25.5.15

ENA..KAΠΟΙΟ ΔΑΚΡΥ …

 

Τούτο το δάκρυ , το φτωχό μου , το Μαγιάτικο ,

που κύλησε , στο φως του φεγγαριού ,το χρυσωμένο ,

ήταν το πιο’ μορφό μου δώρο , το γιορτιάτικο

από ένα άγνωστο , θλιμμένο αερικό , αγαπημένο .

 

*********

 

Χανόμαστε οι άνθρωποι , στ’ ατέλειωτα τα πέλαγα ,

πλούτο και δόξα κυνηγώντας , μεγαλεία.. να γνωρίσουμε ,

κι’ όμως δυo λέξεις φτάνουν , απ’ της γης τα πέρατα ,

δυo λέξεις τρυφερές , για να μας κάνουν να δακρύσουμε……K.K .-

 

Λιδορίκι 22 05 07 .

ΣΥΛΛΟΓΗ : ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ  ΣΤΗ  ΖΩΗ

Λιδορίκι  2010

 

     Προχθές  στη  γιορτή  μου  φίλοι  μου , δέχτηκα  πολλά  πάρα  πολλά ευχετήρια  τηλεφωνήματα  από  φίλους  αγαπητούς  , συγγενείς  αλλά  και  από  γνωστούς  απλά , με  τους  οποίους  διατηρούμε  κάποια  σχέση ..

   Έλαβα  όμως  και  ένα e-mail , από  έναν  αγαπητό  φίλο που  με   κατασυγκίνησε και  νε  γύρισε  οχτώ  χρόνια  πίσω , στη  γιορτή  μου  του  2007 , που  ήμουνα  στο  χωριό  μας , κάνοντας  προσπάθειες  μήπως  και  γίνει  κάτι  με  τη  Λιδορικιώτικη  μπάντα , αλλά  δυστυχώς  ήμουνα  τόσο απελπισμένος  που  ούτε  με  ένοιαζε για  το  ό,τι ήταν οι  γιορτή νου , είχαν μάλιστα  αναρτήσει και  ένα κείμενο που  λίγο πολύ..πρόδινε την  ψυχική  μου διάθεση και  κατάσταση ..

   Όπως  λοιπόν  καθόμουν στον υπολογιστή  και  έγραφα , πήρα  ένα  ευχετήριο  μήνυμα  που με ..ταρακούνησε , ήταν από  μια  κυρία  απ’ τη  Γερμανία  που  έμπαινε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΙ -  ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ  “ ΛΙΔΩΡΙΚΙ “ και  βέβαια  μου  έστελνε  και  διάφορα  μηνύματα , σχολιάζοντας  ποιήματά μου , που  της  άρεσαν  πολύ , και  το  μήνυμα εκείνης  της  βραδιάς  της  γιορτής  μου , μου  ήρθε  σαν  το..μάννα  εξ  ουρανού ..

   Βγήκα για  λίγο  στο  μπαλκόνι , με ..χτύπησε   ο  καθαρός  αέρας  έπαιξα  για  λίγο  με  το..λιγοστό  φεγγάρι που υπήρχε πάνω  απ’ την..Πλέσσιβα , και  έστειλα το  παραπάνω  ευχαριστήριο ποιηματάκι στο  “ ΑΕΡΙΚΟ “ , έτσι  υπέγραφε η  κοπέλα  απ’ την  Στουτγκάρδη…

   Όταν  λοιπόν  παίρνω κάποιο  μήνυμα  αγάπης , που  με  συγκινεί  ιδιαίτερα , ΘΥΜΑΜΑΙ  ΑΥΤΌΜΑΤΑ  ΤΟ  ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ  21  ΜΑΪΟΥ  2007 …που  ένα  “ αερικό “ απ’ τη  Γερμανία κατάφερε  να  με..ζωντανέψει ..

      Καλό  σας  βράδυ να  περνάτε  όλοι  σας  καλά ….Κ.Κ-

No comments: