ΚΕΡΑΥΝΟΣ …ΧΤΥΠΗΣΕ το χωριό μας αγαπημένοι μου φίλοι , κεραυνός ανοιξιάτικος , έφυγε απ’ τη ζωή ένας αγαπημένος χωριανός και φίλος , ένας νέος άνθρωπος που πολλά είχε να δώσει ακόμα , ο Παναγιώτης Κανδρής , μάλιστα , απίστευτο μεν πραγματικό δε …
Τι να πρωτοθυμηθείς για τον αγαπημένο φίλο , και πως να διασκεδάσεις αυτή τη θλιβερή είδηση και πως να συνηθίσεις τη σκέψη πως ο Τάκης , με την τόση ζωντάνια και την τόση αγάπη για το χωριό μας , δεν θα ξαναφανεί στο Λιδορίκι , έρημη θα ‘ναι φίλοι μου η Βαθειά και θα μας λείψει πολύ , θα θυμόμαστε βέβαια παλιές όμορφες στιγμές , στο γήπεδο , στους προσκόπους , στις εκδρομές , μα ο φίλος μας θα..λείπει , δυστυχώς …
Η σελίδα μας , συντετριμμένη απ’ τον πρόωρο θάνατο του αγαπημένου φίλου και χωριανού και συμμετέχοντας στο βαρύ πένθος της οικογενείας του αξέχαστου Τάκη , στέλνει τα πιο ειλικρινή συλλυπητήριά της ευχόμενη να βρουν το κουράγιο να ξεπεράσουν τον βαρύ πόνο και να ζήσουν να θυμούνται τον αγαπημένο φίλο , έτσι όπως όλοι τον ξέραμε , δυνατό και όμορφο Λιδορικιώτη ..
Καλό σου ταξίδι φίλε , να είσαι καλοτάξιδος και..αναπαυμένος , εμείς , όπου κι’αν περπατάμε στο χωριό , θα σε βλέπουμε μπροστά μας και θα σε θυμόμαστε με πολλή αγάπη ..
Η κηδεία του φίλου μας , θα γίνει αύριο στις 3: 30’ μ.μ. στη Θήβα , στην εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Δεν πρόφτασες τις μυγδαλιές , φέτος , να καμαρώσεις
ολάνθιστες , στα ολόλευκα , νυφούλες στολισμένες ,
του τόπου που αγάπησες τ' αρώματα να νοιώσεις
και να γευτείς της άνοιξης νύχτες ευωδιασμένες .
*****8*******
Ταξίδεψες , φίλε καλέ , αλύγιστος , ολόρθος
στου χαλασμού τ' ατέλειωτο , το μακρινό ταξίδι ,
ονειρικός ταξιδευτής και σύντροφός σου ο πόθος
τούτο τον τόπο να τον δεις πανέμορφο στολίδι..
Αθήνα 19-3-2014
ΚΑΛΌ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕ …Κ.Κ.-
No comments:
Post a Comment