15.3.09

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ..ΑΥΓΟ..ΦΑΓΙΑΣ…

 

Μιά φωτογραφία με τον Γιώργο , την εποχή της...αυγοφαγίας , έχουμε κάποιες...διαφορές , διαφέρουμε κατά..19...αυγά....

 

 

   Πρωτομαγιά 1951 !
   Το Ιο Σύστημα (!) Προσκόπων Λιδορικίου , μετά των...Λυκοπούλων του , θα πήγαινε ημερήσια ..μακρινή εκδρομή , με..αμάξι φυσικά , στους Δελφούς . Ποιός στη χάρη μας , από δυο-τρεις μέρες νωρίτερα , είχαν αρχίσει οι προετοιμασίες , να πλυθούν οι στολές , και φυσικά και τα..περιεχόμενά τους , νά'ναι όλα έτοιμα , και την παραμονή , η σχωρεμένη η μάνα μου ετοίμασε και το κάτι τις μας , περί..διά...φαί , που λένε , κεφτεδάκια , πατάτες τηγανιτές τυράκι , ψωμί και κάνα αυγό βραστό , φυσικά .
   Γιά μένα οχτάχρονο λυκόπουλο , πιά , ήταν η πρώτη εκδρομή μου με τους προσκόπους , και΄βάβαια ήταν μαζί , κηδεμόνας μου , ο αξέζαστος αδερφός μου ο Γιώργος , που ήταν πρόσκοπος , και παλιός μάλιστα .
   Τα ετοίμασε λοιπόν η μάνα μας , τά'βαλε σ' ένα κοφίνι , κάτι σαν...σακ-βουαγιάζ , που λέμε , και πρωί-πρωί , νύχτα σχεδόν , πήραμε τα συμπράγκαλά μας , και ξεκινήσαμε την ...αυτοκινητάδα μας...
   Φτάσαμε μετά από ώρες , στους Δελφούς , τότε Λιδορίκι-Δελφοί ήταν..μακρύ..μακρύ ταξείδι , μη κοιτάτε τώρα , τα αυτοκίνητα ήταν..άστα να πάνε , κι' οι δρόμοι ακόμα ..χειρότεροι , αλλά ποιός νοιαζόταν γι' αυτά , το ταξείδι μας έννοιαζε εμάς , το ταξείδι...
Πήγαμε λοιπόν στο Μουσείο , πήγαμε και στο στάδιο , είδαμε όλα τα αρχαία , και μπαιλντισμένοι απ' το περπάτημα και τη ζέστη , καταλήξαμε στο..στέκι της Πυθίας , στην Κασταλία .
   Εκεί , κάτω απ' τα πλατάνια και τ' άλλα δέντρα , και αφού ο ξεναγός μας είπε όσα έπρεπε , στρωθήκαμε στον ίσκιο , γιά ν' απολαύσουμε το περιεχόμενο του καλαθιού , που τόχε ο Γιώργος , φάγαμε τα κεφτεδάκια μας , τις πατατούλες μας , κατά...Μαμαλάκην , το τυράκι μας το ψωμάκι μας , και τέρμα....
   Το βραδάκι , γυρίσαμε με το καλό , η μάνα μας ήταν ακόμα στο μαγαζί , ο Γιώργος έφυγε με τους φίλους του κι' εγώ έκατσα στο μαγαζί με τη μάνα μου , γιά νατης διηγηθώ πως περάσαμε...
   Η πρώτη κουβέντα που μου είπε ήταν : έφαγες ; έφαγες κεφτέδες , έφαγες πατάτες ; α..τυράκι έφαγες ; και αυγά ...πόσα έφαγες ; εκεί εγώ ..έμεινα , αυγά δεν είχα δει καν , όχι να φάω κιόλας , και της λέω , καλά είχες βάλει αυγά ; γιατί , μου λέει η μάνα μου , δεν έφαγες αυγά , κανένα ; ρε μάνα δεν είχες αυγά , εγώ δεν είδα πουθενά στο καλάθι αυγά..κι ΄ημάνα μου η σχωρεμένη , γνωρίζοντας το...βιός της , πούλεγε κι' ο σχωρεμένος ο..Ελλάδας , μονολόγησε...α....το γκαμήλι , έφαγε 19 αυγά μοναχός του ...
   Εγώ δεν πολυκατάλαβα και τη ρώτησα , αν τελικά είχε βάλει μαζί μας αυγά η τα ξέχασε , κι' όταν μου είπε πως είχε βράσει 20 !! αλλά το ένε..ράισε , και δεν τόβαλε , κι' έβαλε τα 19....τάφαγε όλα το παλιογκαμήλι , τάφαγε ..όλα , και θα πάθει και τίποτα , τόσα αυγά....
Ξεκίνησε λοιπόν η τρυγόνα η μανα μας και πήγε στον Παπαδόπουλο το γιατρό , του είπε πως ο Γιώργος έφαγε 19 αυγά , και μην πάθει τίποτα , ο Παπαδόπουλος τη ρώτησε , και τώρα που είναι ο Γιώργος , είναι καλά ; η μάνα μου του απάντησε..μισομασημένα πως είναι στο..γήπεδο γιά ποδήλατο και..μπάλα , γέλασε ο Γιατρός , α..ρε Κικούλα , έχει ανάγκη ο Γιώργος ΄, τ' αυγά ...πάθανε , ο Γιώργος δεν έχει ανάγκη.……Κ.-

No comments: