7.5.07

Η ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΜΑΣ....

Καλό μου " Αερικό " σ' ευχαριστώ γιά τα ζεστά σου λόγια , ομολογώ πως πρώτη φορά στη ζωή μου έχω ..επικοινωνία μ' ένα πραγματικό...αερικό κι' αυτό με συναρπάζει , κάτι μου λέει ότι είσαι απ' τα καλά...αερικά που καμμιά φορά γίνονται και φύλακες άγγελοί μας , έτσι τουλάχιστον μας λέγαν στο χωριό μας , όταν ήμασταν παιδιά . Βέβαια , δεν σου κρύβω ότι μας έλεγαν , επίσης τότε οι μεγαλύτεροι , πως όσοι βλέπουν αερικά είναι..αλαφροίσκιοτοι , τουτέστιν...φευγάτοι , να λοιπόν που δεν είχαν δίκιο γιατί υπάρχουν πράγματι αερικά και μάλιστα πολύ-πολύ ευγενικά και...ευαίσθητα .

Φίλε μου " Αυστραλέ " και σένα σ' ευχαριστώ γιά τις ευχές και τα καλά σου λόγια . Δεν ξέρω το γιατί , αλλά διαβάζοντας τα ιντερνετικά μηνύματά σας νοιώθω μιά ξεχωριστή , μιά αλλοιώτικη χαρά , ίσως γιατί μπορώ και φτιάχνω μόνος μου τη φυσιογνωμία σας , να σας φαντάζομαι όπως εγώ θάθελα να είστε και ( διατί να το κρύψωμεν άλλωστε ) σας θεωρώ ...παλιούς καλούς μου φίλους , λες και γνωριζόμαστε και μάλιστα από..χρόνια , όμορφα δεν είναι ;

Δυστυχώς αγαπητέ μου χωριανέ , Π.Κ , η κατάσταση της καθαριότητας στο χωριό μας παραμένει πάντα και..σταθερά κάτω απ' το ...μηδέν . Πριν από 2 μήνες περίπου είχαμε κάνει ένα ..οδοιπορικό στους δρόμους και τα σοκάκια μας , και είχαμε μάλιστα δημοσιεύσει και σχετικές φωτογραφίες , από μιά πρόχειρη βόλτα που κάναμε πάλι τώρα διαπιστώσαμε..αυτουπρουσώπους , πως τίποτα δεν έχει αλλάξει , όλα είναι όπως και πρίν , όσο γιά την ..επανίδρυση της βρυσούλας , έχει πράγματι προγραμματιστεί αλλά...θα γίνει με την επανίδρυση του...Κράτους , που όπου νάναι...αρχίζει , ολίγη υπομονή ...αχάριστοι...

Παλιοσυμμαθητή μου , δυστυχώς , αυτά που μου γράφεις ( περί προτομών κλπ ) τάκουσα κι' εγώ στο χωριό και δεν σου κρύβω πως οργίστηκα , όπως κι' όλοι οι Λιδορικιώτες νομίζω , μου θυμίζει την παροιμία: εδώ ο κόσμος καίγεται κλπ...κλπ.
Πολύ μούλειψε το πασχαλιάτικο Λιδορίκι εφέτος αλλά δεν γινόταν να ανέβω , το ξέρω ότι έχασα , δεν χρειάζεται να μου το θυμίζεις όμως....

Όχι " Νοσταλγέ μου " η βιβλιοθήκη δεν λειτουργεί , απ' οσο γνωρίζω , προς το παρόν τουλάχιστον , αλλά έχουμε πληροφορίες από..έγκυρη πηγή ότι συντάσσεται (αρμουδίους ) μελέτη-πρόγραμμα ευρύτερης.. αναβάθμισης της πνευματικής ζωής της περιοχής μας ( σε βάθος και..πλάτος ) που θα ενταχθεί στο..ευρύτερο τετραετές πρόγραμμα μιάς φιλόδοξης και..ριζοσπαστικής αναβαθμιστικής πολιτικοκοινωνικής προσπάθειας που εντάσσεται , επί τέλους , στην γενικότερη...επανίδρυση του Κράτους , που ουσουνούπου...αρχίζει...
Άσχετο αλλά...καλό : αλήθεια..την ξέρεις την παροιμία που λέμε στο χωριό μας , πως τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι' επιδέξιους..... ;

Για το τι περιλαμβάνουν τα καλοκαιριάτικα πολιτιστικά...τριήμερα , φίλε " Λιδορικιώτη " , δεν έχουμε καμμιά πληροφορία , πάντως πιστεύουμε ότι θα σταθούν κι' αυτά στο...ύψος τους , όπως τόσα χρόνια....

No comments: