19.3.14

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ

§A_AAIA_thumb[2]

     ΚΕΡΑΥΝΟΣ …ΧΤΥΠΗΣΕ  το  χωριό  μας  αγαπημένοι  μου  φίλοι , κεραυνός  ανοιξιάτικος , έφυγε  απ’ τη  ζωή  ένας  αγαπημένος χωριανός  και  φίλος , ένας  νέος  άνθρωπος που  πολλά  είχε να  δώσει  ακόμα , ο  Παναγιώτης  Κανδρής , μάλιστα , απίστευτο  μεν πραγματικό  δε …

   Τι  να  πρωτοθυμηθείς  για  τον  αγαπημένο  φίλο , και  πως  να  διασκεδάσεις αυτή  τη  θλιβερή  είδηση και  πως  να  συνηθίσεις τη  σκέψη  πως  ο  Τάκης , με  την  τόση  ζωντάνια  και  την  τόση αγάπη  για  το  χωριό μας , δεν θα  ξαναφανεί στο  Λιδορίκι , έρημη  θα ‘ναι  φίλοι  μου  η  Βαθειά και  θα  μας  λείψει  πολύ , θα  θυμόμαστε  βέβαια παλιές όμορφες στιγμές , στο  γήπεδο , στους  προσκόπους  , στις  εκδρομές , μα ο  φίλος  μας  θα..λείπει , δυστυχώς …

   Η  σελίδα  μας , συντετριμμένη απ’ τον  πρόωρο θάνατο του  αγαπημένου φίλου  και  χωριανού και  συμμετέχοντας  στο  βαρύ  πένθος της  οικογενείας  του  αξέχαστου Τάκη , στέλνει  τα  πιο  ειλικρινή συλλυπητήριά  της  ευχόμενη  να  βρουν  το  κουράγιο  να  ξεπεράσουν τον βαρύ  πόνο και  να  ζήσουν  να θυμούνται  τον  αγαπημένο  φίλο , έτσι  όπως  όλοι  τον  ξέραμε , δυνατό και  όμορφο  Λιδορικιώτη ..

                  Καλό  σου  ταξίδι  φίλε , να  είσαι  καλοτάξιδος  και..αναπαυμένος , εμείς , όπου κι’αν  περπατάμε  στο  χωριό , θα  σε  βλέπουμε  μπροστά  μας και  θα  σε  θυμόμαστε  με  πολλή  αγάπη ..

   Η κηδεία του  φίλου  μας , θα  γίνει  αύριο  στις  3: 30’ μ.μ. στη Θήβα , στην  εκκλησία  του  Αγίου  Κωνσταντίνου

 

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ   ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ  ΦΙΛΟ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ

Δεν πρόφτασες τις μυγδαλιές , φέτος , να καμαρώσεις

ολάνθιστες , στα ολόλευκα , νυφούλες στολισμένες ,

του τόπου που αγάπησες τ' αρώματα να νοιώσεις

και να γευτείς της άνοιξης νύχτες ευωδιασμένες .

                     *****8*******

Ταξίδεψες , φίλε καλέ , αλύγιστος , ολόρθος

στου χαλασμού τ' ατέλειωτο , το μακρινό ταξίδι ,

ονειρικός ταξιδευτής και σύντροφός σου ο πόθος

τούτο τον τόπο να τον δεις πανέμορφο στολίδι..

Αθήνα  19-3-2014

      ΚΑΛΌ  ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ  ΦΙΛΕ …Κ.Κ.-

2_thumb[4]

No comments: