7.4.14

“ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΦΩΚΙΚΟ..ΒΑΡΟΜΕΤΡΙΚΟ : ΧΑΜΗΛΟ, ΚΑΙΡΟΣ…ΝΕΦΕΛΩΔΗΣ !!! “

 

 

ΔΕΛΦΙΚΟΙ…ΧΡΗΣΜΟΙ..

Απεσταλμένους στείλαμε στη Δελφική Πυθία ,

Μια κι’ έχει.. « φύγει» από καιρό η Μαλάμαινα η θεία ,

Που τα’ βρισκ’ όλα στον καφέ , και στα χαρτιά επίσης .

Κατεύθυνση να πάρουμε , νε λίγες .,,ερωτήσεις ..

***************

Πυθία , πες μας να χαρείς , εσύ ποιον κρίνεις άξιο ,

Δήμαρχο για να βγάλουμε στην έρμη τη Δωρίδα ,

Να’ναι..δεξιός ή αριστερός , ή ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ να’ ναι ;

Για βόηθα μας Πυθία μου , οι Δωριείς ..πονάνε

***************

Tα μάτια έκλεισε αργά , η Πυθία , και..μασώντας

Μια τσίχλα Αμερικάνικη , κρυφοχαμογελώντας

Κι’ αφού μια φούσκα έκανε και με κλεισμένα μάτια

Ένα χαρτί που κράταγε το έκανε..κομμάτια …

****************

…Εκνευρισμένη ως φαίνεται , που την απασχολούσαν

Ενώ την περιμένανε οι φίλες της πιο πέρα

Στην Κασταλία την πηγή , κάθονταν και κοιτούσαν

Και έτσι..χαζολιάζονταν ολόκληρη τη μέρα ..

***************

Ένα τσιγάρο άναψε , με σέρτικο χαρμάνι

Έτσι για πιο καλύτερα , κεφάλι για να κάνει..

Μασώντας και καπνίζοντας , την μισοπήρε ο..ύπνος

Πριν καν αρχίσει φίλοι μου , ο μυστικός ο δείπνος

***************

Σε λίγο κι΄άλλοι φτάσανε απ’ την Κωλοπετ’νίτσα

Και κουβαλούσανε μαζί και δύο μικρά κορίτσια

Που ματιασμένα ήτανε ,και σκούζανε και..κλαίγαν

Και μέσα στον παροξυσμό , όλο τραγούδια λέγαν…

************

Γιατί κι’ αυτοί αδέρφια μου , τρανό βάσανο είχαν

Γιατ΄ άλλον θέλαν Δήμαρχο Δελφών μα όμως..άλλο βρήκαν

Και όχι έναν μοναχά , αλλά δυο τρεις αντάμα

Παρότι για το λόγο αυτό εκάνανε και..τάμα ..

***********

Έτσι όπως καταντήσανε τα πράγματα αδέρφια

Και Παρνασσίδα και Δωρίς , έχουν μεγάλα ντέρτια

Γιατί τώρα και με τον ΣΥΡΙΖΑ, ήρθαν τα πάνω κάτω

Παρ’ότι , απ’όσα λέγονται σίγουρα πιάνει …πάτο

**********

Όσο για τους συνδυασμούς τους άλλους , τους παλιούς μας

Έτσι όπως..μπερδευτήκανε και γίνανε…χαρμάνι

Κανένας δεν γνωρίζει πια , τους ξένους ή τους ..δικούς μας

Και Δήμαρχους θα βγάλουμε μόνο με…’’ ΠΥΡΟΦΆΝΙ ‘’…

Αθήνα 7-4-2014

No comments: