
ΔΕΛΦΙΚΟΙ…ΧΡΗΣΜΟΙ..
Απεσταλμένους στείλαμε στη Δελφική Πυθία ,
Μια κι’ έχει.. « φύγει» από καιρό η Μαλάμαινα η θεία ,
Που τα’ βρισκ’ όλα στον καφέ , και στα χαρτιά επίσης .
Κατεύθυνση να πάρουμε , νε λίγες .,,ερωτήσεις ..
***************
Πυθία , πες μας να χαρείς , εσύ ποιον κρίνεις άξιο ,
Δήμαρχο για να βγάλουμε στην έρμη τη Δωρίδα ,
Να’ναι..δεξιός ή αριστερός , ή ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ να’ ναι ;
Για βόηθα μας Πυθία μου , οι Δωριείς ..πονάνε
***************
Tα μάτια έκλεισε αργά , η Πυθία , και..μασώντας
Μια τσίχλα Αμερικάνικη , κρυφοχαμογελώντας
Κι’ αφού μια φούσκα έκανε και με κλεισμένα μάτια
Ένα χαρτί που κράταγε το έκανε..κομμάτια …
****************
…Εκνευρισμένη ως φαίνεται , που την απασχολούσαν
Ενώ την περιμένανε οι φίλες της πιο πέρα
Στην Κασταλία την πηγή , κάθονταν και κοιτούσαν
Και έτσι..χαζολιάζονταν ολόκληρη τη μέρα ..
***************
Ένα τσιγάρο άναψε , με σέρτικο χαρμάνι
Έτσι για πιο καλύτερα , κεφάλι για να κάνει..
Μασώντας και καπνίζοντας , την μισοπήρε ο..ύπνος
Πριν καν αρχίσει φίλοι μου , ο μυστικός ο δείπνος
***************
Σε λίγο κι΄άλλοι φτάσανε απ’ την Κωλοπετ’νίτσα
Και κουβαλούσανε μαζί και δύο μικρά κορίτσια
Που ματιασμένα ήτανε ,και σκούζανε και..κλαίγαν
Και μέσα στον παροξυσμό , όλο τραγούδια λέγαν…
************
Γιατί κι’ αυτοί αδέρφια μου , τρανό βάσανο είχαν
Γιατ΄ άλλον θέλαν Δήμαρχο Δελφών μα όμως..άλλο βρήκαν
Και όχι έναν μοναχά , αλλά δυο τρεις αντάμα
Παρότι για το λόγο αυτό εκάνανε και..τάμα ..
***********
Έτσι όπως καταντήσανε τα πράγματα αδέρφια
Και Παρνασσίδα και Δωρίς , έχουν μεγάλα ντέρτια
Γιατί τώρα και με τον ΣΥΡΙΖΑ, ήρθαν τα πάνω κάτω
Παρ’ότι , απ’όσα λέγονται σίγουρα πιάνει …πάτο
**********
Όσο για τους συνδυασμούς τους άλλους , τους παλιούς μας
Έτσι όπως..μπερδευτήκανε και γίνανε…χαρμάνι
Κανένας δεν γνωρίζει πια , τους ξένους ή τους ..δικούς μας
Και Δήμαρχους θα βγάλουμε μόνο με…’’ ΠΥΡΟΦΆΝΙ ‘’…
Αθήνα 7-4-2014
No comments:
Post a Comment