα “ , απ’ τον…Κονιάκο , η  αρχόντισσα  του  γνήσιου  παραδοσιακού δημοτικού τραγουδιού  μας , η κυρία Ελένη  Λιάπη –  Αναδιώτη , μας  έκανε  τη  μεγάλη  χάρη να  τραγουδήσει ένα τραγούδι- μοιρολόϊ , της  τάβλας , γραμμένο  αποκλειστικά για το  θλιβερό  αυτό  γεγονός ,
   Πιστεύουμε  , πως  η  κυρία  Λιάπη, με  αυτή  της την  πράξη , τιμά  για  άλλη  μια  φορά  το  χωριό  μας , ικανοποιώντας  την  παράκλησή  μας , δεδομένου  ότι  έχει  διακόψει  από χρόνια  το  τραγούδι , μας υποσχέθηκε επίσης , πως  θα  μας  τραγουδήσει και  δυο  αυθεντικά , πρωτότυπα Λιδορικιώτικα  τραγούδια , τσάμικο  και  Καλαματιανό , που  γράφτηκαν  κι’ αυτά αποκλειστικά  για  το  " αγαπημένο " της Λιδορίκι ,  ακούστε  την …στο  Ολοκαύτωμα ..

No comments: