28.11.15

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ ΜΑΣ …!!

Μκάκα

  Ο  Ταμτάκος αγαπημένοι  μου  φίλοι , έχει  κατέβει στο κέντρο της  Αθήνας  για   ψώνια με  την..ταμτάκαινα , αφού  τελείωσαν τις  δουλειές  τους , σταματάνε  ένα  ταξί για  να  τους  πάει  στο  αεροδρόμιο ..

   Αδερφέ , λέει στον  ταξιτζή , είσαι  ελεύθερος ; μάλιστα  του απαντάει ο  ταξιτζής , και δεν μου  λες πόσα  θέλεις  να  με  πας στο  αεροδρόμιο ;

   Ε..τι να  σου  πω , ό.τι  γράψει  το  ρολόι ,  άσε  τώρα  τα  ρολόγια  και  πες μου , πόσα  λεφτά  θέλεις  για να  δω  αν  μου  φτάνουν , έ..καλά , υπολόγισε  35 ευρώπουλα  περίπου ..του λέει  ο  ταξιτζής ..

   Και  δεν  μου  λες , ρωτάει  ο  Ταμτάκος , άμα  πάρουμε και  τη  γυναίκα  μου  πόσα  παραπάνω  θα  μου  πάρεις ;

  Ε..τι να  σου  πάρω  παραπάνω για τη  γυναίκα  σου , τίποτα ..

  Και  ο  Ταμτάκος  γυρίζοντας  στη  γυναίκα  του : Είδες  ..μωρή , που στο  λέω  και  όλο  με..βρίζεις ;

  ΤΙΠΟΤΑ  ΔΕΝ  ΑΞΙΖΕΙΣ , ΤΟ  ΛΕΕΙ  ΚΙ’ Ο..ΤΑΞΙΤΖΗΣ…

   www.lidoriki.com

No comments: