22.5.07

ΕΚ...ΒΑΘΕΩΝ...

Καλό μου αερικό , σήμερα πήρα το πιό όμορφο δώρο γιά τη χθεσινή μου γιορτή , τα συγκινητικά σου λόγια , σ' ευχαριστώ... με ένα..κάποιο...δάκρυ...
Γιά την ιστορία σου αναφέρω , ότι αν θέλεις μπορεις να μπείς και στην άλλη μου σελίδα , ( ΜΕ..ΜΙΣΟΚΛΕΙΣΤΑ..ΜΑΤΙΑ..) .που είναι αυστηρώς ...ακατάλληλη γιά...πεζούς , αφορά μόνο τους...ονειροταξειδευτές...η διεύθυνση είναι : kkapsalis.blogspot.com. Σ' ευχαριστώ , θερμά , και πάλι , με συγκίνησες....

Η ταπεινή αυτή σελίδα , καλέ μου φίλε η φίλη Ι.Κ , είναι πολύ..νεότερή μου , δεν έχει κλείσει ακόμα ούτε...εξάμηνο , κι' αν είσαι απ' τα μέρη μας , με μεγάλη χαρά θα φιλοξενήσει δημιουργίες - συνεργασίες δικές σου αλλά και άλλων , φίλων - αναγνωστών, αναμένομεν....

Αγαπημένοι φίλοι , απ' το Νόρμαν , τη Στουτγάρδη , το Λονδίνο , το Λιθροδόντα , την Κίνα ,την Αυστραλία , το Μεξικό , την Αφρική...και απανταχού της γης , γράψτε μας γιά την εκεί ζωή σας , στείλτε μας φωτογραφίες από εκδηλώσεις και γιορτές , αδέρφια είμαστε....

Απόψε , αγαπητέ μου Κώστα Π.. απ' το Σικάγο , είναι βραδυά..εξομολογήσεων , ανοίγουμε τις...καρδιές μας , οι γκρίνιες και τα...παράπονα δεν έχουν θέση , έχουμε καιρό μπροστά μας να τα λέμε...χρόνια σου ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ .

1 comment:

~Αερικό~ said...

Χρόνια πολλά εκ των υστέρων Κύριε Καψάλη. Επισκέφτηκα και την άλλη σας σελίδα. Μπορεί να γίνομαι κουραστική μα θα επαναλάβω πως γράφετε μοναδικά. Να είστε καλά.