26.5.07

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ.....25....

Μαύρη νύχτα πέρασα απόψε , αγαπημένοι μου φίλοι , μαύρη κι' άραχνη , κι' όμως ξεκίνησε τόσο όμορφα η βραδιά , τόσο ωραία , είδα τις ειδήσεις μου ( από νωρίς μέχρι...αργά ) , διασκέδασα με τους παραθυράκηδες , αυτούς ντε , που βγαίνουν στα παράθυρα και μας λένε το μακρύ και το κοντό τους , γέλασα με την ψυχή μου , με τα χάλια μας , και αφού επείσθην ότι όλα βαίνουν καλώς...σκέφτηκα ότι είναι καιρός να γίνω κι' εγώ , όπως τόσοι...άλλοι , ενεργός πολίτης , πως όμως ; ουδέν απλούστερον....διαβάζοντας Δημοτικό Παλμό , ναι διαβάσατε πολύ καλά , Δημοτικό παλμό , θα ρωτήσετε , και με το δίκιο σας , καλά βρε φίλε πως σούρθε , μεσάνυχτα Παρασκευής , στο μυαλό το φάρμακο της ...ενεργητικότητας ;'ετσι στα καλά καθούμενα ; όχι φίλοι μου , τόχω διαβάσει πολλεεεεεές φορές και το εμπέδωσα , που ; μα φυσικά στον Δ.Π , το λέει πεντακάθαρα " Ενεργός πολίτης είναι ο ενημερωμένος Δημότης ", θα μπορούσα εγώ , ένας ταπεινός Δημότης , ν' αμφισβητήσω τη ρήση της Δημοτικής Αρχής ; αν είναι δυνατόν....

Έψαξα λοιπόν , τάκανα όλα άνω-κάτω και τελικά βρήκα το φάρμακό μου , ένα φύλλο του Δ.Π , το 19ο , βέβαια λίγο παλιό - του 2006 - αλλά δεν με πείραζε αρκεί νάκανε..δράση , γιά καλό όμως και γιά κακό , κοίταξα και γιά ημερομηνία λήξης , από φόβο μη και με..θερίσει , δεν είδα να λέει τίποτα σχετικό , κι' άρχισα την ...θεραπεία μου....

Έν αρχή είν'...οι φωτογραφίες του κ. Δημάρχου , φτυστός ο.. Ομάρ Σαρίφ στο Λώρενς της Αραβίας , του κ. Ανδρεουλάκου , του κ . Μπούγα και άλλες πολλές και διάφορες , και έτσι όπως έψαχνα με αγωνία , κεραυνοβολήθηκα , διαβάζοντας μέ...συγκίνηση το βαρυσήμαντο , πραγματικά ( ανυπόγραφο ) άρθρο-γλωσσολογοετυμολογική μελέτη : " Αποκαταστάθηκε μιά Ανιστόρητη Ανορθογραφία¨...

Πάγωσα , γιά κοίταξε , λέω , οι άνθρωποι κατάλαβαν τα λάθη τους , το γκρέμισμα της έρμης της βρυσούλας , το έκτρωμα-βρύση στον πλάτανο , το χάλι του Σερεντέλη , το απέραντο σκουπιδαριό , το οικοδομικό ..έκτρωμα στον κεντρικό δρόμο...και προχωράνε σε...αποκατάσταση , μπράβο τους κι' εμείς , οι άθλιοι τους είχαμε ..παρεξηγήσει ...

έννοιωσα ντροπή , η πρώτη σκέψη μου ήταν να πάω εκείνη τη στιγμή και να τους ζητήσω...συγγνώμη , έστω και ...αναδρομικά...έν τω μέσω της...νυκτός...

Το άφησα όμως γιά την άλλη...μέρα και συνέχισα τη μελέτη κι' αμέσως διαπίστωσα , με λύπη μου , πως τζάμπα πήγα τόσα χρόνια στο σχολείο και ταλαιπωρήθηκα , και τι έμαθα ; πως ανιστόρητοι είναι...συνήθως οι..άνθρωποι , μέγα λάθος , αγαπημένοι μου φίλοι , εδώ με απόφαση της Δημοτικής μας Αρχής ( και τα σκυλιά ..δεμένα ) , αποδεικνύεται περίτρανα πως ανιστόρητη μπορεί κάλλιστα να είναι και η...ανορθογραφία , όπως το διαβάζετε , προσπάθησα να επικοινωνήσω , επιτόπου..., μέ τον κ. Μπαμπινιώτη να του ζητήσω να μου επιστρέψει τα 50 e που πλήρωσα , πρόσφατα , γιά το λεξικό του , που απεδείχθη άχρηστο , αλλά το τηλεφωνό του δεν απαντούσε , ήταν βέβαια περασμένα μεσάνυχτα...

Γιά να ηρεμήσω ακολούθησα την τακτική του...μετρήματος , θα μετρήσω , σκέφτηκα προβατάκια και γιδούλες , θα καλμάρω και θα με πάρει κι' ο υπνος , που να βρώ όμως γιδοπρόβατα στα άγρια ..μεσάνυχτα , και τότε μούρθε η φαεινή...ιδέα , δεν μετράω καλύτερα φωτογραφίες απ' τον Δ.Π ; έψαξα , βρήκα καμμιά δεκαριά φύλλα κι' άρχισα τη..θεραπεία ....

Είχα φτάσει στις 118 , έννοιωθα ήδη αρκετά χαλαρωμένος , ας ρίξω , σκέφτηκα , μιά ματιά και τότε ..κεραυνοβολήθηκα ( γιά δεύτερη φορά ) , λαβάτωσα ο άνθρωπος , τότε μόνο κατάλαβα γιατί όλα πήγαιναν ( και πηγαίνουν ) στραβά , τόσα χρόνια σ' αυτό τον τόπο , ναι φίλοι μου , η Δ.Α βρήκε την αιτία της ..χρόνιας και διαρκούς...κακοδαιμονίας μας , και ποιά ήταν ; μα φυσικά αυτό το τρισάθλιο < ο> όμικρον , που ποιός ξέρει ποιοί ...κακόβουλοι εχθροί του Λιδορικιού , τόβαλλαν στ' όνομα του , αντί του < Ω > , δημιουργώντας ανεπανόρθωτες βλάβες στο πολιτικοκοινωνικοοικονομικοθρησκευτικο ( ωχ..μπερδέυτηκε η γλώσσα μου ) σύστημα διακυβέρνησης του Δήμου μας με τις ...γνωστές ολέθριες..επιπτώσεις , ας είναι καλά οι άνθρωποι γιά τη ..διάγνωση και τη ..θεραπεία ..φυσικά...
Φαντάσου , φίλε μου , ένα τόσο δα γραμματάκι , ένα κουλουράκι , μιά σταλίτσα και μας παιδεύει , εξ απ' ανέκαθεν , που λένε κι' οι γραμματιζούμενοι , ματαξαναταράχτηκα , αλλά στη σκέψη ότι το..κακό τώρα πιά..ξορκίστηκε , καλμάρησα και κοιτάζοντας το ρολόι που έλεγε 2 και 12 ( πρωί γαρ ) , πήρα τον Δ.Π να ρίξω μιά ματιά να ζαλιστώ , μήπως και κοιμηθώ .
Απάνω που άρχιζα να γλαρώνω , ώωωπα ..να και η χαριστική βολή , τρίτωσε το κακό , τι βλέπαν τα μάτια μου , δεν το πίστευα , τρελλάθηκα διαβάζοντας πως 1200-1300 χρόνια πρίν μας έλεγαν Λιμοδωριείς και..Λιμολιδορικιώτες , άκουσον...άκουσον φίλε μου ρεζιλίκια , άντε τώρα , μετά από αυτό το σοκ να κοιμηθώ , φανταζόμουνα τον εαυτό μου να περνάω στην πλατεία Κολωνακίου , και να με φωνάζουν από απέναντι εεεε Λιμολιδορικιώτη ...ελάτε στη θέση μου , αμ τομ άλλο ; σκεφτόμουνα τα παιδιά μου , τότε το 800 μ.χ , να πηγαίνουν στο σχολείο και να τα βρίζουν οι συμμαθητές τους , να τα λένε Λιμολιδορικιωτάκια και Λιμοδωριείς , οποία εντροπή και καταισχύνη , κάλλιο νάμπαινα σαράντα οργιές μεσ' τη γης , πούλεγε κι' ή μακαρίτισσα η μάνα μου , τι την ήθελα τέτοια ζωή ...μαύρη και σκότεινη....
Προσπάθησα να ηρεμήσω , έκανα βαθειές εισπνοές , έκανα προσευχές , και τι δεν έκανα μα το μυαλό μου εκεί...στους Λιμολιδορικιώτες , 'οπως λέμε τώρα μερικούς...λιμοκοντόρους ..μεγάλη η προσβολή , ευτυχώς Θεέ μου , που βρέθηκαν αυτοί οι άγιοι άνθρωποι και αποκατέστησαν την αξιοπρέπειά μας , την υπόληψή μας , θα μπορούμε να περπατάμε στο δρόμο με το κεφάλι ψηλά , τέρμα τα ρεζιλίκια και οι ντροπές , μιά καινούργια ζωή αρχίζει για μας πιά , μιά ζωή χωρίς όμικρον και παραμύθια , μιά υπέροχη ζωή με Ω-μέγα .
Ήρεμος πιά , ανακουφισμένος , μετά από τόσα που τράβηξα , Παρασκευόβραδο , έπεσα να κοιμηθώ , όοοοχι τώρα δεν θα μετρήσω φωτογραφίες , θα πιώ 2-3 βάλιουμ των 20 ( διά πάσα ενδεχόμενον ) και καλό μου ύπνο....όσο για το όνομα του χωριού μας , θα το συζητήσουμε μιά άλλη μέρα...
Τι νύχτα κι' αυτή Θεέ μου.......

No comments: