Ο ..αρχιαεροναυπηγός μας Νίκος Πέτρου επί το…έργον
ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΥΡΙΑΝΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟΠΟΛΕΜΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΙΣ 12 ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΑΒΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΊ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΙΚΟ ΕΘΙΜΟ
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Λιδορίκι,εκεί τέλειωσα και το Γυμνάσιο.Σπούδασα Πολιτική Επιστήμη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και εργάσθηκα στην Α.Τ.Ε , από το 1965 μέχρι το 1997 , οπότε και συνταξιοδοτήθηκα.
No comments:
Post a Comment