23.5.07

Α Υ Τ Ο Γ Ν Ω Σ Ι Α.....

Πως να σ’αντέξει , βρε καρδιά μου , το κορμί ,
έτσι , όπως είσαι εσύ φτιαγμένη ,
πονάς , λυπάσαι , αγαπάς , μα ούτε στιγμη ,
δεν σε θυμάμαι νάσαι ευτυχισμένη .

Σε έρημους δρόμους , πάντα μόνη περπατάς ,
και στου ονείρου , τα πελάγη ταξιδεύεις ,
όλοι τριγύρω σου γελούν , μα εσύ πονάς ,
αχ βρε καρδιά μου , πάψε πια να με παιδεύεις .

Του κόσμου οι πίκρες , μια δικιά σου ενοχή ,
κι’όλα τα δάκρυα των παιδιών , δικό σου δάκρυ ,
ζεις , βρε καρδιά μου , σε μια λάθος εποχή ,
σ’’ενα δικό σου κόσμο ζεις , σε κάποια άκρη . Κ .-

2 comments:

~Αερικό~ said...

"Ζεις , βρε καρδιά μου , σε μια λάθος εποχή, σ' ένα δικό σου κόσμο ζεις , σε κάποια άκρη". Έτσι ακριβώς νιώθω. Τα λόγια σας, λόγια ακριβά.

anemos said...

καρδια..κορμη...λυπι.. στιγμη.
εφτυχισμενη...
σε ερυμους δρομους..
πικρα ..ψεφτικα χαμογελα...

μακρια απο την πατρηδα.
βρεθεικα και εγω καπια στιγμη.
μα και τωρα που γηρισα σε ξενω κοσμο ζω,
μα δεν εχω ενοχες,
μονο πυκρα για το αυριο που κυβερνα το χθες..
να εισαι καλα αδερφε μου.
μου θιμησες την στουτκαρδη..και ολες τις γηρω εποχες.
σε εφχαρηστω.