18.3.09

TO ΣΠΛΗΝΑΝΤΕΡΟ..ΦΑΝΤΑΣΜΑ..


Μετά την ιστοριούλα με τα 19 αυγά , θυμήθηκα μιά άλλη υπεροχη ιστοριούλα που , όταν τη θυμάμαι πεθαίνω στα γέλια , κυριολεκτικά...διαβάστε τη...
Πάνε χρόνια , τώρα , είχαμε έρθει πλέον και μέναμε στην Αθήνα , ο Γιώργος , το...γκαμήλι , όπως τον έλεγε η μάνα μας , κι' εγώ , είχαμε παντρευτεί , είχαμε οικογένεια , αλλά μέναμε στην ίδια πολυκατοικία .
Η μάνα μου όποτε μπορούσε , πήγαινε και καμιά βολτούλα στο χωριό μας , καθόταν μερικές μέρες έτσι..για ..μυρωδιούλα , και γυρνώντας μας έφερνε και διάφορα Λιδορικιώτικα καλούδια , κάποια φορά λοιπόν που είχε πάει η μάνα μας στο χωριό , ο Γιώργος έταξε σε κάποιους φίλους του σπληνάντερα , Λιδορικιώτικα , πήρε τηλέφωνο τη μάνα , και της είπε να του φέρει τρία σπληνάντερα , αντί δύο , που της είχε πει από πριν , τελευταία μέρα όμως , φαίνεται η μανα μας δεν μπόρεσε να βρεί κι' άλλο ένα , γιατί είχε μεν παραγγείλει τρία , αλλά το ένα τόχε τάξει αυτή κάπου , κι' έτσι έφερε τα τρία σπληνάντερα , με την σκέψη μόλις έρθει να φέρει το ένα στο δικό μας σπίτι στο ψυγείο μέχρι να το δώσει .
Την ίδια μέρα που ήρθαν τα σπληνάντερα , ο Γιώργος ειδοποίησε τον ένα φίλο , που έμενε στο Παγκράτι και πέρασε και το πήρε το σπληνάντερό του , κι' έτσι απόμειναν δύο , κάποια στιγμή , ερχόμενη η μάνα μου στο σπίτι παίρνει και το άλλο σπληνάντερο , το δίνει όπου τόχε τάξει , και την άλλη μέρα , το βραδάκι , ήτθαν οι δυό φίλοι του να παραλάβουν το...μεζεδάκι , παρούσης βεβαίως της..μάνας μου , κάθισαν οι άνθρωποι λίγο , κουβεντιάσανε , κάποτε σηκώθηκαν να φύγουν , σηκώθηκε κι' ο Γιώργος να τους δώσει τα σπληνάντερα μ ανοίγει το ψυγείο και..τα χάνει , ήταν μόνο ένα σπληνάντερο , τάχασε , κατακοκκίνισε , δεν ήξερε τι να πεί , ανασκαλεύει όλη την κατάψυξη , αλλά το σπληνάντερο ήταν..μόνο..ένα , ήταν έτοιμος να ..εκραγεί , φωνάζει τη μάνα μου στην κουζίνα , πήγα κι' εγώ γιατί είδα πως κάτι δεν πήγαινε καλά , κι' εκεί φίλοι μου , συνέβη το απίστευτο , το ..απίθανο , το..ανεπανάληπτο : Καλά ρε μάνα , που είναι το σπληνάντερο ; τι έγινε ; ρωτάει ο Γιώργος έτοιμος να..εκραγεί , μέσα , του λέει η μάνα μου , φυσικά..φυσικά , μέσα στο ψυγείο είναι , που θες νάναι ; Ναι , μέσα είναι , ελλά είναι μόνο ένα , λέει ο Γιώργος , κατακόκκινος ..εξαγριωμένος , και η μάνα μου φυσικά και..ήρεμα , ναι ..ένα είναι , πόσα ήθελες νάναι...
..Καλά ρε μάνα θα με τρελλάνεις , πριν ήταν δύο σπληνάντερα , το άλλο τι έγινε ; αυτά όλα βέβαια γίνονταν και λέγονταν ενώπιον των..σπληναντεροπαραληπτών , εκεί πιά η μάνα μου έδωσε...ρέστα ...γυρνάει στο Γιώργο , κοιτώντας τον...και μισοκουνώντας το κεφάλι της , εκσφεδονίζει τη..θανατηφόρα , τη..δολοφονική..χαριστική βολή :... Αχ....μ'σόχαζε , το ίδιο το σπληνάντερο το είδες δυό φορές...!!!!!!
Το τι έγινε , είναι απολύτως..αδύνατο να το περιγράψω , όλοι οι παρόντες στο..σκηνικό , καγελο...ποιηθήκαμε...πέσαμε..ξεροί , κι' ακόμα ..γελάμε..φυσικά... …..K.-

No comments: