Mετά το Πάσχα του 1958 , τ΄Αι Γιωργιού , με τα ολόλευκα κρίνα , πίσω απ’ την εκκλησία , στο παλιό μας νεκροταφείο , χαμένες ..ομορφιές ..
Κατίνα Ν.Ασημακοπούλου , Αποστόλης Γ.Πέτρου με την αδελφή του Μαρία
************
Καλημέρα Λιδορικιώτες ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ …
Το ίδιο ευχόμαστε και σε όλους φίλους του χωριού μας
ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015
ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ
Ανατολή Ήλιου: 07:01
Δύση Ήλιου: 19:53
Σελήνη 16 ημερών
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΓΕΓΟΝΟΤΑ
π. Χ.
648
Λαμβάνει χώρα η πρώτη καταγεγραμμένη από τους αρχαίους Έλληνες έκλειψη Ηλίου.
μ. Χ.
1941
Η ναζιστική Γερμανία επιτίθεται στην Ελλάδα και ακολουθεί η μάχη των Οχυρών του Ρούπελ. Την ίδια μέρα, η Λουφτβάφε βομβαρδίζει το λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα να βυθιστούν 73 πλοία και 25 αλιευτικά.
1957
Ιδρύεται η Ολυμπιακή Αεροπορία, από τονΑριστοτέλη Ωνάση, ο οποίος εξαγόρασε την κρατική ΤΑΕ.
1960
Πραγματική σύρραξη σημειώνεται στη Βουλή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης της πρότασης δυσπιστίας της ΕΔΑ κατά της κυβέρνησης του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Κυβερνητικοί βουλευτές της ΕΡΕαποκαλούν τους συναδέλφους τους της κομμουνιστογενούς ΕΔΑ «Βούλγαρους» και αυτοί ανταποδίδουν αποκαλώντας τους «ταγματασφαλίτες». Οι πιο θερμόαιμοι από τους βουλευτές των δύο παρατάξεων συμπλέκονται και χρειάζεται η συνδρομή της Χωροφυλακής για να επιβληθεί η τάξη.
1974
Διεξάγεται ο 19ος Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision στη Μ. Βρετανία. Νικητής αναδεικνύεται για λογαριασμό της Σουηδίας το συγκρότημα των ΑBBA με τη σύνθεση Waterloo. Στο διαγωνισμό συμμετέχει για πρώτη φορά και η χώρα μας, με το τραγούδι των Γιώργου Κατσαρού / Πυθαγόρα Κρασί, θάλασσα και τ' αγόρι μου, το οποίο με ερμηνεύτρια τη Μαρινέλλα καταλαμβάνει την 11η θέση.
1980
Κυκλοφορεί για πρώτη φορά ένα κομμάτι από αυτοκόλλητο κίτρινο χαρτί, το Post-It.
ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ
μ. Χ.
1483
Ραφαήλ (Ραφαέλο Σάντι), ιταλός αναγεννησιακός γλύπτης, ζωγράφος και αρχιτέκτονας. (Θαν. 6/4/1520)
1773
Τζέιμς Μιλ, σκώτος ιστορικός, οικονομολόγος και φιλόσοφος. Μαζί με τον Ντέιβιντ Ρικάρντο θεωρείται ο θεμελιωτής της κλασικής οικονομίας.(Θαν. 23/6/1836)
1929
Χρήστος Σαρτζετάκης, ανώτατος δικαστικός, ο οποίος διετέλεσε Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας την περίοδο 1985-1990.
ΘΑΝΑΤΟΙ
μ. Χ.
1199
Ριχάρδος Α’ ο Λεοντόκαρδος, βασιλιάς της Αγγλίας.(Γεν. 8/9/1157)
1827
Νικολής Αποστόλης, ναυμάχος της Ελληνικής Επανάστασης. (Γεν. 1770)
1992
Ισαάκ Ασίμοφ, ρωσοαμερικανός συγγραφέας βιβλίων επιστημονικής φαντασίας. (Γεν. 2/1/1920
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/0604#ixzz3WUz9F8ck
Το Άγιο Πάσχα
-
ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ

Η Εκκλησία θυμάται τον Ιωσήφ τον Πάγκαλο και το γεγονός της άκαρπης συκιάς που ξεράθηκε, όταν ο Κύριος την καταράστηκε.
Το βράδυ στις Εκκλησίες ψάλλεται ο όρθρος της Μεγάλης Τρίτης, όπου στην υμνολογία κυριαρχεί η Παραβολή των 10 Παρθένων (Ιδού ο Νυμφίος έρχεται, Τον νυμφώνα σου βλέπω).
Η Βασιλεία των Ουρανών, μας λέει ο Ιησούς, μοιάζει με την παραβολή των 10 Παρθένων. Η ιστορία τους εν τάχει: Πέντε φρόνιμες και πέντε μωρές παρθένοι περιμένουν το Νυμφίο (γαμπρό) να έλθει να παραλάβει τη νύφη. Οι φρόνιμες παίρνουν μαζί με τα αναμμένα λυχνάρια τους και λάδι, όχι όμως και οι μωρές. Ο νυμφίος, όμως, αργεί, οι παρθένες νυστάζουν και κοιμούνται. Όταν ακούγεται η φωνή «Ιδού ο Νυμφίος έρχεται», οι μωρές παρθένες ψάχνουν να βρουν λάδι για να ανάψουν τα σβησμένα λυχνάρια τους, αργοπορούν και μένουν έξω από το γάμο, δηλαδή «εκτός νυμφώνος».
Ευαγγέλιο (Κατά Ματθαίον κβ’ 15 - κγ’ 39)
Έπειτα από τη «μετά βαΐων και κλάδων» είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα και την απήχηση των λόγων του στο λαό, οι Αρχιερείς και Φαρισαίοι αποφασίζουν να παγιδεύσουν τον Ιησού με συζήτηση. Ο Κύριος τους αποστομώνει και ελέγχει την υποκρισία των Φαρισαίων. Το κατηγορητήριό του ξεκινά με τις φράσεις: «Ουαί υμίν, Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί...»
Ρήσεις από το Ευαγγέλιο και την υμνολογία της ημέρας, που χρησιμοποιούμε στον καθημερινό μας λόγο:
- «Αποδότε ουν, τα Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ».
- «Αγαπήσεις τον πλησίον σου ως σεαυτόν». (Από τους ακρογωνιαίους λίθους της χριστιανικής διδασκαλίας)
- «Ουαί υμίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, οι διυλίζοντες τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνοντες».
- «Μη μείνωμεν έξω του νυμφώνος Χριστού» («μένω εκτός του νυμφώνος» είναι η έκφραση που χρησιμοποιούμε σήμερα).
Λαογραφία
Σε πολλά μέρη είναι γνωστό για την εβδομάδα των Παθών ένα επιγραμματικό στιχούργημα, με διάφορες κατά τόπους παραλλαγές:
Μεγάλη Δευτέρα - μεγάλη μαχαίρα
Μεγάλη Τρίτη - μεγάλη λύπη
Μεγάλη Τετάρτη - ο Χριστός εχάθη
Μεγάλη Πέμπτη - ο Χριστός ευρέθη
Μεγάλη Παρασκευή - ο Χριστός στο καρφί
Μεγάλο Σάββατο - ο Χριστός στον τάφο
Μεγάλη Κυριακή - μπαμ απο δω, μπαμ απο κει,
τρων' αρχόντοι και φτωχοί.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/87/72#ixzz3WUzLZvYh
Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας
-
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η επίθεση της ναζιστικής Γερμανίας κατά της χώρας μας εκδηλώθηκε στις 5:15 το πρωί της 6ης Απριλίου 1941 στα οχυρά της Θράκης και της Ανατολικής Μακεδονίας, 45 λεπτά πριν από την προβλεπόμενη ώρα, σύμφωνα με τη γερμανική διακοίνωση που είχε επιδοθεί νωρίτερα στον πρωθυπουργό Αλέξανδρο Κορυζή από τον γερμανό πρεσβευτή στην Αθήνα, πρίγκιπα Έρμπαχ. Επιδίδοντας το τελεσίγραφο, ο Έρμπαχ τόνισε στον Κορυζή ότι ο πόλεμος δεν στρεφόταν κατά της Ελλάδας, αλλά κατά της Αγγλίας, που είχε σπεύσει προς βοήθεια της χώρας μας με 62.000 άνδρες και μεγάλη αεροπορική δύναμη. Ο Κορυζής είπε το δεύτερο ΟΧΙ, αυτή τη φορά στην ιταμή ναζιστική πρόκληση. Η γερμανική επίθεση κατά της Ελλάδας αποτελεί συνέχεια του ελληνοϊταλικού πολέμου, που ξεκίνησε την 28η Οκτωβρίου 1940 με την ιταλική επίθεση στα ελληνοαλβανικά σύνορα.
Η γερμανική επίθεση είχε την κωδική ονομασία Μαρίτα και η εντολή για τη σχεδίασή της είχε δοθεί από τον Χίτλερ στις 13 Δεκεμβρίου 1940. Στόχος του γερμανού δικτάτορα ήταν η βοήθεια προς τον σύμμαχό του Μουσολίνι που ήταν στριμωγμένος από τους Έλληνες στην Αλβανία και η εξασφάλιση των νώτων του ενόψει της επικείμενης επίθεσής του στη Ρωσία (Επιχείρηση Μπαρμπαρόσα). Το σχέδιο Μαρίτα δεν αφορούσε μόνο την Ελλάδα, αλλά και τη Γιουγκοσλαβία, τις μόνες χώρες των Βαλκανίων, μαζί με την Τουρκία, που δεν είχαν συμμαχήσει με τον Άξονα.
Τον διμέτωπο αγώνα κατά της Γιουγκοσλαβίας και της Ελλάδας ανέλαβε η γερμανική 12η Στρατιά υπό τον στρατάρχη Βίλχελμ Λιστ, ο οποίος είχε στη διάθεσή του 680.000 άνδρες, 1.200 τανκς και 700 αεροπλάνα. Η χώρα μας παρέταξε 70.000 άνδρες στα οχυρά των ελληνοβουλγαρικών συνόρων, με επικεφαλής τον υποστράτηγο Κωνσταντίνο Μπακόπουλο, καθώς ο κύριος όγκος του ελληνικού στρατού μαχόταν τους Ιταλούς στην Αλβανία. Οι αγγλικές δυνάμεις έλεγχαν τον άξονα Τεμπών - Βερμίου, όμως το κέντρο του μετώπου ήταν ασθενές και η Θεσσαλονίκη ανοχύρωτη πόλη.
Η γερμανική επίθεση εκδηλώθηκε στο μέτωπο των ελληνοβουλγαρικών συνόρων κατά μήκος της λεγόμενης Γραμμής Μεταξά στην Ανατολική Μακεδονία και στα μεμονωμένα οχυρά του Εχίνου και της Νυμφαίας στη Θράκη. Ταυτόχρονα, γερμανικά αεροσκάφη βομβάρδισαν τον Πειραιά και τις ακτές έως τον Ναύσταθμο της Σαλαμίνας, προκαλώντας ανθρώπινα θύματα και τεράστιες ζημιές.
Η λεγόμενη Γραμμή Μεταξά είναι ένα φιλόδοξο οχυρωματικό έργο, στα πρότυπα της Γραμμής Μαζινό, που είχε κατασκευαστεί με πρωτοβουλία του δικτάτορα Ιωάννη Μεταξά, ως ασπίδα αποτροπής του βουλγαρικού κινδύνου. Μεγάλο θαυμασμό και έκπληξη είχαν προκάλεσε στους Γερμανούς επιδρομείς οι κρυφές έξοδοι, χωρίς όμοιες σε άλλη οχύρωση, το σχετικά χαμηλό κόστος και το μικρό διάστημα κατασκευής. Αν λάβει κανείς υπόψη ότι οι Γερμανοί δεν κατόρθωσαν να εντοπίσουν τα φατνώματα (θυρίδες) των οχυρών πριν από την έναρξη των επιχειρήσεων και ότι οι Βούλγαροι δεν γνώριζαν τίποτα, εντυπωσιάζει μέχρι και σήμερα η τεχνική απόκρυψη και παραλλαγή, η άριστη ποιότητα σκυροδέματος, η έλλειψη ειδικού οπλισμού οχύρωσης και η τέλεια προσαρμογή του οπλισμού του στρατού εκστρατείας.
Οι υπερασπιστές των Οχυρών (Νυμφαία, Εχίνος, Λίσε, Ιστίμπεη, Περιθώρι, Ρούπελ, Πυραμιδοειδές, Παλουριώνες κ.ά.) αμύνθηκαν σθεναρά για τρεις ημέρες στις αλλεπάλληλες επιθέσεις των υπέρτερων γερμανικών δυνάμεων. Κάμφθηκαν μόνο όταν οι τεθωρακισμένες γερμανικές μεραρχίες, μετά την αστραπιαία κατάρρευση του νότιου Γιουγκοσλαβικού μετώπου, εισέδυσαν στα Σκόπια και από την κοιλάδα του Αξιού πέρασαν τα ελληνογιουγκοσλαβικά σύνορα στις 8 Απριλίου, παρακάμπτοντας τη Γραμμή Μεταξά. Τα μεσάνυχτα της ίδιας μέρας τα γερμανικά στρατεύματα εισήλθαν στη Θεσσαλονίκη και κατέλαβαν την πόλη.
Οι υπερασπιστές της Γραμμής Μεταξά, περικυκλωμένοι πλέον, έλαβαν εντολή από τον αρχιστράτηγο Παπάγο να συνθηκολογήσουν (9 Απριλίου). Τον ηρωισμό τους αναγνώρισαν ακόμη και οι αντίπαλοί τους, με εκδηλώσεις θαυμασμού και τιμητικά αγήματα για τους αιχμάλωτους έλληνες μαχητές. Οι ελληνικές απώλειες σε όλο το μέτωπο της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανήλθαν σε περίπου 1.000 νεκρούς και τραυματίες. Οι αντίστοιχες γερμανικές ανήλθαν σε 555 νεκρούς, 2.134 τραυματίες και 170 αγνοούμενους, αριθμός που αντιστοιχεί στο μισό των συνολικών απωλειών τους στη διάρκεια της επιχείρησης Μαρίτα, γεγονός που καταδεικνύει το μέγεθος της ελληνικής αντίστασης.
Κατά τις επόμενες μέρες, η προέλαση των Γερμανών προς Νότο υπήρξε ραγδαία, με την κατάρρευση και του μετώπου της Αλβανίας. Έως τις 30 Απριλίου είχε καταληφθεί ολόκληρη η ηπειρωτική Ελλάδα και η χώρα βρέθηκε υπό τριπλή κατοχή: γερμανική, ιταλική και βουλγαρική.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/432#ixzz3WUzcGfXe
Η ιστορία της Eurovision
-
19ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Η Μαρινέλλα στη Eurovision
Ο 19ος Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision διεξήχθη στις 6 Απριλίου του 1974, φιλοξενήθηκε στο παραθαλάσσιο θέρετρο της Αγγλίας Μπράιτον και σηματοδοτήθηκε από το θρίαμβο των ABBA και την πρώτη εμφάνιση της Ελλάδας, που διένυε τους τελευταίους μήνες της επτάχρονης δικτατορίας.
Πήραν μέρος 17 χώρες, με μεγάλη απούσα τη Γαλλία που πενθούσε το θάνατο του προέδρου Πομπιντού. Η χώρα μας συμμετείχε για πρώτη φορά με το τραγούδι των Γιώργου Κατσαρού και Πυθαγόρα Κρασί, Θάλασσα και το Αγόρι μου, και ερμηνεύτρια τη Μαρινέλλα. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν δύο γνωστά ονόματα του διεθνούς πενταγράμμου, εκπροσωπώντας τις χώρες τους, η αγγλίδα Ολίβια Νιούτον-Τζον και η ιταλίδα Τζιλιόλα Τσινκουέτι.
