17.12.13

ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ;

 

Χειροπέδες στο Μ. Λιάπη – Κυκλοφορούσε με αυτοκίνητο που είχε πλαστές πινακίδες και χωρίς δίπλωμα

- Τι είπε στους άνδρες της ΔΙΑΣ όταν τον συνέλαβαν!
- Το απόγευμα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα
- Κινητό ... έγκλημα ήταν το υπερπολυτελές αυτοκίνητο του Μ. Λιάπη
- Ο πρώην υπουργός της ΝΔ συνελήφθη στην λεωφόρο Αρτέμιδος από άνδρες της τροχαίας καθώς ουσιαστικά όλα στον οδηγό ήταν παράνομα - Οι κανονικές πινακίδες του είχαν κατατεθεί
- Ο Μιχάλης Λιάπης ως υπουργός Μεταφορών είχε κόψει κλήση στον τότε Νομάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη γιατί δεν φορούσε κράνος....NewsIt.gr

πίσω στα παλιά

No comments: