27.5.07

Η ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ...ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΜΑΣ....

Καλό μου αερικό , οι ευχές σου έπιασαν , άρα ήταν απ' την..καρδιά σου , πράγματι σήμερα το Λιδορίκι είχε μιά υπέροχη μέρα κι' ένα ακόμα πιό όμορφο - γλυκό βραδάκι , αποτέλεσμα...να μείνουν πίσω τα...γραπτά , δεν πειράζει όμως κι' αύριο μέρα είναι ....
Ελπίζω και εύχομαι ολόψυχα να πέρασες κι' εσύ , και να περνάς πάντα , όμορφα , ένα αερικό έχουμε πρέπει να το...προσέχουμε , επ' ευκαιρία , χθες πήρες...απουσία....καλό σου βράδυ..

Αινιγματικέ μου φίλε Ιωάννη , διαβάζω με πολλή προσοχή τα κατά Ιωάννην...μηνύματα και σ' ευχαριστώ , όσο γιά την συμπαθέστατη...ανορθογραφία σου , νομίζω πως είναι αναπόσπαστο κομμάτι , απόλυτα συνταιριασμένο , με τα αποκρυπτογραφικά σου σχόλια , και πάλι σε ευχαριστώ και σου εύχομαι ένα όμορφο βράδυ .

Λιδορικιώτη μου , Χ.Π , δυστυχώς το βράδυ της Παρασκευής δεν είχαμε internet και η καθυστέρηση μου ανέτρεψε το πρόγραμμα , πάντως μέσα στην εβδομάδα θα εκπληρώσω την υπόσχεσή μου , θάχουμε μιά όμορφη Λιδορικιώτικη ιστορία , λίγη υπομονή...

Αγαπημένοι φίλοι , Κατερίνα και Κώστα , απ' το Norman Oklahoma , με μεγάλη χαρά έμαθα από χωριανό μας , που σας γνωρίζει , τις υπέροχες επαγγελματικές δραστηριότητες σας , καμαρώνω και εγώ γιά σας , γιατί ( δεν το κρύβω ) η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη , που δυστυχώς έμεινε ...αλύτρωτη , αν το καλοκαίρι έλθετε στην πατρίδα , θάταν μεγάλη μου χαρά να σας γνωρίσω , να περνάτε καλά..και καλή αντάμωση .

Καλέ μου φίλε , Ι.Κ , δεν τα πολυκαταφέρνω με τον Η/Υ γι' αυτό και δεν κατάφερα να...αποκαταστήσω την μετρική ανωμαλία του "Περιμένοντας το χειμώνα " , δεν σου κρύβω ότι με απασχόλησε πολύ το πρόβλημα και με στενοχώρησε , αλλά πέσαμε στην αργία του τριήμερου βλέπεις , από Τρίτη θα ζητήσω σχετική...βοήθεια , για τα καλά σου λόγια σ' ευχαριστώ , νάσαι πάντα καλά .

Βαρουσιώτη ..Νοσταλγέ , μην γκρινιάζεις ..θα βάλω τις όμορφες φωτογραφίες που ζητάς , δυό χέρια έχω , τι να πρωτοκάνω , αυτό τον καιρό έχω φόρτο εργασίας φτιάχνω , βλεπεις , και το...περιβόλι μου , να τρώμε αγνά ζαρζαβατικά το καλοκαίρι , λίγο τόχεις....

1 comment:

~Αερικό~ said...

Κύριε Καψάλη με τα πανέμορφα κείμενα και ποιήματα, είμαι οπαδός της κοπάνας. Συγνώμη που απουσίασα απο το μάθημα. Μη μου βάλετε κακό βαθμό.Χαχα. d(*_*)b Γράφετε υπέροχα!! Να είστε καλά εκεί στο Λιδωρίκι ή Λιδορίκι.