Την πρώτη θέση πήρε η σουηδική συμμετοχή με το τραγούδι των ABBA Waterloo, στα ελληνικά Βατερλό, που μιλά για ένα κορίτσι που υπoκύπτει στη γοητεία ενός αγοριού, με τον σαρωτικό τρόπο που ο Μέγας Ναπολέων έχασε τη μάχη στο Βατερλό το 1815. Ήταν η αφετηρία μιας λαμπρής καριέρας για το σουηδικό συγκρότημα, με πολλά Νο1 και παγκόσμια φήμη, ό,τι το καλύτερο έχει να δείξει η ευρω-ποπ.
Η ελληνική συμμετοχή, ένα αξιοπρεπές ελαφρολαϊκό άσμα με έντονα τουριστικό χρώμα, απέσπασε την 11η θέση με επτά βαθμούς, τους οποίους μας προσέφεραν η Ολλανδία, η Πορτογαλία και η Σουηδία.
Η πορτογαλική συμμετοχή μπορεί να κατέλαβε τη 14η θέση, αλλά έμεινε στην ιστορία. Το τραγούδι του Πάουλο Ντε Καρβάλιο Ε Depois do Adeus χρησιμοποιήθηκε από τους πορτογάλους στρατιωτικούς ως σύνθημα για την έναρξη της λεγόμενης Επανάστασης των Γαρυφάλλων, που ανέτρεψε λίγες μέρες αργότερα τη λαομίσητη δικτατορία Σαλαζάρ.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/90/70#ixzz3WUzuBW9s
Ιωάννης Αλευράς
1912 – 1995
Πολιτικός και συνδικαλιστής από τη Μεσσήνη. Γεννήθηκε το 1912. Ξεκίνησε την καριέρα του ως τραπεζοϋπάλληλος. Γρήγορα ανέπτυξε συνδικαλιστική δράση και το 1955 υπήρξε ένα από τα ιδρυτικά μέλη της ΟΤΟΕ.
Το 1963 αναμίχθηκε με την πολιτική, εκλεγείς βουλευτής της Ενώσεως Κέντρου. Μετά τη μεταπολίτευση υπήρξε ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ, του οποίου υπήρξε βουλευτής επί σειρά ετών. Το 1981 εξελέγη πρόεδρος της Βουλής και στις 10 Μαρτίου 1985 ανέλαβε προσωρινός Πρόεδρος της Δημοκρατίας, μετά την παραίτηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή.
Η ψήφος που έδωσε στις 28 Μαρτίου για την οριακή εκλογή του αρεοπαγίτη Χρήστου Σαρτζετάκη στην Προεδρία της Δημοκρατίας, αμφισβητήθηκε από μερίδα συνταγματολόγων, με αποτέλεσμα να θεωρηθεί ως μη έγκυρη η εκλογή του από τη Νέα Δημοκρατία, που εκείνη την περίοδο ήταν στην αξιωματική αντιπολίτευση.
Στις 22 Φεβρουαρίου 1990 προτάθηκε από το ΠΑΣΟΚ ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αλλά η κυβερνητική πλειοψηφία της Νέας Δημοκρατίας επανεξέλεξε τον Κωνσταντίνο Καραμανλή.
Ο Γιάννης Αλευράς διακρίθηκε τόσο ως συνδικαλιστής, όσο και ως πολιτικός, για το ήθος, την αγωνιστικότητα και το ασυμβίβαστο του χαρακτήρα του.
Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 83 ετών, στις 6 Απριλίου του 1995.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/99#ixzz3WV0gL2Ir
Η ιστορία του Post-it
Τα Post-it είναι αυτοκόλλητα χαρτάκια για σημειώσεις και υπενθυμίσεις. Χρησιμοποιούνται ακόμη και ως σελιδοδείκτες. Αν και σήμερα κυκλοφορούν σε διάφορα χρώματα και μεγέθη από πληθώρα κατασκευαστών, τα αυθεντικά της εταιρείας 3M έχουν χρώμα καναρινί, σχήμα τετράγωνο και μέγεθος 76 τετραγωνικά χιλιοστά.
Η ιστορία του Post-it ξεκινά το 1968, όταν ο χημικός της αμερικάνικης πολυεθνικής 3M Σπένσερ Σίλβερ (γεν. 1941) δημιούργησε μια συγκολλητική ουσία, η οποία μπορούσε να ξαναχρησιμοποιηθεί χωρίς να αφήνει ίχνη και σημάδια. Επί πέντε χρόνια ο Σίλβερ προσπαθούσε να προωθήσει την εφεύρεσή του μέσα στην 3Μ, αλλά εις μάτην.
Το 1974 ο συνάδελφός του στην εταιρεία Αρτ Φράι (γεν. 19 Αυγούστου 1931), χημικός και ο ίδιος, αλλά και ψάλτης στην εκκλησία της γειτονιάς του, εκνευρισμένος που οι σελιδοδείκτες του υμνολογίου του κατέληγαν συχνά στο πάτωμα, θυμήθηκε την εφεύρεση του Σίλβερ. Θα ήταν ό,τι έπρεπε για να στερεοποιεί τους σελιδοδείκτες του, έχοντας όμως παράλληλα τη δυνατότητα να τους ξεκολλάει ανά πάσα στιγμή, χωρίς να προκαλείται φθορά στο βιβλίο.
Ο Φράι προώθησε την ιδέα του στα ανώτερα κλιμάκια της 3Μ και πήρε το πράσινο φως για την υλοποίησή της. Μετά από πειράματα αρκετών εβδομάδων, παρουσίασε ένα αυτοκόλλητο κίτρινο χαρτάκι με την κολλητική ουσία του Σίλβερ στο πάνω οπίσθιο μέρος, το οποίο είχε την ιδιότητα να αποκολλάται χωρίς να αφήνει σημάδια στην επιφάνεια του αντικειμένου στο οποίο ήταν προσκολλημένο, ακόμη και εάν η επιφάνεια δεν ήταν λεία. Το χαρακτηριστικό καναρινί χρώμα επιλέχθηκε τυχαία, όταν κατά την πρώτη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε χαρτί καναρινί χρώματος, που βρέθηκε πεταμένο στον κάλαθο των αχρήστων.
Το 1977, η 3M το κυκλοφόρησε δοκιμαστικά σε τέσσερις πόλεις των ΗΠΑ με την επωνυμία Press ’n’ Peel, με απογοητευτικά αποτελέσματα. Τον επόμενο χρόνο πραγματοποίησε μια ακόμη δοκιμαστική κυκλοφορία στην πόλη Μπόιζ του Άινταχο και το 95% των ανθρώπων που το χρησιμοποίησαν δήλωσαν ότι θα το αγοράσουν.
Στις 6 Απριλίου 1980 κυκλοφόρησε επισήμως στην αγορά των ΗΠΑ με την επωνυμία Post-it Notes, η οποία αποτελεί έκτοτε σήμα-κατατεθέν της 3Μ. Τον επόμενο χρόνο άρχισε η διάθεσή του στον Καναδά και την Ευρώπη. Χρόνο με τον χρόνο καθιερώθηκε στη συνείδηση των χρηστών μέχρι του σημείου η ονομασία Post-it να χαρακτηρίζει μια κατηγορία προϊόντων. Στη δεκαετία του '90, όταν έληξε η πατέντα της 3M και άλλες εταιρείες άρχισαν να δραστηριοποιούνται στην αγορά του προϊόντος, όπως η BIC με τα Sticky Notes.
Τα Post-it έχουν χρησιμοποιηθεί ως υλικό από εικαστικούς καλλιτέχνες για τη δημιουργία έργων τέχνης. Το 2000, τα εικοσάχρονα του Post-it, γιορτάστηκαν με τη δημιουργία έργων τέχνης πάνω στα καναρινί αυτοκόλλητα χαρτάκια. Το έργο του αμερικανού ζωγράφου Ρόμπερτ Κίτγε (1932-2007) πουλήθηκε σε φιλανθρωπική δημοπρασία αντί 769 ευρώ, γεγονός που το κατέστησε ως το πιο ακριβό Post-it.
Η σύγχρονη τεχνολογία έχει δημιουργήσει τα ψηφιακά Post-it, όπως τα Post-it Brand Software Notes της 3M, τα Stickies της Apple και τα Sticky Notes της Microsoft για τα Windows 7.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/506#ixzz3WV0vyba8
photolidoriki.blogspot.com
Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΞΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΛΙΔΟΡΙΚΙ
Τρίτη
7/4
03:00
84%
4 Μπφ Δ
24 Km/h
ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
09:00
72%
ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
15:00
55%
ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
21:00
69%
3 Μπφ Δ
16 Km/h
ΑΡΑΙΗ ΣΥΝΝΕΦΙΑ
ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ
Επειδή οι Λάκκες μας έπεφταν κομμάτι..μακριά , βολευόμασταν και με το προαύλιο των σχολείων …
Μεγάλη Δευτέρα σήμερα , φίλοι μου , τα σχολεία κλειστά για 15 μέρες , τα σχολικά βιβλία καταχωνιασμένα , κι’ αρχίζει το..μαθητικό αραλίκι , ποιος στη χάρη των μαθητών , έτσι νοιώθαμε και εμείς , τον παλιό καλό καιρό , όταν ήμασταν μαθητές ..όταν έμπαινε το Μεγαλοβδόμαδο , όλη τη μέρα μας την περνούσαμε στο γήπεδο , παρέα με μια μπάλα , ξέρετε εκείνες με το ..” λαιμό “ που ήταν και χιλιομπαλωμένη απ’ τον τσαγκάρη , γιατί..πέταγε “ βυζί “ και έμοιαζε περισσότερο με..πεπόνι παρά με μπάλα , αλλά τι μας ένοιαζε εμάς , μπάλα ΄να είναι κι’ότι να’ ναι..
Επειδή οι Λάκκες μας έπεφταν κομμάτι..μακριά , βολευόμασταν και με το προαύλιο των σχολείων , αν και το αποφεύγαμε κάπως , γιατί ήταν σε ακτίνα..επιρροής των μανάδων μας που κατέφθαναν με τα..πουρναρόκλαδα ..
Είχε όμως και τα..βάσανά του και το Μεγαλοβδόμαδο , έπρεπε βλέπεις κάθε βράδυ να πηγαίνουμε στην εκκλησία , για να μας βλέπουν οι μανάδες μας , που μας ..” αναζητούσαν “ γιατί ήξεραν πολύ καλά , πως απ’ την μία πόρτα της εκκλησίας μπαίναμε κι’ απ’ την άλλη ..βγαίναμε , και χαζοπαίζαμε στο προαύλιο , μπαίνοντας που και που για να μας βλέπουν ....
Το μεγάλο δε βάσανο ήταν την Μεγάλη Πέμπτη , που διαβάζονταν τα “ δώδεκα ευαγγέλια “ και η λειτουργία κρατούσε πολλή ώρα ..αλλά και τότε το.. “ βολεύαμε “ το πράγμα , μπαίναμε μέσα , μας έβλεπαν οι..” φύλακές “ μας , ρωτάγαμε και σε ποιο ευαγγέλιο βρισκόμαστε , βγαίναμε έξω και υπολογίζαμε πότε πρέπει να ξαναμπούμε ..κι’ αυτό γινόταν μέχρι να φτάσουμε στο τελευταίο ευαγγέλιο , βέβαια το βράδυ στο σπίτι , περνάγαμε από..” ιερή εξέταση “ , αλλά εμείς την τρέλα μας την κάναμε ..
Αυτά όλα σκέφτομαι φίλοι μου αυτές τις μέρες , και δεν σας κρύβω , πως..” ζηλεύω “ τους μαθητές , αλλά μόνο στις περιόδους των…”ΔΙΑΚΟΠΩΝ “….
Καλό σας μεσημέρι και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΚΑΛΑ …
Απ’ το “ Λιδωρίκι “ με αγάπη ….Κ.Κ.-
No comments:
Post a Comment